• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vettel_rain

  • Membru din 26.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 49 in total
  • # Pilot Echipa TIMP GUME Tururi 1 Massa Williams 1m19.726s SS 168 2 Ricciardo Red Bull 1m19.900s US 89 3 Vettel Ferrari 1m19.906s S 168 4 Hamilton Mercedes 1m20.456s S 49 5 Bottas Mercedes 1m20.924s S 86 6 Ocon Force India 1m21.347s SS 142 7 Hulkenberg Renault 1m21.589s S 58 8 Magnussen Haas 1m21.676s S 81 9 Kvyat Toro Rosso 1m21.743s S 83 10 Vandoorne McLaren 1m22.537s S 80 11 Wehrlein Sauber 1m23.336s S 47 12 Ericsson Sauber 1m23.630s S 53 13 Palmer Renault 1m24.790s S 15
    Honda nu a identificat cauzele defecțiunilor la motor din teste: "Suntem îngrijorați inaintea sezonului"
  • @Mircea, gandirea ta este la fel cu cea a celor de la Mclaren: Infecta. Honda nu o sa termine motorul pentru ca se distreaza ca Vettel a fost penalizat si sunt mahmuri, iar la sfarsitul weekend-ului cand Vettel e pe podium si Ferrari ia puncte, inginerii de la cum zici tu 'cea mai titrata echipa" sunt in doliu si nu isi revin decat atunci cand Vettel este penalizat din nou.
    Avancronica Marelui Premiu al Austriei: Rosberg mizează pe un hattrick pe circuitul care favorizează Mercedes
  • Am si Digi Sport si Dolce Sport, amandoua in format HD; nu aveam emotii ca una din aceste televiziuni sa nu cumpere drepturile TV
    E oficial: Digi Sport şi Dolce Sport vor transmite Formula 1 în România în 2016 şi 2017
  • @Mda Tehnic vorbind o sa scada puterea motorului, deoarece gazele arse si nearse nu mai ies direct afara ci sunt recirculate de acel sistem electronic pana cand emisia este in parametrii. Astfel, motorul nu mai functioneaza la capacitatea maxima si astfel o sa fie o lipsa de putere, putere pe care o poti creste schimband turbina cu o turbina mai mare, marind cuplul cu o cutie de viteze mai scurta. Despre consum depinde de fiecare. Odata ce o calci consuma. Mie personal mi s-a stricat sonda Lambda la o masina 1.8 benzina aspirat, cea de dupa galeria de evacuare (masina mea are 2 sonde Lambda sa fie EURO5) si surprinzator masina era mult mai sprintena, agila cu acceleratii mai rapide si cu consum mai mare. Dupa ce s-a reinlocuit sonda brusc masina a devenit din nou mai lenesa. Deci nu poti avea aceleasi performante de la acelasi motor, aceeasi cutie cu soft-uri diferite. Mergeti la orice reprezentanta Volkswagen, intrebati-l pe orice inginer (si sa va raspunda sincer) ce se intampla la schimbarea soft-ului pentru ca masina sa fie EURO5 sau EURO6 real. TDI-urile o sa devina SDI-uri cu o turbina. Benzinele turbo sunt viitorul si benzina mereu a fost la putere (vezi in motorsport). Doar nemtii au putut sa scoata ceva putere din motoare diesel in 4 cilindrii cu 150,170,200 cai, pe cand japonezii si americanii abia acum ajung pe la 150-160 cai pe cele diesel.
    Cazul VW: Rechemările în service încep în ianuarie. Majoritatea maşinilor vor putea fi reparate cu un simplu update software
  • @vettel_rain unul care nu e frustrat :))))
    Vettel a obţinut în Malaysia prima victorie pentru Ferrari după doi ani! Hamilton şi Rosberg, pe podium
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău