Noua generație Honda Civic debutează cu un design nou, interior elegant și mai multă tehnologie

de Alexandru Monenciu
Joi, 29.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a publicat primele imagini și informații despre cea de-a 11-a generație Civic. Aceasta este versiunea dedicată publicului american, dar ar putea inspira ulterior si modelul disponibil în Europa.

Modelul Civic este reprezentativ pentru japonezii de la Honda, iar în Statele Unite ale Americii este una dintre cele mai bine vândute mașini de aproape cinci decenii.

Acum a ajuns la a 11-a generație. În urmă cu două săptămâni, Honda a publicat prima imagine oficială cu noul Civic, dar acum a venit momentul să aflăm (aproape) toate detaliile despre versiunea dedicată publicului american. Aceasta este importantă pentru că, ulterior, ar putea inspira și versiunea europeană.

DESIGN EXTERIOR SIMPLIFICAT

Din punct de vedere estetic, noua generație Honda Civic vine cu un design simplificat, pentru un aspect mai premium. Montanții frontali au fost mutați 5 centimetri în spate, tocmai de aceea capota pare ceva mai mare decât a vechiului model.

Ecartamentul spate a fost lățit cu 1.3 centimetri, iar ampatamentul a crescut cu 3.5 centimetri. În consecință, susțin cei de la Honda, mașina este mai stabilă pe viraje și propune o ținută de drum îmbunătățită.

Clienții de peste Ocean au la dispoziție opt nuanțe exterioare, inclusiv trei noi: Gri Meteorite Metallic, Gri Sonic Pearl și Albastru Morning Mist Metallic.

Pentru interior, Honda a pregătit un instrumentar de bord digital cu display de 10.2 inch, iar ecranul sistemului multimedia (cu Apple CarPlay și Android Auto) are o diagonală de 7 inch.

Cel de 9 inch este inclus pe lista de dotări opționale.

Japonezii au păstrat butoanele fizice pentru sistemul de climatizare. Pentru prima dată, Civic poate fi comandat alături de un sistem audio Bose cu 12 incinte.

INTERIOR MAI ELEGANT ȘI SPAȚIOS

Materialele folosite în habitaclu sunt mai calitative, iar pasagerii se bucură de un spațiu mai generos, atât pentru cap, cât și pentru picioare sau umeri.

În Statele Unite ale Americii, noua generație Honda Civic este disponibilă cu două motorizări: un agregat de 2.0 litri, aspirat natural, cu 158 CP, și o unitate turbo, de 1.5 litri, care dezvoltă 180 de cai putere.

Transmisia CVT a fost revizuită, pentru a se comporta și mai mult ca o cutie automată convențională.

În ceea ce privește siguranța, șasiul este mai rigid, iar pasagerii sunt protejați, printre altele, de un airbag special proiectat astfel încât să reducă leziunile cerebrale în caz de accident. Ansamblul de sisteme Honda Sensing este standard.

Cea de-a 11-a generație Honda Civic va debuta pe piața americană în vara acestui an.

via Honda

Comentarii (21)

  • I-vtec de la dozator
    La cum mijeste ochii sigur are nevoie de ochelari.Cat e ora in America acum?Sa-l sunam pe domnul Zarnesteanu sa-i zicem ca s-a lansat noul Civic?Stiu ca din tinerete e mare Hondar,le considera cele mai bune si frumoase masini.PS. E mai frumoasa ca un Golf.
    14 9
  • Cred c-am luat-o un pic razna,bordul asteia cu gurile de aer imi aduce aminte de fata de la Dodge Charger prima generatie.
    18 0
  • Modelele anilor '90 au fost ceva-ceva, apoi a urmat o perioadă în care Civic-ul a fost urît cu spume, bine, nu că japonezii ar deborda de inspirație în designul auto. Eh, ce vedem acum e chiar altceva. Arată bine și e chiar un exemplu că masca nu trebuie să aibă neapărat 2 mp ca la știm noi ce mărci :)))
    Iar un 2.0 l aspirat nu sună rău deloc. Mai trebuie văzut doar prețul.
    22 4
  • Litiu-nelu
    @ds.Exact asta e si parerea mea. Din pacate am citit ca motorul de 2.0 aspirat nu mai vine in Europa. Si asa involuase un pic,pe Accord-ul cl7 era dohc,pe cel cu1(2009) ajunsese sohc,cica ivtec dar cu un singur ax cu came,ma rog,un motor ok,fiabil si de scoala veche pe care as da banii chiar acum. Imi place noul civic,arata bine,fara artificii de design iar interiorul mi se pare ok(mai putin ecranul ala).Vad ca motorul de 1.5 a pierdut 12 cai acum si a ajuns la 180,deh,noile norme mizerabile de poluare
    9 6
  • nu vreau sa supar pe nimeni, de altfel e o parere strict personala:
    - partea frontala cea mai urata din cate mi-a fost dat sa vad pe Honda.
    - spatele e lame
    - interiorul e ok dar s-a indepartat total de linia consacrata pe Civic.

    la partea tehnica nu ma pronunt
    29 4
  • @flanel
    Nu superi pe nimeni,fanii Honda nu sunt ca fanii Vag,Mercedes sau Bmw care sunt gata sa te linseze public daca ai curajul sa zici ceva nasol de caleasca lor.
    19 9
  • @litiu-nelu N-a pierdut 12 cai. Actualul civic cu 1.5 are 182 cai.

    @I-vtec de la dozator Ca o fi si greu sa fie mai frumoasa decat Golf. 90% dintre modelele de masini sunt mai frumoase :))
    16 9
  • @liviu
    Asa este,avea cu 13cai in plus motorul de 1.5 doar pe Crv-ul din State(142 kW; 193 PS). Pe Civic 180( si 208 cai pe Honda Civic Si doar pt America)
    3 2
  • Imbatraneste "frumos" civicul asta. I se unesc sprancenele i se lasa pometii, ii creste nasul si-i scade vederea. Si mai face si gheb pe deasupra.
    20 2
  • Ma imprsioneaza plansa de bord, originala si reusita solutia cu banda metalica ce mascheaza aeratoarele
    7 3
  • Imi place, desi cred ca au fost un pic prea temperati cu design-ul partii frontale. Daca mijesc ochii parca vad un Lancer din ultima generatie.

    Interiorul este o revolutie. Foarte curat si ma bucur ca au revenit la butoane si rotite fizice pentru comenzile climatizarii si volumului. Sistemul de infotainment este bazat pe Android si sunt deja foarte multe impresii pozitive ca ar fi una din cele mai bune implementari (vedeti review-ul StraightPipes pentru Accord-ul american).

    Din lateral are ceva din liniile Seriei 3, nu stiu daca este asumata sau accidentala. Trebuie mentionat ca in Europa Civic-ul trebuie sa suplineasca lipsa Accord-ului si sunt tare curios daca va exista si o varianta hatchback (poate si un break - ce bine ar fi!). In forma actuala pare o masina proiectata cu dedicatie pietei americane, unde in continuare se va vinde excelent.

    La capitolul motorizari e posibil ca in Europa sa vedem 1.5 turbo si varianta hibrida. CRV-ul deja se vinde exclusiv hibrid cu motorul 2.0 pe post de generator.
    14 4
  • LUCCI LUCIANO
    Ca design, zici ca este modelul din care a derivat cel actual....Pare....mai retro
    9 1
  • Interiorul interesant, chiar reusit. Exteriorul... Banal. Arata ca orice masina comuna produsa intre 2005-2015, doar ca are leduri. Dezamagitor. Dupa modelul curent intorci capul pe strada, formele te intriga. Chiar daca ai mai vazut-o de 100 de ori, e interesanta in continuare. La asta noua te uiti ca la un passat. Trece prin fata ochilor fara sa o observi.
    9 0
  • @vtec de la dozator, merci, dar m-a sunat deja @netam-nisan, incantat nevoie mare, sa-mi dea vestea.

    Acuma, fiindca nu vreau sa stric Pastele amatorilor de hoange, o sa zic cateva lucruri frumoase, atatea cat pot sa vad.

    De exemplu, design-ul din fata, in primul rand te izbeste cu dimensiunea farurilor. Parca sunt niste ochelari din anii 70, gen fund de borcan, in spatele carora au plesnit niste LED-uri. Apoi le-au lungit cu disperare sa para mai americane, dar o sa hotarati voi daca le-a reusit sau nu.

    Spatele are un fel de stopuri care la inceput au fost copiate dupa VW Jetta, pe urma le-au injectat ca pe niste buze, cu silicon, pana au ajuns sa semene cu alea de pe taiota camry(a).

    Tableta aia, in schimb, de care radeau toti de Mercedes acum vreo 6 ani, a ajuns la moda si la honda. Ca sa-i dea si-o utilitate practica, au facut-o butucanoasa si au prins-o zdravan in bord, sa te poti tine de ea daca drumul e mai prost, sau cand soferul are tentative sa-si prinda mintea cu masinile germane de pe drum.

    Per total, trebuie sa recunosc ca design-ul hondei asteia e in linie cu toate civic-araiele de la inceput si pana astazi. Adica nu seama una cu alta, si n-au nici o continuitate. Par niste masini pierdute in spatiu, care vor cu disperare sa-si gaseasca locul, dar cumva designerii sunt si ei in universuri paralele si n-au nici o sansa sa comunice vreodata unii cu altii. hondele iti dau mereu impresia ca plang sa-si gaseasca o identitate, dar blestemul copiatului de la unul si de la altul le ajunge de fiecare data. Cred ca la inceputuri au fost ei insisi si nu mai vor sa traiasca vreodata experienta asta. Pana la urma ajung invariabil la ultima scapare. Masina de spalat.
    11 3
  • LipsăDeInformare
    @Litiu-Nelu: automarket e incapabil sa faca diferența dintre brake horsepower (folosiți in SUA) și Metric Horsepower (folosiți in Europa, etc). Acei 180cp (brake) sunt egali cu 182cp metrici. Anterior ei aveau 176cp pe ele si 182cp pe varianta Sport. Acuma toate vor fi de 182cp.
    Iar cel de 2.0 aspirat are 160cp (158 brake hp).
    10 1
  • @zarnesteanu
    Zarne, tu ai ceva comun cu domeniul auto? Nu de alta dar se creaza impresia ca vii din Italia de la șters funduri de batrani schizo :)
    "Par niste masini pierdute in spatiu, care vor cu disperare sa isi gaseasca locul".
    Află ca în top 5 cele mai vandute masini pe glob. Vorba aia: câinii latra, caravana trece.
    4 9
  • @Zarnesteanu
    Daca nu v-ar fi anuntat Netam-nissan,v-as fi banuit ca-n secret intrati sa cititi toate stirile despre Honda de pe AM si sa va uitati si la poze.Aveti dreptate si cu tableta,stiu ca Mercedes e copiat de toti de ani de zile,ma supara ca-l copiaza si cand n-ar trebui,ecrane in loc de ceasuri si butoane...
    3 1
  • Hondita asta, e aproape la fel de urata ca BMW-ul GT, dupa parerea m,ea, una ndintre cele mai neinspirate masini.
    Blindfloded design :)
    10 1
  • andrei
    motor aspirat. in 2021. praf. iar interiorul ala e demn de filmele horror. tableta aia ridicata pana in tavan e la piece de la resistence.
    2 1
  • andrei
    Inteleg ca designerii de la Honda sunt concediati la fiecare generatie noua, altfel nu imi explic cum nu e nicio legatura intre ele. Sa vedem ce aduc in Europa, acest model este fad, generic si pare facut acum 10 ani cu LED-uri si o tableta in bord.
    7 0
  • NIGGAPLS
    o masina superba....pacat ca in Europa va fi doar hibrid si probabil peste 23k
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru