• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Zorba

  • Membru din 19.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • @edikkk: cred ca ar fi bine sa se elimine si logica ta. Lasand deoparte designul (pt unii) cred ca fiabilitatea unui Opel a fost ever peste cea a oricarui brand frantuzesc. Sa elimini ingineri germani si sa-i anlocuesti cu ingineri francezi poate fi considerat avantaj intr-o discutie filozofica dar nu si antr-o lume de natura "inginereasca".
    Opel a trecut pe profit după aproape 20 de ani de pierderi: primul an complet sub conducerea grupului PSA
  • @Kirotractor: New Insignia a fost conceput pe cand PSA era departe de Opel....
    Aere de SUV
  • se poate citi si asa: marim productia SUV in detrimentul celorlalte modele cea ce an mare parte se si antampla.
    PSA va mări producția pentru SUV-urile Peugeot, Citroen, DS și Opel: sunt vizate toate fabricile grupului din Europa
  • @inexorabil: de ce asa complicat? E foarte simplu - concedieri au loc peste tot an lume - nimic nou. De ce sa ma plang si sa fac multa filozofie, daca unei firme care financiar nu mai face fata, nu ma concediaza doar asa ci, depinde de vechime, ma trimit acasa cu pana la 275.000 EUR????? An plus, a avut fiecare libertatea de a pleca sau a ramane, evident la urma urmei trebuia sa fie indeplinit un anume scor, dar, repet, in calm, la libera alegere. Pur si simplu nu-ti inteleg oful...Programul de pensionare anticipata este o chestie extrem de sociala, pe scurt FYI: jumatate din timpul pana la pensionare lucrezi norma antraga si primesti 70% din salar, a doua jumatate stai acasa si primesti tot 70% din salar. Ambele perioade sunt subventionate de stat, astefel Firma economiseste bani. Ce este atat de tragic?? 3700 de oameni au plecat dar nu numai ingineri ci maistrii, etc, peste 2000 de persoane au luat parte la acest program de pensionare deci nu au Parasit Firma ci a fost o pensionare anticipata. Vorba ta: cine stie cunoaste
    Francezii și tăierea costurilor: 3.700 de angajați Opel urmează să fie puși pe liber în Germania
  • @@Zorba: da da, si eu imi stergeam lacrimile...Nici AMS nici AB nu apartine de Bertelsmann. La AMS am gresit eu, actual apartine de "Verlag Motor Presse Stuttgart" - critica aproprierii ansa de VW este mai departe valabila. AB apartine, cum am sustinut mai sus, de Axel Springer Verlag" adica Springer. Springer nu apartine de Bertelsmann, Bertelmann se numeste in zilele noastre "Random House". Idea mea nu este NYTimes sau Libertatea ci obiectivitatea unui articol, indiferent in ce presa apare.
    Micul Prinț
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău