OFICIAL: Acesta este noul Renault Megane CC!

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 05.02.2010
Renault a publicat astazi primele fotografii si informatii oficiale legate de noua versiune coupe-cabrio a lui Megane. Noutatea absoluta: plafonul segmentat vitrat.

Esential

21 de secunde ii sunt necesare lui Renault Megane CC pentru a ascunde acoperisul din sticla si sa devina un cabrio veritabil.
0.47 metri este suprafata vitrata oferita de plafonul din sticla al lui Renault Megane CC.
160 CP ofera cel mai puternic motor din gama Megane CC, un motor dCi cu filtru de particule, care respecta normele Euro 5.
211 litri este capacitatea portbagajului in configuratia Cabrio, iar aceasta urca la 417 litri in configuratia Coupe.

Renault a prezentat primele imagini oficiale ale lui Megane CC, cel de-al saselea membru al noii game compacte a francezilor. Acest model are un aspect deosebit, care imbina eleganta unui coupe cu senzatiile oferite de un cabrio. Noul Megane 3 CC se va baza pe elementele de succes ale predecesorului sau, care au fost imbunatatite pe cat posibil de cei de la Renault. Astfel, acoperisul pliabil este realizat din sticla si ofera o panorama aproape completa a cerului si a tuturor elementelor inconjuratoare, chiar si atunci cand acoperisul hardtop este inchis. Scopul acestui plafon special este de a le arata tuturor ca Renault Megane CC este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratia coupe.

Odata cu noul acoperis retractabil din sticla, care pare sa ii apartina unui concept, Renault implementeaza si prima sa transmisie cu dublu-ambreiaj, intitulata EDC. Acronimul EDC inseamna Efficient Dual Clutch si va fi utilizat pentru toate transmisiile de acest gen din gama Renault.

Aceasta transmisie ofera emisii de CO2 mai scazute si un consum de carburant redus in comparatie cu echivalentul sau manual. Totodata, schimbarile treptelor sunt realizate extrem de rapid si de lin, iar noua transmisie raspunde instant la cerintele soferului.

Renault ofera noul Megane 3 CC alaturi de trei motoare pe benzina si trei diesel-uri. Versiunea otto entry-level a lui Megane CC este reprezentata de un motor de 1.6 litri cu 16 supape care ofera 110 CP si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte. Cel de-al doilea motor din gama otto a lui Megane CC este noul TCe 130, care ofera 130 CP gratie supraalimentarii cu o turbina si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte. Varful gamei otto pentru Megane 3 CC este reprezentat de un motor de 2.0 litri cu 16 supape care ofera 140 CP.

Gama de motorizari diesel pentru noul Megane 3 CC este compusa din trei motoare, toate respectand normele Euro 5. Versiunea entry-level, care ofera 110 CP, este oferita alaturi de noua transmisie EDC sau de o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Cel de-al doilea motor diesel oferit pentru Megane CC ofera 130 CP si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte, pe cand varful gamei ofera 160 CP si este cuplat tot la o transmisie manuala cu sase rapoarte.

Noul Renaul Megane CC va debuta la Salonul Auto de la Geneva din luna martie si va fi afisat ulterior si la reprezentanta Renault de pe Champs-Elysees. Megane CC este fabricat alaturi de Scenic si Grand Scenic la fabrica Douai din Franta.

Acesta beneficiaza de experienta castigata inca de la debutul programului Megane, inclusiv din asamblarea generatiei precedente a lui Megane CC. Noul Coupe-Cabriolet de la Renault va fi disponibil incepand cu aceasta primavara.

Via | Renault

Comentarii (28)

  • imi place!
    woow! intr-adevar foarte frumoasa ! imi plac mult scaunele si plafonul vitrat :)
    32 1
  • Imi place/Nu-mi place
    Imi place, nu-mi place, tine de gusturile fiecaruia. Cred oricum ca este o evolutie in bine fata de predecesorul sau. Diferentele mari se regasesc la interior. Bravo Renault.

    Sper ca la acest model nu e nevoie sa dai roata jos ca sa schimbi un bec.
    22 1
  • Cristian
    nu prea
    Mie nu-mi place.
    Spatele nu are legatura cu fata.
    Se potriveste exact ca nuca'n perete.
    8 30
  • cc
    Imi place sau nu... oricum e o evolutie. Se vad imbunatatirile de design si probabil nu numai. Dupa parerea mea liderul de gama ramane 308cc. iar eos e in continuare cel mai la "furat" dintre toti.
    6 21
  • Spirit liber...
    Cred sa esenta unui cabrio este de a crea o legatura intre ocupanti si mediul exterior. Faptul ca chiar si atunci cand este capotata inca se pastreaza, fie macar si la nivel vizual, aceasta conexiune cu exteriorul, atrage felicitarile mele tuturor producatorilor care au in oferta lor masini cu plafon vitrat...
    12 1
  • Bogdan
    @Cristian tu ai fata de spate?

    @eu
    hai sa fim seriosi... spatele la 308 cc este chiar urat, iar plafonul... plafonul e normal... Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe.
    21 4
  • mai mai
    Acronimul EDC inseamna Efficient Dual Clutch si = adica ?!
    In limba cu care spunem MAMALIGA ?!
    1 6
  • 0ld megan3
    Price
    Grozav - evolutie pe 4 roti. Ca de obicei au punctat schimbarea. Asta imi place cel mai mult la o masina - ma uit in jurul meu si nu vad decat vechituri ...
    7 2
  • Comparativ cu 308 asta ii da mucu' rau de tot mai ales ca pejo are un pret nesimtit pentru nimic.

    Stiati ca....:
    Daca ar fi avut motor de pejo era un bestseller in vanzarile auto.
    Mutumim pejo ca ne dai motoare diesel
    3 8
  • Nice
    La subiect:
    Interesanta masina, nici Megane2 cc nu arata rau. Oricum e o evolutie pt Reno cel putin la capitolul tehnologie.

    "Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe." Da parca mai aveau unii asa ceva... ah mi-am adus aminte VW Eos. E bine totusi ca Reno recupereaza rapid: motoare TCe, cutie cu dublu ambreiaj... peste cativa ani poate vedem si suspensii adaptive, ca inovatie...

    @eu
    Baiatule esti dus cu pluta rau de tot. Nu e stire la care sa nu comentezi ceva de VAG, chiar ca nu are nicio legetura. Si asa la furat cum e Eos, tot are vanzarile cele mai mari. Asta de proasta ce e si de "cocalari" ce sunt toti europenii care o cumpara.
    7 3
  • emylyan
    partea din spate este oribila
    3 19
  • alt eu
    Mie nu imi place dedesubtul masinii. E nasol rau.
    :DDDD
    Nu mi-as lua masina cu asa podea.
    Vreau una vitrata ca sa pot sa vad liniutzele cum trec, gropile si animalele moarte de pe strazile de la noi
    6 15
  • .........
    mi-a placut si generatia trecuta dar asta e prea mortala.....
    14 1
  • bogdan
    spate ''urat''
    Am avut impresia asta ca spatele e ''gresit '', la toate modelele Renault de 20 de ani incoace pana le-am vazut in realitate. CRED ca si asta va fi ok.
    ACUM cred ca nu ati mai avut de ce sa va legati si ati zis :''e urata la spate" :))
    7 1
  • chestii interesante
    1.am citit undeva ca este mai rigid cu 80% fata de vechea generatie.
    hmm .. chiar sunt curios cum se conduce
    2.paravantul este din sticla, fix, amplasat in spatele tetierelor pasagerilor din spate. Tot acolo sunt plasate si niste tije cu actionare pirotehnica, care asigura protectie capetelor ocupantilor, in caz de rasturnare.
    3.dispune de stopuri fumurii, cu tehnologie LED pentru luminile de franare.

    Automarket trebuia sa puneti si filmuletul asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=DhYLjYW2riI
    10 0
  • Bagage
    Frumusel!!!
    Este ceva reusita in masina asta dar la pretentiile care s-au emis de reno ma asteptam la un design mai aerodinamic pentru un coupe si la detalii mai multe pe interiror si binenteles ceva croame si chestii electrice incorporate..o varianta full electric era mai nobila zic eu..In legatura cu fata si spatele masinii,intradevar nu exista nico legatura si pacat ca nu s-a facut o continuitate intre aceste 2 elemente.Plafonul probabil ca va ramine elementul de rezistenta si conbinatie rosu negru a pielei ce se gaseste in interior.Eu cred ca felul cum arata elementele de pe bord este unul saracacios si ca s-ar fi cerut un bord mai prelungit care sa se scurga practic undeva intrescaunele din fata..doar este un cabriolet si atunci cind se afla in acest mod trebuie sa inpuna respect cit si sa apara ca o splendoare pe strazile noastre mai ales la impactul de noapte.In rest ce sa zic..este bine ca se face si doamne ajuta sa facem bani sa ne si permitem cit mai multe si diverse masini noi.Pina atunci numai bine la toti participantii di lumea auto.
    2 6
  • Renault
    pentru toti clovnii >>> se scrie RENAULT
    10 2
  • caruta voastra
    Facuta pentru amarasteni.

    Ca sa aiba si ei un scop in viata.
    0 9
  • marius
    @ titi
    prietene, daca erai unul din aia care isi permtea masina de peste suta d mii d euro, poate mai aveai dreptate sa zici asa, dar mai bine...taci, ca nici p asta nu ti-o permiti ;)
    in alta ordine d idei, masina atara bn, au inceput sa le faca mai reusite si renault
    2 0
  • Crysty
    Megane
    Si-a pastrat caracteristicile modelului anterior!
    Fotografiat din partea dreapta, bordul seamana putin cu cel de la BMW!
    In rest e ok masinuta!
    2 0
  • bozzo26
    Opel Astra Cabrio ,
    Ford Focus Vignale .......
    Renault este de KKT copiaza de rupe.
    0 7
  • Carlos
    @bozzo26 ... nickname-ul spune tot :))
    ce copiaza mah tantalaule?? singurul lucru in comun e ca sunt in aceeasi clasa... oricum sunt mult mai banale decat Megane... stie cineva cum arata un ford focus vigniale??? e o masina care o vezi acum si in secunda 2 o uiti ...
    7 0
  • traim in romania
    daca ne-am si permite,plus de asta drumurile noastre sunt cum sunt
    0 0
  • @piratu28
    traiesti in pestera? tara colcaie de masini mult mai scumpe decat Megane-ul care-l vezi tu acum...
    2 0
  • eu SI atat
    plin de destepti
    O gramada de destepti mai sus...dar garantat multi din astia ce se dau negativ cu parerea nu au condus nici macar o dacie 1310..dar ei sunt coco..Am condus peste 10 marci de masini(de serviciu sau personale)si chiar am avut megan 1.9dci 2 ani ca si masina de serviciu..super masina!!,chiar nu ma asteptam sa fie atat de ok...singura problema(tipic renault)sunt revizile si piesele cam piperate..
    1 2
  • Megane 2010 cc
    Mie imi place foarte mult. Sper sa fie la un pret acceptabil sa pot sa dau Meganul si sa iau CC. bafta la toti care tin cu Renault!
    5 0
  • Ariadna
    megane cc
    imi place modelul.eu am unul din 2005 facut la comanda, cu cip si suspensii sport, mai mult decat full.nu am avut nici o problema cu el.sunt ffffff multumita si cred ca o sa mi-l cumpar pe cel nou dar sunt prea atasata de acesta!!!mie cel nou mi se pare mai rigid dar interiorul e mult mai frumos.si pretul e ok. e mai ieftin decat a fost al meu :))))).merita!!!!astept sa apara sa-l incerc!
    0 0
  • pret
    stit careva cam cat costa?nu am gasit nicaieri pretul:(
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru