• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vasi27

  • Membru din 15.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • oooh ba din contra, eu as spune ca targetul volvo se gaseste peste tot pe pagina asta :)) @castravetele sa stii ca sunt niste legi universale care nu ar trebui incalcate. Una spune ca daca doresti raul cuiva, acel rau se va intoarce impotriva ta. Asa ca ai grija ce-ti doresti... Renault cea mai buna marca din lume? Nu, nu am afirmat niciodata asa ceva. Ce am facut, a fost doar sa expun cateva din valorile marcii. imi scrii mie de "vrajeala"? vrajeala e sa sustii ca tu la 1.92m (inaltimea pe care pretinzi ca o ai) incapi intr-o fabia, dar nu incapi in Logan. Aia-i vrajeala ! SIGURANTA?! Mai jos o sa demonstrez de ce e LAGUNA Estate mai sigura decat Volvo v50. Eu ma bazez pe date concrete.
    Pipeta suedeza
  • Daniele, dupa titlu imi dau seama ca ti-e greu sa recunosti ca te-ai inselat. Renault nu a vandut echipa. Renault este in parteneriat cu Genii Capital. Daca vinzi ceva, nu ai ce cauta la masa consiliului de conducere. Renault F1 Team isi pastreaza numele, identitatea si ingredientele de baza care au condus la succesul din 2005 si 2006. In 2010 cand ne vom uita la Formula 1 si vom vedea cursa dupa cursa castigata de Renault F1 Team, cine naiba se va gandi la structura actionariatului, atat timp cat motoarele sunt de provenienta Renault, numele este acelasi, fanii sunt aceeasi ? Renault poate sa aiba 1% sau 100% din actiuni, important e sa castige curse cu motoarele dezvoltate de ei. Iar Genii Capital va veni cu un suflu nou. Se numeste evolutie.
    OFICIAL: Renault vinde echipa, dar ramane in Formula 1!
  • Gogule te-oi crede tu asa special, dar eu iti mananc ficateii pe paine in domeniul auto... enunurile astea axiomatice de reprezentant atotcunoscator al providentei pe pamant, nu fac decat sa-mi starneasca dispretul... pana la urma fiecare credintele sale, insa aceste credinte trebuie argumentate. Orice altceva e inacceptabil ! @Castravetele Designul e o chestie pur subiectiva. La Volvo nu-mi place interiorul si partea din spate. Partea frontala e ok. Si da, Renault este la fel de fiabil ca Volvo. Poate chiar mai fiabil.
    Pipeta suedeza
  • ai mare dreptate Beewhore... daca ar fi dupa mine i-as pune pe trenuri spre Siberia :)) Carlos
    AutoBild: Dacia va lansa un sedan pe platforma lui Fluence
  • Faptul ca nu esti tu informat si nu reusesti sa-mi urmaresti rationamentul nu e problema mea. Renault nu e cu nimic mai prejos decat Volvo. Renault nu imprumuta motoare si nu asteapta tehnologie de la altii, spre deosebire de Volvo. Renault are motoarele de conceptie proprie. Statistic vorbind daca Volvo s-ar vinde la fel de mult ca Renault , probabilitatea ca Volvo sa aiba la fel de multe "glitch-uri" e aceeasi, daca nu mai mare... Oricum la v50 impresia vizuala nu e departe de Logan. E la fel de simplu. Totusi daca ne uitam la eticheta costa 23.200 euro. Daca vom face o comparatie intre "motorul nou" de la Volvo, 1.6D 109cp si 1.5 dci 105 CP vom vedea ca nu e aproape nicio diferenta. Au acelasi cuplu de 240 Nm si cam aceleasi emisii CO2. Insa dci-ul asta vine intotdeauna cuplat la o cutie in 6 trepte. E de tot rasul Volvo. O alternativa la Volvo v50? Laguna Estate GT Line 2.0 dci 150 CP ii da clasa atat la interior cat si la exterior. Si Laguna credeti-ma e burdusita de dotari in 20.000 euro. Vreti stil, rafinament sau o masina taiata din topor? Carlos
    Pipeta suedeza
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău