Prețuri Renault Megane facelift în România: modelul de clasă compactă pornește de la 16.300 de euro

de Cornel Șocariciu
Vineri, 09.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a publicat lista de prețuri a lui Megane facelift pentru piața din România. Cea mai accesibilă variantă a hatchback-ului compact pornește de la 16.300 de euro, în timp ce prețurile pentru break-ul francezilor încep de la 17.000 de euro.

La începutul anului, Renault a publicat primele imagini și detalii referitoare la Megane facelift. Modelul propune mici modificări exterioare, o serie de îmbunătățiri pentru interior și o gamă de motorizări care include și o variantă plug-in hybrid.

Acum, Renault a publicat lista de prețuri a lui Megane facelift pentru piața din România. Producătorul francez oferă pe piața din România patru versiuni de echipare: Life, Zen, Intens și RS Line.

În acest moment, cea mai accesibilă variantă va fi echipată cu motorul de 1.33 litri în versiune de 116 cai putere. Prețul de pornire comunicat de francezi este de 16.300 de euro.

A doua motorizare pe benzină disponibilă în gamă are tot 1.33 litri și oferă 140 de cai putere (disponibilă cu transmisie manuală sau automată). Cea mai puternică variantă a motorului turbo cu patru cilindri va livra 159 de cai putere și va fi oferită exclusiv cu o cutie automată EDC.

Vârful de gamă rămâne versiunea produsă de divizia de performanță RS. Indiferent de varianta aleasă (RS sau RS Trophy), motorul de 1.8 litri va dezvolta 300 de cai putere.

Cei care preferă o motorizare diesel pot alege unitatea de 1.5 litri Blue dCi în variante de 95 CP sau 116 CP.

Pentru moment, din oferta francezilor pentru piața din România lipsesc motorul pe benzină de un litru cu 100 de cai putere și sistemul de propulsie plug-in hybrid.

 

LISTĂ DE PREȚURI Renault Megane FACELIFT (HATCHBACK)
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Life Zen Intens RS Line RS RS Trophy
1.33 litri benzină
4 cilindri
116 Man6 16.300 17.350 - - - -
1.33 litri benzină
4 cilindri
140 Man6
Aut7
-
-
18.400
-
20.250
21.600
20.800
-
-
-
-
-
1.33 litri benzină
4 cilindri
159 Aut7 - - - 23.000 - -
1.8 litri benzină
4 cilindri
300 Man6
Aut6
-
-
-
-
-
-
-
-
32.600
34.100
-
36.850
1.5 litri diesel
4 cilindri
95 Man6 17.950 19.050 - - - -
1.5 litri diesel
4 cilindri
116 Man6
Aut7
- 19.600
20.950
21.450
22.800
-
23.350
-
-
-
-

 

LISTĂ DE PREȚURI RENAULT MEGANE ESTATE FACELIFT
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Life Zen Intens RS Line
1.33 litri benzină
4 cilindri
116 Man6 17.000 18.100 - -
1.33 litri benzină
4 cilindri
140 Man6 - 19.100 20.950 21.500
1.33 litri benzină
4 cilindri
159 Man6
Aut7
-
-
-
-
21.800
23.150
-
23.700
1.5 litri diesel
4 cilindri
95 Man6 18.650 19.750 - -
1.5 litri diesel
4 cilindri
116 Man6
Aut7
-
-
20.300
21.650
22.150
23.500
-
24.050

Versiunea de bază Life propune, printre altele, următoarele dotări: faruri cu LED Pure Vision, cruise control, oglinzi reglabile electric și încălzite, aer condiționat cu reglaj manual, geamuri față și spate cu acționare electrică, scaun pentru șofer cu reglaj pe înălțime, instrumentar de bord cu ecran de 4.2 inch, ecran central de 4.2 inch și jante din oțel de 16 inch.

Versiunea Zen plusează cu următoarele accesorii: volan îmbrăcat în piele și schimbător de viteze cu inserții cromate, cotieră centrală, scaun pentru șofer cu reglaj lombar și noua tapițerie textilă "Carbon Închis".

Varianta de echipare Intens va oferi și următoarele dotări: sistem pentru monitorizarea șoferului, proiectoare de ceață, frână de parcare asistată electrică, senzori de parcare față și spate, sistem Renault Multi-Sense, sistem de climatizare pe două zone cu senzor pentru calitatea aerului, sistem de acces și pornire fără cheie, ecran central de 7 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch, jante din aliaj de 16 inch.

Vârful de gamă RS Line va plus și cu următoarele echipamente: scaune față încălzite, scaune RS Line cu tetiere integrate, tapițerie textilă RS Line cu inserții și cusături de culoare roșie, jante din aliaj de 17 inch, spoilere specifice Renault Sport, oglinzi exterioare rabatabile electric și volan RS Line cu logo Renault Sport

RENAULT MEGANE FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Focus
1.0 litri
Trend Edition
125 5.5 10 19.000
Honda Civic
1.0 litri
Sport
126 6.0 10.9 20.400
Hyundai i30
1.5 litri
Comfort
110 6.1 12.3 18.332
Kia Ceed
1.0 litri
Best
120 5.5 11.3 16.761
Mazda 3
2.0 litri
Standard
122 6.2 10.4 19.890
Opel Astra
1.2 litri
Astra
110 5.2 10.4 19.810
Peugeot 308 facelift
1.2 litri
Active
110 n/a 10 18.256
Renault Megane
1.33 litri
Life
116 5.7 10.6 16.300
Seat Leon
1.0 litri
Refference
110 5.5 10.9 17.090
Skoda Scala
1.0 litri
Active
95 5.3 10.9 14.435
Toyota Corolla Hatch
1.2 litri
Eco
116 5.6 10.1 18.199
Volkswagen Golf
1.0 litri
Life
110 5.3 10.2 19.224
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (21)

  • cu doar 1 luna in urma, nu era vb ca dieselul dispare din gama renault ?
    sau asta e "oferta speciala" doar pt romania ?
    11 9
  • @someone23
    Era vorba despre Clio, Captur si Kadjar care nu vor mai avea diesel din 2021.
    15 2
  • Unde este varianta sedan?
    8 3
  • @@: exact: my bad, tks
    10 1
  • oferta e foarte buna la Renault, ca de obicei.

    offtopic: preturile la noile Sandero/S.stepway/Logan stie cineva cand se vor publica? Si comercializarea lor cand va incepe? Merci.
    13 1
  • La Skoda Scala trebuia pus in lista pretul cu motorul de 115 cai, ca sa fie o consonanta cu celelalte masini cu puteri asemanatoare, ca asa de departe are pretul cel mai bun.
    7 3
  • ...scuze, aveti dreptate, acum m-am uitat pe configurator la Skda si vad ca a disparut motorul de 115 CP. Pacat, ca pe mine exact ala ma interesa.

    Acum trebuie sa ma decid intre unul cam slabut (95 CP) pentru cand calatorim toata familia si cu bagaje multe si altul prea puternic (150 CP) care sigur consuma mai mult decat aveam eu nevoie....hmmm.
    10 1
  • Alege cel mai puternic dle GT

    Întotdeauna motorul mai puternic, mai ales pentru România

    Consumul?.... uită de el, cât consumă, consumă, şi depinde mai mult de stilul de condus, decât de motor în sine
    16 2
  • Multumesc de sfat d-le Edikkk. Eu in general nu sunt adeptul motoarelor puternice inutil. Pana acum am avut o masina cu doar 60 CP si m-am descurcat binisor. Multumesc oricum :)
    GTI nu vine de la celebra sigla, ci de la initialele mele :)
    12 3
  • olteanu
    1.5 TSI are un consum foarte bun, nu iti face probleme, GTI.
    Totusi nu cred ca e pe Scala.
    11 2
  • Ia-ti pe gpl, daca ti-e teama de consum :))
    10 1
  • @ gti: vei fi surprins ca motorul mai puternic sa consume la fel sau doar cu putin mai mult decat cel de 1.0. iar caii in plus nu trebuie folositi tot timpul, doar cand ai nevoie de ei . merita diferenta, crede-ma, eu asa am facut si nu regret cilindreea mai mare, taxele in plus dar si plusul de putere.
    in plus fiabilitatea ( chiar daca vorbim de produs vw ) in plus data de cilindree si un cilindru in plus, se va simti daca iei masina pe termen lung
    22 1
  • Crystyann
    @GTI - motorul 1.0TSI de 110CP si cu tie cu 6 trepte ( cu noile norme WLTP 2021) va reveni pe Scala ( si Kamiq ) in maxim o luna. Asadar daca vrei neaparat mai astepti putin.Pretul va fi mai mic cu vreo 100 EUR fata de vechiul 115CP .
    9 1
  • Nu sta rau la raportul pret/cilindree. Am studiat anul trecut varianta pre-facelift si era o optiune chiar ok.
    10 1
  • Ohoo, ce de reactii, nu ma asteptam, va multumesc tuturor pentru informatii. Eu va cred ca 1,5 TSI e un motor demn de luat in seama, problema mea reala este ca ma depaseste ca bani, de aceea cred ca ma voi orienta tot catre cel de 1,0 TSI, si voi astepta re-aparitia lui, versiunea de 110 CP, cum zice Crystyann, ca graba nu am, doar eram descumpanit, de ce oare disparuse din configurator, acum mi-e clar.
    12 2
  • Parere
    Echivalentul de la Skoda pentru Megane este Octavia si nu Scala. Scala este un model construit pe platforma de Fabia, deci va rog sa modificati tabelul pentru ca nu reflecta realitatea.
    13 2
  • Nicolas
    @Parere
    E o intreaga filozofie aici.

    Partial, ai dreptate.
    Scala este pe platforma MQB A0, pe care sunt bazate unele dintre modelele de segment B ale grupului (majoritatea, insa nu si actuala Fabia), pe cand modelele compacte Golf, Octavia, Leon sunt pe platforma MQB Evo.

    Dar ca sa eliminam confuziile, Scala nu e pe platforma de Fabia, intrucat Fabia are vechea platforma din seria PQ, veche, dar inca foarte buna si robusta. Eu personal regret ca platforma asta urmeaza sa fie pensionata odata cu urmatoarea generatie de Fabia, pentru ca am avut pe mana prima generatie de Fabia cu aceeasi platforma, in mare masura, si care a fost un tanc, am fost tare multumit.

    Pe de alta parte insa, ca dimensiuni interioare, exterioare, ampatament/ecartament, volum porbajag, Scala este incadrata perfect in cotele actuale ale clasei compacte.

    Octavia, daca ar fi sa fie incadrata dupa platforma in clasa compacta, ar depasi cotele actuale ale clasei compacte prin dimensiuni si volume, care intra mai degraba in tipicul clasei urmatoare, clasa medie (D). La cata matahala este Octavia/Octavia Combi, nu prea are nimic de-a face cu ideea de "compact".

    Intotdeauna Skoda a jucat oarecum intre clase. Pe noi care suntem mai pasionati si ne place sa analizam si sa incadram, treaba asta este un motiv de confuzie si discutii interminabile si contradictii. Cum putem oare incadra Skoda Superb la medie, cand ea, pe masurate, are spatiu interior chiar mai mare si decat clasa urmatoare, fiind la cote de clasa de lux (S-Class, A8, Seria 7). Asta doar ca sa dau un exemplu de filozofie a la Skoda, greu de incadrat undeva.

    Dar pe cei care scot banul si cumpara, prea putin ii intereseaza incadrarea dupa clase si platforme, drept dovada ca Skoda este in cam orice clasa un best-buy.

    Inca ceva: oare de fanul Skoda care a disparut de pe aici de ceva vreme se mai aude ceva? Vreun strigat disperat de ajutor din vreun colt de portbagaj de Octavia a mai auzit careva? :))

    Ca sa nu fiu totusi total off-topic, sa zic si de Megane, ceva. Oferta actuala foarte buna, dupa cum spunea cineva mai sus. O masina extrem de reusita Megane, cu mult sub-apreciata, din pacate. Cei care au avut Megane, ajung sa constate cat de buna a fost masina abia dupa ce s-au despartit de ea. Am vazut mai multi recunoscand asta, aici pe forum. E si cazul meu, din pacate.
    18 6
  • @Nicolas
    Logan pe ce platforma este? După dimensiuni ai zice ca este compacta, și totuși este clasa B-platforma lui Clio. Asa și cu Scala, este un Polo mărit in dimensiuni. Vorba aia, nu este prost cine cere pe o platforma de Polo un preț apropiat de Golf, este prost cine da. Nici nu poți sa pui pe Scala suspensie independenta, ai punte ca la Logan. Repet, concurentul este Octavia, care are MQB Evo al clasei compacte, la fel ca Golf și Leon. Restul este marketing ieftin. PS Din clasa asta mie îmi place Corolla (este singurul model clasa C cu suspensie independenta pe toate motorizările), Mazda 3 și Megane. Sa spui ca Skoda este best buy in fiecare clasa denota o necunoaștere a domeniului auto. Sunt cele mai fade mașini, cumpărate de romani pentru ca sunt ieftine. Zero emoții, zero design, împrumută totul de la alții (Vw) pentru ca ei nu au libertatea de de a face nimic în cadrul grupului. Pentru mine asta denota o lipsa de respect la adresa clientului și nu o cumpăr niciodată o copie a originalului.
    14 6
  • someone
    Poate si actualizeaza configuratorul pe renault.ro. Cei de la Renault Marketing sunt cei mai incompetenti. Pe prima pagina de produs apare noul RS, pozele noi, frumos. In rest, absolut tot este vechi, pretul, configuratorul, detaliile tehnice. La dealeri nu se stia nimic despre lista de preturi... PRAF!

    @automarket La RS EDC scrie 7 trepte. Cutia veche avea 6 trepte si din cate stiu nu s-a schimbat. Sigur este corect?
    3 0
  • @someone
    Cu șase trepte :) Am modificat în tabel. Mulțumim pentru observație.
    1 0
  • Feisbucist
    Kia Ceed are suspensie INDEPENDENTA indiferent de motorizare din 2007 pana in prezent!
    Pana și cel de 1.0 turbo de 3 cilindri și 120 CP are independenta pe spate !
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru