• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • @ds - definitia Mazda: https://www.jdpower.com/cars/shopping-guides/what-is-mazda-g-vectoring-control-plus Implementarea Audi depinde de varianta Quattro instalata pe acest RS3: https://www.audi-mediacenter.com/en/audi-quattro-the-evolution-of-a-successful-technology-2791/the-quattro-technologies-from-audi-2841 Interesant esta ca acest control al cuplului se aplica doar pe puntea spate.
    Noua generație Audi RS3 Sportback și Sedan: 400 CP și sistem de vectorizare a cuplului
  • Foarte interesant design-ul, inspirat din acel concept Manta electric. Iar culoarea ii vine bine foc. Am zis ca poate doar Civic s-au pus pe acest trend retro, dar si Opel vad ca face la fel si le iese. Vad butoane fizice pentru climatizare, deci din start e peste Golf ca si ergonomie :) O sa incerc sa o testez cu prima ocazie, cand va aparea varianta break cred ca ma voi activa spre varianta hibrida. Intre Astra si noul 308 cred ca se va da lupta finala.
    PREMIERĂ: Noua generație Opel Astra debutează cu versiuni electrificate cu până la 225 CP
  • Domnule Tatra Petarda, eu am cont cu profil (spre deosebire de alti troli), deci informatia despre ce conduc este relativ usor de obținut. Nu am zis niciodata ca as fi vreun fan înrăit al masinilor electrice, chiar mi se pare ca hibridele sunt momentan compromisul optim intre emisii scazute si autonomie. Dar trendul general e clar spre electrificare, tehnologia bateriilor fiind singura care ingreuneaza acest proces de tranzitie. Ar fi si culmea sa nu fie asa, din vreme ce energia solara, eoliana si a mareelor sunt practic inepuizabile. Eu incercam sa explic nucii lu' matale cum functioneaza acea statie cu panouri solare, atat. Am inteles că n-am de fapt cui asa ca te voi lăsa in pace.
    Primele imagini cu viitorul Jeep Grand Cherokee plug-in hybrid. Debutează în luna august
  • Este acelasi principiu de functionare precum un power wall domestic sau un power bank pentru telefonul mobil. Hai ca e usor sa faci pe interesantul, mai greu sa intelegi conceptul dar pana la urma te prinzi.
    Primele imagini cu viitorul Jeep Grand Cherokee plug-in hybrid. Debutează în luna august
  • Ma bag si eu ca musca dar un sistem ca cel din poza ar asigura capacitatea pentru o incarcare completa in approx 15 ore, energie stocata intr-o baterie interna. Acea baterie apoi transfera energia acumulatorilor din masina in 2 ore max, daca e cu incarcare rapida. Si asta pentru o autonomie de 3-400km. Nu vad unde e minciuna?
    Primele imagini cu viitorul Jeep Grand Cherokee plug-in hybrid. Debutează în luna august
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău