• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Zorba

  • Membru din 19.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Cred ca am fost clar, m-am referit la acest aspect ca si la unul general - un fel de aviz amatorilor la consumul presei AB si AMS...Cat despre comparatii Fiat, AR, Nissan Toyota Opel Skoda efectiv nu ma intereseaza - never ever nu o sa-mi aleg o masina pt ca ajunge la 100 in 7s inloc de 8,5s Si eu am ansa un principiu la fel de prostesc . nowbody is perfect - nu-mi intra an casa un produs din casa VW - prea scumpe, analizate obiectiv - fara o calitate deosebita, intretinere nu tocmai ieftina, fiabilitate - mai ales in ce priveste ultimele generatii de motoare, DSG, etc nu tocmai convingatoare si un design .... - si atunci la ce ma mai ajuta acceleratia???
    Opel lansează Insignia GSi Sports Tourer: break-ul german vine cu motoare de top și spațiu generos pentru toți pasagerii
  • @Costin: CP la Motor sunt dati in BHP - Brake (nu se refera la discuri ci la frana electromagnetica cuplata la motor) Horse Power. Nu vorbim de Wheel Horse Power - adica ce ajunge la roti. Deci motorul de 200CP opel are la fel de multi CP ca si motorul de 200Cp de la Skoda. Diferenta al face raportul de transmisie, cutia de viteza an sine si greutatea masinii. Octavia este mai mica/usoara decat Insignia - cred ca sunt ~150kg diferenta. Rapoartele de transmisie ansa nu le cunosc! Pana la urma condu-le si hotareste dupa aceea. Sa reduci o masina la sec/100km/h mi se pare cam sec... @ @Costin: scuze, ma scap mai rar, dar esti efectiv stupid!!! @General: AutoMotor&Sport si printre altele Autobild apartin concernului media Springer Verlag! Cine nu stie ca VW este unul dintre cei mai fideli clienti al lui Springer, a scapat un amanunt f. amportant cand vine momentul in care dorim sa evaluam obiectivitatea unui reportaj. Acest fapt este cunoscut si comentat foarte intensiv si in Germania si Austria
    Opel lansează Insignia GSi Sports Tourer: break-ul german vine cu motoare de top și spațiu generos pentru toți pasagerii
  • @Andy: eu vorbeam de KUKA nu de FCA
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
  • @Andy: da, pe toate (motoare, platforme) cele dezvoltate pana acuma ca parte a GM, acesta va cere licente daca vor fi folosite dupa vanzare. Deci, si gasesc ca e logic si firesc, PSA v-a incerca sa scape de tot ce impune plata de licente catre GM. In consecinta, pe o anumita perioada, se va trece, ca in exemplele date de tine, la motoare (aici vor fi si in viitor exceptii) si platforme PSA sau platforme dezvoltate ampreuna (OpelPSA coopereaza aici deja de 5 ani sub tutela GM) Sunt curios cum vor arata lucrurile in urmatorii 2-3ani.
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
  • tot@Andy: Americanii au dat OKul (se poate citi pe Internet si anumite ziare de specialitate). Nemtii la fel… !. Kuka a trebuit sa-si vanda partea de technica de armament – a fost vanduta unei firme americane, de aici a venit motivarea pt vetoul americanilor, dupa vanzare si lau retras…si din pacate chinezii au pus mana si pe asta… !
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău