Renault: Transmisia cu dublu ambreiaj va debuta in martie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault se pregateste sa introduca in gama sa de modele o transmisie cu dublu ambreiaj, mult asteptata de publicul larg. Se pare ca noua tehnologie va debuta in premiera mondiala pe cel mai nou model al francezilor, varianta decapotabila a actualului Megane. Noua transmisie, care se va numi Efficient Dual Clutch (EDC), a fost dezvoltata in colaborare cu specialistii de la Getrag si promite performante bune in materie de raspuns dar mai ales de consum.
Cutia cu dublu ambreiaj se va ocupa mai intai de resursele unitatii diesel de 1.5 litri si 105 cai putere, ce va fi instalata pe Megane CC, insa va fi mai apoi regasita pe toate versiunile gamei Renault. Tehnologia va fi dezvaluita oficial in primavara acestui an, in cadrul Salonului de la Geneva, unde ar putea sa echipeze si noul Scenic, nu numai noul Megane CC. Comercializarea va incepe imediat dupa lansare.
Noul Megane CC va reuni aspectul frontal al coupe-ului cu o parte posterioara mai voluminoasa, capabila sa gazduiasca acoperisul metalic retractabil.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
-
BMW Group a semnat un parteneriat cu NTT Data România pentru a deschide un nou centru de dezvoltare software în Cluj Napoca. Până în 2027, aici vor lucra mii de angajați. (05.03)
-
Toyota a dezvoltat un motor care captează dioxidul de carbon din atmosferă. Acest motor a fost testat pe un model Corolla de competiție, care este alimentat cu hidrogen. (28.02)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
transmisiile astea.. or fi ele moderne ... or fi complicate ... or fi ele mai pretentios produse - dar nu cred ca isi pot justifica preturile ( asa cum sunt cerute de producatori )
P.S.: Ca si airbag-ul, ABS-ul etc si cutia cu dublu ambreiaj va deveni un "must have".
Dupa cum unii din voi stiti, VW a fost primul producator care a introdus o asemenea cutie pe masini de serie (mai exact in 2003(, si anume DSG, care e si la ora actuala cea mai performanta si eficienta (excluzand aici cutiile de pe supercaruri).
On topic...: era si cazul, dupa atatia ani...
tehnologia asta e la nivelul anilor 80 (pe la inceput)!!!
asa ca degeaba comparati aparitia ca data fiindca nu are nicio relevanta!!!
decizia introducerii tine de piata si comercial!
http://www.automarket.ro/stiri/recall-volkswagen-din-cauza-unor-probleme-dsg-26361.html