• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vasi27

  • Membru din 15.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • Japonezii astia m-au fascinat intotdeauna... au asa o genialitate copilareasca... am cunoscut cativa japonezi odata... pur si simplu n-ai cum sa nu-i simpatizezi... sunt ordonati, disciplinati, respectuosi si foarte muncitori :) Legat de ideea asta a lor, sa stiti ca au dreptate: intotdeauna ai sanse mai mai de supravietuire intr-un banc de pesti, decat ca pestisor singur :)) Acum serios... luand in calcul ca masinile se inmultesc, iar soselele nu devin mai late, ar putea fi o solutie de viitor pt decongestionarea traficului.
    VIDEO: Robotii Nissan care evita accidentele rutiere
  • Japonezii astia m-au fascinat intotdeauna... au asa o genialitate copilareasca... am cunoscut cativa japonezi odata... pur si simplu n-ai cum sa nu-i simpatizezi... sunt ordonati, disciplinati, respectuosi si foarte muncitori :) Legat de ideea asta a lor, sa stiti ca au dreptate: intotdeauna ai sanse mai mai de supravietuire intr-un banc de pesti, decat ca pestisor singur :)) Acum serios... luand in calcul ca masinile se inmultesc, iar soselele nu devin mai late, ar putea fi o solutie de viitor pt decongestionarea traficului.
    VIDEO: Robotii Nissan care evita accidentele rutiere
  • Baiatule nu te imprastia intr-o mie de parti ! Asta-i logica de balta la tine! Era vorba STRICT de Volvo V50 ! S-a afirmat ca Volvo V50 e mai sigur decat Renault Laguna 3. DE CE este V50 mai sigur decat o LAGUNA? Argumenteaza! Nu ma lua pe mine cu CitySafety si alte balarii care nu se regasesc pe v50 ! Si mai scrii de amplasarea motoarelor de parca la Renault ar fi altfel... esti varza! Sa minimalizezi importanta testelor EuroNCAP este o alta marsavie! EuroNCAP este cel mai puternic si mai influent organism independent de evaluare a sigurantei. Nu am fi fost unde suntem azi ( cu toate declaratiile emfatice de la Volvo), daca n-ar fi fost EuroNCAP . De ce sa nu spunem lucrurilor pe nume? Problema ta este de fapt ca Renault e sigurul constructor cu 12 modele de 5 stele la EuroNCAP, iar in momentul de fata Renault ocupa pozitia de lider in siguranta auto. Totusi ambele marci au contributii importante la cresterea sigurantei. La fel cum are si Mercedes. Sa nu uitam ca ei au inventat celula de supravietuire... asa cum Renault a inventat servofrana, airbag-ul anti-alunecare sau centura pretensionata cu limitator de efort integrat (2001), dar nu despre asta e vba aici... alta e esenta problemei: Automarket a testat V50. Cum este Volvo V50 mai sigur decat Laguna Estate? Nu mi-ai raspuns. Ai trecut ca Voda prin loboda la inovatiile in materie de siguranta ale Lagunei, dovada ca n-ai nicio treaba in domeniu... Acum o sa te intreb eu : Ai condus mai mult de 100 de masini in viata ta? (nu vbesc de condus in parcare) Ai pus vreodata mana pe vreo cheie sa desfaci motoare si cutii de viteze? Ai studii in domeniu cu diplome si nenumarate cursuri de perfectionare? Daca raspunsul este "nu" la oricare din intrebarile astea, atunci ciocul mic si joc de glezne! @Castravetele Ptr ca o controversa sa fie constructiva, ambii oponenti trebuie sa fie cat de cat la acelasi nivel, iar tu nu vii cu absolut nimic. Sa fiu sincer, eu de obicei nu ma complic cu jeguri ca tine, insa eu scriu pentru cei care au cap sa priceapa, nu ptr tine. Diferenta de clasa dintre noi doi este evidenta.
    Pipeta suedeza
  • Porsche a dezvoltat prin anii 80 prima cutie cu dublu ambreiaj pentru masinile de curse
    Renault: Transmisia cu dublu ambreiaj va debuta in martie
  • Laguna estate – Airbag-uri frontale bi-volum de noua generatie cu captor la glisiera scaunului soferului (pentru a adapta deschiderea la talia si la pozitia ocupantului). • Deschidere adaptata la morfologia conductorului • Protejaza capul si toracele – Dubla pretensionare • Mentine solidar cuplul scaun-ocupant in caz de soc – Limitatori de efort • Diminueaza presiunea centurii asupra cavitatii toracice – Traverse anti-alunecare.(pentru toti ocupantii) • Impiedica alunecarea pe sub centura a ocupantilor si ranirea in zona genunchilor si abdomenului . – Scaune primitoare fara armaturi si cu tetiere tip virgula de noua generatie (tijele culiseaza in tetiere) • Protejeaza impotriva loviturilor la ceafa in caz de soc din spate. • Protejeaza spatele ocupantului in caz de soc de intensitate medie – Padding dublu • Protejeaza picioarele – Structura vehicul cu deformare programata • Absoarbe o parte din energia socurilor si protejeaza ocupantii IMPORTANT! > – Captor dublu pentru soc lateral in usile fata. • Reduce la jumatate timpul de declansare al airbag-urilor laterale ( => testele au aratat ca asigura o protectie la impact lateral la o viteza de 75 km/h spre deosebire de Volvo v50 care are testul facut la doar 50 km/h) – Airbag-uri cortina • Protejeaza in caz de soc lateral. – Airbag-uri duble torace-bazin de noua generatie cu 2 camere independente la presiuni diferite. • Protectie eficienta in cazul “socurilor la stalp” • Protejeaza fara sa raneasca: presiune adaptata la ceea ce poate sa suporte zona protejata a corpului Niciun vehicul nu reuneste atat de multe echipamente de siguranta ca Laguna.
    Pipeta suedeza
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău