Primele imagini cu viitorul Jeep Grand Cherokee plug-in hybrid. Debutează în luna august

de Alexandru Monenciu
Vineri, 09.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jeep a publicat primele imagini cu versiunea plug-in hybrid a lui Grand Cherokee. Numele oficial al modelului este Grand Cherokee 4xe și va debuta oficial în cadrul Salonului Auto de la New York din luna august.

Constructorul american de automobile a făcut deja primii pași spre electrificare, odată cu lansarea modelelor Wrangler 4xe și Compass 4xe, adică versiuni plug-in hybrid ale celebrelor modele din portofoliu. În scurt timp, acestora li se va alătura și Grand Cherokee 4xe.

Cu ocazia Stellantis EV Day 2021, Jeep a anunțat planurile sale spre un viitor electrificat și a publicat primele imagini cu noul Grand Cherokee 4xe.

Producătorul de sub umbrela Stellantis nu a dat mai multe detalii, dar a precizat că versiunea plug-in hybrid a lui Grand Cherokee va debuta oficial cu ocazia Salonului Auto de la New York din luna august.

Sistemul de propulsie plug-in hybrid care echipează modelul Compass 4xe este format dintr-o unitate de 1.3 litri, pe benzină, și un motor electric. Clienții pot opta pentru o versiune cu 190 sau cu 240 de cai putere

Revenind la planurile Jeep, americanii își propun ca până în 2025 să ofere un cel puțin un SUV electric în fiecare segment.

Mai mult, tot până în 2025, Jeep vrea ca 70% dintre mașinile vândute să fie echipate cel puțin cu sistem de propulsie electrificat.

via Jeep

Comentarii (11)

  • Tot mai bine ii sta langa o statie de motorina decat cu panoul ala solar care ii tine umbra.
    3 12
  • Pai cred ca daca e numai panoul ala iti trebuie vreo 3 luni sa incarci bateria. Reclama pentru persoane fara educatie tehnica.
    17 4
  • mircea badea
    fara putori dizal!

    panoul ala incarca statia, nu masina.
    0 1
  • Ma bag si eu ca musca dar un sistem ca cel din poza ar asigura capacitatea pentru o incarcare completa in approx 15 ore, energie stocata intr-o baterie interna. Acea baterie apoi transfera energia acumulatorilor din masina in 2 ore max, daca e cu incarcare rapida. Si asta pentru o autonomie de 3-400km. Nu vad unde e minciuna?
    0 10
  • DoiAlecsi
    Adica stai 15 ore ziua si umbli noaptea sau varianta 2 (cum zici tu) cu baterie (inca o baterie!!!!!!) incarci o zi intreaga, vine o masina incarca si dupa aia asteptam inca o zi sa se incarce bateria descarcata ca sa incarcam a doua baterie (de la masina) de la prima. Ha ha ha ha, Ce aberatie. Adica sunt acum necesare 2 baterii pentru o masina? Curat eficient coane Alexule. Ce e mai nasola? minciuna sau prostia?
    9 1
  • Este acelasi principiu de functionare precum un power wall domestic sau un power bank pentru telefonul mobil. Hai ca e usor sa faci pe interesantul, mai greu sa intelegi conceptul dar pana la urma te prinzi.
    1 8
  • @DoiAlecsi
    Pai nu e mai complex procesul de rafinare? Sau tu vezi doar partea ca te duci la pompa si torni motorina in rezervor?
    Adica extractia titeiului, rafinarea, transportul la benzinarii nu costa oare mai mult?
    Intreb si eu ca nu ma pricep, dar poate tu ai in curte direct izvor de motorina :))
    Deci sa iei in calcul cat se polueaza pentru a extrage petrol, apoi pentru a rafina si apoi , ca sa vezi chestie: tirurile alea care iti aduc tie motorina la pompa consuma si ele motorina si polueaza intr-o veselie. Deci consumi motorina ca sa alimentezi cu motorina, ce aberatie si asta, bine stiu ca nu se vede decat partea cu bateriile, ca ele sunt nasoale, nu uleiul ala schimbat mereu si completat ca mananca Passatul 2,0 Bluemotion intr-o veselie.
    1 5
  • unalex douabaterii
    pai bine măi telijentu lu pește felicitări. Ai reușit să-l detronezi pe Edik, geniul siteului. Acum ai nevoie de 2 baterii, nu una. Eficient și economic și mai ales foarte ecologic. Bravo, ai luat Nobel pentru cea mai măreață idee economică.
    De acum vei fi cunoscut ca unalex douăbaterii.
    Acum spune-ne și nouă ce mașină aveți maestre.
    ce marcă și ce model folosesc geniile ca dvs.?
    Felicitări încă odată, cred ca Edik moare de ciudă.
    Două baterii, ha ha ha. De unde ieșiți măi?
    Mama ecomarxiștilor e mereu gravidă.
    6 0
  • Domnule Tatra Petarda, eu am cont cu profil (spre deosebire de alti troli), deci informatia despre ce conduc este relativ usor de obținut. Nu am zis niciodata ca as fi vreun fan înrăit al masinilor electrice, chiar mi se pare ca hibridele sunt momentan compromisul optim intre emisii scazute si autonomie. Dar trendul general e clar spre electrificare, tehnologia bateriilor fiind singura care ingreuneaza acest proces de tranzitie.
    Ar fi si culmea sa nu fie asa, din vreme ce energia solara, eoliana si a mareelor sunt practic inepuizabile.
    Eu incercam sa explic nucii lu' matale cum functioneaza acea statie cu panouri solare, atat. Am inteles că n-am de fapt cui asa ca te voi lăsa in pace.
    0 2
  • @Domnu' Alex, daca cu mine credeti ca va certati sunteti intr-o eroare.
    2 0
  • unalex două baterii
    păi coane! esti mincinos.
    Iata ce scrie în contul tău de profil:

    CE MASINA /MASINI CONDUC
    Nespecificat
    CE MASINI AM MAI CONDUS
    Nespecificat
    MASINA LA CARE VISEZ
    Nespecificat
    TOP MASINI
    Nespecificat

    lasă gargara și spune ce mașină ai.
    Uite eu am o banală octavia 2,0TDI adică nici prea prea nici foarte foarte.
    Tu ce ai jeniule? că văd că dai lecții pe aici.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru