• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Se pare ca Grupul Volkswagen si-a epuizat chiar si ultima potecuta de sansa de a invinge grupul nipon la vanzari. Faptul ca Volkswagen a crescut cu 0,8% , nu-i o cauza de bucurie, doar un esec total avand in vedere scaderea vanzarilor Toyota de 2,3% datorata calamitatilor . Din acest caz se presupune ca procentul de 2,3% erau comenzi aferente, care vor fi livrate catre eventualii consumatori, umpland golul ''pauzei'' . Pana la finele anului mai sunt cateva luni bune. Procentul este aproape echivalent cu cota de afaceri pe 2014, atunci cand au fost alocate 202 miliarde de euro , iar profitul a fost de 11,2 miliarde euro , la un numar de 593.000 de angajati. Dar sa nu uitam problemele Grupului German. Probleme mult prea grave care, ma tem ca nu vor fi rezolvate in intregime. Volkswagen va primii sanctiuni, dar ce fac cu clientii si eventualele companii care au concediat din angajati pierzand cota de piata datorita escrocheriei lor ? Nu cumva Volkswagen ar trebui sa-i despagubeasca inclusiv pe acestia inclusiv statele care impun taxa pe Co2 ?
    Problemele de producţie, mai mari decat Dieselgate: Volkswagen depăşeşte Toyota şi este lider mondial la vânzări în primele trei luni din 2016
  • Mda. Am citit pe larg cazul Mitsubishi. Pana una alta, in cazul marcii japoneze este vorba despre o ineficienta a organizatiilor care verifica masinile. In cazul Volkswagen Group deja vorbim de frauda si continuarea tentativei de frauda, evetual despre diverse masuri luate de producator, cum ar fi un software care modifica parametrii masinii atunci cand este testata. Daca este vorba despre ineficienta organizatiilor, atunci din punctul meu de vedere, singurii vinovati sunt aceste organizatii, nu Mitsubishi ( pe aceasi analogie si cazului Takata, acolo unde toata vina cade asupra organizatiei, nu a producatorului auto ) . Una este ca producatorul sa se muleze pe testele facute de organizatiile respective astfel incat sa scoata scor cat mai bun, si alta este sa pui un device care iti va scoate tot timpul scorul perfect. Ar mai fi inca un indiciu care poate defini tentativa Organizatiiei si nu a brandului : Mitsubishi nu era un producator care atesta cele mai bune consumuri de pe piata. Hai sa dau un exemplu din viata de zi cu zi. La o materie, profesorul a avut o anumita programa dupa care a trebuit sa-si tina cursurile. La examen, el spune studentilor ca va da examen doar din jumatate din programa. Tu, ca student, ce faci? Inveti tot, pentru ca asa ar fi moral, etic si cinstit, sau inveti doar din ce iti da la examen? Daca inveti tot, e foarte bine, esti un om admirabil. Daca inveti doar ce ti se da la examen, poate ar fi mai putin moral si etic, dar cu siguranta nu te-ar putea nimeni acuza ca ai trisat. In schimb, daca nu inveti nimic si copiezi (folosind un device), aici nu mai este nimic moral si nici cinstit (iar daca te prinde, ti-o iei in freza). Cam asa si cu emisiile. Unii au tinut la etica si masinile lor au intr-adevar emisii corecte (prea putini, spre deloc). Altii au facut ca masinile lor sa fie in parametrii normali doar in situatii similare testelor (adica masina usoara/goala, temperatura motor ridicata, combustibil de calitate superioara etc, adica cam ce se cere in astfel de teste). Si altul (VW) a facut un device si a tristat testele complet. Furatul la orice a devenit standard pt ca nu au in cap decat planul anual, valoarea actiunilor si bonusul de la final de an. Au si uitat ce fac si pt cine. Mi se face greata. Cat timp lumea asta o sa gandeasca doar in termeni financiari o sa fie tot asa si mai rau.
    Japonezii au minţit timp de 25 de ani: Mitsubishi a falsificat testele de consum începând din 1991
  • BMW I3 mi s-a parut o masinuta fantastica, in special la interior . Totul pare minimalist, iar calitatea materialelor este in nota BMW. O bila alba !
    Începem a doua săptămână de test cu BMW i3. Regula de bază: alimentăm doar la prizele publice din oraș
  • Uau ! Tipul asta este un ''hater'' veritabil, posteaza voit cu scopul de a provoca dispute. Nu esti de acord cu el, esti ''madalescu'' . Dragut ! Nu cred ca mai si are rostul continuarea discutiei. Voi incerca sa evit aceste dispute care nu-si au rostul pe un website de presa auto.
    Întăriri
  • Sunt pline forumurile auto cu probleme mecanice destul de grave ale masinilor Fiat . Se pare ca pretul destul de accesibil nu reflecta neaparat si calitatea modelelor sale. Fiat Tipo este doar un Fiat Linea cu o alta ''carcasa'' si cu un motor ceva mai puternic, care adaptat la normativele UE este temperat destul de mult de electronica dar si de frontiera Euro 6. Linea a fost ''compania'' mea zilinica cand lucram la o firma ( anonima din motive de confidentialitate ). Ca model era destul de uzat moral, problemele incepeau la un numar de doar 80-100 mii km. Suspensiile erau zgomotoase prin deplasarile urbane. O adevarata durere de cap. Directia mult prea soft si imprecisa, dar buna pentru parcarile urbane. Calitatea slaba a materialelor nastea mici ''demoni'' care cu timpul incepeau sa il ''bantuie'' atat pe sofer cat si pe eventuali pasageri. Ma indoiesc ca Tipo sa fie un progres fata de Linea atata timp cat pretul trebuie sa fie cat mai jos, iar noile normative obliga adoptarea de noi sisteme de siguranta ( sisteme care nu erau prezente si pe Linea ) si care fac ca pretul final sa creasca . Asadar de unde taiem ? Pai taiem din calitate. Linea nu se compara nici macar cu vechea mea compacta de buget OPel Astra mk.1 sedan, iar cand mai sus se spune ca acest model nu se compara nici cu Cielo, pai nu-i departe de adevar nici lucrul asta. Linea precum Tipo nu ofera A/C decat pe variante de echipare destul de scumpute ( medii ). Un mare minus pentru anul 2016 chiar si la clasa compactelor de buget. Asadar taieri de costuri s-au facut din multe puncte de vedere. Opel Astra mk,1, Daewoo Cielo, VW Vento/Jetta mk.2 toate aceste compacte bugetare avea standard A/C si alte cateva dotari de bun simt. Intr-o alta ordine de idei, pretul versiunii testate care echivaleaza la 16 mii euro, nu mai este deloc unul bugetar . In suma aceasta te indrepti usor spre noua generatie Opel Astra , un model mult mai bun , sau Ford Focus sedan , iar motorul 1.0 125CP EcoBoost este renumit ca rafinament. Motoarele Fiat nu sunt atat de rafinate precum se spunea mai sus. Destul de zgomotoase, si asta din nou ~ Fiat trebuie sa tina pretul cat mai jos posibil, intr-o zona condusa de grupul PSA care ofera HDI-uri exceptionale pe modelele 301 sau C-Elysee.
    Întăriri
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău