• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vasi27

  • Membru din 15.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • alo gica fibra, pe piata numarul Renault-urilor care merg la fel de bine ca Volvo, sunt infinit mai multe, asa ca nu mai scrie tampenii... Volvo asta are un pret cat de cat acceptabil. de ce nu se vinde? daca e asa o super-masina... cand o vinde Volvo macar jumatate din cat vinde Renault-ul, atunci sa comentezi.
    Pipeta suedeza
  • wow genial ! un sasiu la vedere cu garda la sol cat loganul si 4 bucati de burete asezate in unghi de 90 de grade... incredibil !!! de nu s-a gandit nimeni la asta...?
    Mini va dezvalui conceptul Moke pe 11 ianuarie
  • Sunt cateva obiectii intemeiate, insa restul, adica marea majoritate sunt de-a dreptul puerile , ceea inseamna ca s-a incetatenit ideea ca la fotbal si la masini se pricepe toata lumea... Cel mai mult ma deranjeaza ca puneti in inferioritate sistemul All Mode 4x4 fata de fiat, suzuki lada, aro si mai stiu eu ce alte dracovenii.. "a lot of bullshit" as spune... fiat sedici si suzuki sx4 nu sunt decat niste hatchback-uri suprainaltate... Eu am avut ocazia prin natura meseriei mele sa conduc destul de multe masini pe drumuri forestiere si in teren off-road special amenajat , deci am ceva habar de sisteme 4x4 si va pot spune ca "All Mode 4x4" (brevetat de Nissan) e unul dintre cele mai tari sisteme de pe piata, undeva acolo sus cu greii segmentului: Quadra drive 2 de la Jeep, Symmetrical awd (Subaru), Terrain response (Land Rover) sau vdc-ul de la Toyota... Una dintre cele mai importante calitati e ca nu trebuie sa fii neaparat sofer profesionist in off-road ca sa iesi din situatii dificile... In oras, in conditii bune (asfalt uscat) se recomanda selectarea modulului 2wd, caz in care tot cuplul va fi transmis puntii fata, reducandu-se astfel pierderile de energie si implicit consumul de carburant. Sunt soferi care prefera insa modul Auto pentru situatiile neprevazute. In mod normal trage fata, insa la nevoie, in functie de suprafata pe care ruleaza (sa presupunem un amestec de noroi si petice de zapada), sistemul anticipeaza situatiile periculoase printr-o multitudine de senzori si distribuie cuplul catre rotile cu aderenta optima. Ce diferentiaza sistemul Nissan fata de un Land Rover de exemplu e ca reactioneaza cu cateva milisecunde inainte, aspect crucial in situatii limita... Acolo unde se ingroasa gluma si discutam de incrucisarea puntilor, pante abrupte cu noroi, mocirla etc, soferul poate comanda blocarea diferentialului central (modul Lock ) determinand repartizarea cuplului in proportii fixe: 53% fata, 47% spate. Cuplarea tractunii 4x4 permanente se poate face chiar si in mers pana la viteze de 40 km/h. Decuplarea e silentioasa, fara smucituri si se face automat dupa 40km/h pentru a nu forta pinioanele si tocmai de aceea sistemul are o fiabilitate recunoscuta. Parerea mea e ca isi merita banii cu varf si indesat :)
    Iata interiorul lui Dacia Duster!
  • ai fost consilier vn la Verbita ? da ma... de aia era Verbita printre ultimele la nota cvn... ca vindeati voi flote la greu :))))))))))))))
    Siemens a cumparat o flota de Dacia Logan MCV
  • ayyayaya Coco Jambo ayyayai... lasati-l ca el plutea pe la limita superioara a stratosferei cu joint in mana cand scria asta... hey coco jambo, dam o trompeta? batem un cui? huh?
    EXCLUSIV: Primele imagini cu Renault Megane CC
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău