• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Imi place, desi cred ca au fost un pic prea temperati cu design-ul partii frontale. Daca mijesc ochii parca vad un Lancer din ultima generatie. Interiorul este o revolutie. Foarte curat si ma bucur ca au revenit la butoane si rotite fizice pentru comenzile climatizarii si volumului. Sistemul de infotainment este bazat pe Android si sunt deja foarte multe impresii pozitive ca ar fi una din cele mai bune implementari (vedeti review-ul StraightPipes pentru Accord-ul american). Din lateral are ceva din liniile Seriei 3, nu stiu daca este asumata sau accidentala. Trebuie mentionat ca in Europa Civic-ul trebuie sa suplineasca lipsa Accord-ului si sunt tare curios daca va exista si o varianta hatchback (poate si un break - ce bine ar fi!). In forma actuala pare o masina proiectata cu dedicatie pietei americane, unde in continuare se va vinde excelent. La capitolul motorizari e posibil ca in Europa sa vedem 1.5 turbo si varianta hibrida. CRV-ul deja se vinde exclusiv hibrid cu motorul 2.0 pe post de generator.
    Noua generație Honda Civic debutează cu un design nou, interior elegant și mai multă tehnologie
  • @James - o sa-ti raspund o singura data, pentru ca nu stii sa poti un dialog civilizat, fara invective si atacuri inutile la persoana. Da, m-am nascut in Bucuresti. Ai mei nu au primit niciun apartament de la stat. A fost cumparat in rate de la stat, la fel ca in toate marile orase. A fost platit cu bani munciti de parintii mei, care s-au asigurat intai de toate sa primim o educatie si apoi au chibzuit sa ne indrume, asa cum pot, in viata. La randul meu am o familie, sunt pe picioarele mele si am invatat si muncit si reusit prin propriile puteri. Am ales sa raman aproape de de parinti, in oras, cunoscand foarte bine partile bune si rele care implica viata la bloc, inlcusiv acest stres al locului de parcare de care ne tot legam. Nu folosesc masina sa merg la serviciu, ci metroul si bicicleta. Ca mine sunt zeci de mii, daca nu sute in aceeasi situatie. Deci nu inteleg cu ce sunt eu vinovat ca tu muncesti in oras si trebuie sa faci naveta? De ce generalizezi si de ce trebuie sa fiu eu tinta frustrarilor tale? PS: e Honda!
    Parcările de reședință din București se scumpesc de anul viitor: prețuri între 300 și 600 de lei
  • @Zic si eu - vorbesc in foarte buna cunostinta de cauza, pentru ca am loc de parcare platit la S3 si-l folosesc. Lipsa de transparenta se traduce prin faptul ca platforma GIS nu mentioneaza pe ce numar de inmatriculare si cui ii este atribuit locul. Asadar apar situatii cand unii au 2, chiar si 3 locuri de parcare (da, exista si acea extrema) si te miri de ce nu sunt locuri disponibile in apropiere. Alta situatie este ca locurile sunt subinchiriate si masinile parcate pe ele nu au nici o treaba cu propietarul de drept. Sectorul 3 este totusi o situatie cu totul exceptionala pentru ca a fost loc suficient disponibil pentru crearea acesor parcari. Si asta nu datorita ilustrului primar, ci a urbanismului implementat inainte de anii '70. Cum au aparut bateriile de blocuri (din placi), s-a dus totul pe apa sambetei. Este un urbanism imposibil care se perpetueaza acum dupa model in localitatile limitrofe precum Chiajna, Popesti, vezi si in zona Pallady ce "de vis" o sa devina. O ultima remarca, poate nu cunosteati ca in S3 s-au retrocedat parcuri verzi intregi IN NATURA si parcari intregi IN NATURA, deja asfaltate si trasate bine merci. Le veti fi observat pe cele marcate cu galben si avertisment de tractari. Aia e normal? Sau mai normal ar fi fost ca primaria sa construiasca parcari dedicate, civilizate, cum sunt cele din S4? Va las sa trageti concluziile singuri si sa oferiti si un punct de vedere cu solutii, ca la capitolul sa ne plangem nimeni nu e intrece. PS: Faptul ca iti este atribuit implica si sa-l tii curat si ingrijit. Mai o foarfeca de gard viu, mai o lopata, hai ca se poate! Doar parintii nostri asa faceau chit ca le placea sau nu...
    Parcările de reședință din București se scumpesc de anul viitor: prețuri între 300 și 600 de lei
  • @Seriff - nu comparam Romania cu Japonia in niciun fel. Doar dadeam exemplu o idee care se aplica acolo in orasele cele mai aglomerate si care s-ar putea implementa si la noi foarte usor, daca s-ar dori. Chiar daca salariile sunt mai mari in tarile mai civilizate, te asigur ca si restul serviciilor de transport si tot ce inseamna taxe si impozite, mancare, chirie, etc. sunt si ele mult mai mari. Intreaba un italian, austriac, german, francez cat costa sa parchezi masina in orasele aglomerate si o sa intelegi la ce ma refeream: IDEEA e buna, nu sa copiem valoarea acelei taxe.
    Parcările de reședință din București se scumpesc de anul viitor: prețuri între 300 și 600 de lei
  • PS: In Japonia daca doresti sa-ti cumperi o masina trebuie sa faci dovada ca ai unde sa o parchezi, altfel nu ti-o inmatriculeaza. Bucurestiul este in continuare una din capitalele cele mai aglomerate si poluate din Europa.
    Parcările de reședință din București se scumpesc de anul viitor: prețuri între 300 și 600 de lei
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău