Drivetest Volkswagen T-Roc

2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Aut7 Sport
Volkswagen T-Roc zoom
de Dragoș Băltățeanu, Ciprian Mihai
Luni, 12.03.2018
Micul Prinț

Nu mai este un secret că SUV-ul este la putere. Este mașina preferată de ce în ce mai mulți clienți europeni, iar orice constructor care se respectă oferă acum minim trei modele în gamă. SUV-urile au dimensiuni diferite: de la modele de segment mic până la SUV-uri full-size. Orice client care își dorește un automobil solid și cu o poziție mai înaltă de condus are acum de unde să aleagă.

Este cazul și celor de la Volkswagen, care până acum un deceniu se mândreau doar cu capabilul Touareg. SUV-ul compact Tiguan, bazat pe platforma modelului Golf a fost un mare succes, iar a doua generație îi calcă deja pe urme.

Mai rămânea segmentul subcompact, crossover-ul de oraș, o clasă pentru care se bat din ce în ce mai mulți constructori. Volkswagen ne propune modelul T-Roc, un model complet rebel după standardele VW, începând cu numele.

Oare cum a aratat ședința în care un german a propus numele modelului? După denumiri simple ca Polo, Golf, Passat, Tiguan sau Touareg, cineva s-a ridicat și a spus: "La naiba, vom fi rebeli! Punem o cratimă în denumirea modelului! T-Roc!"

Volkswagen T-Roc
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Aut7 Sport

  • Pret de pornire 16.944 €
  • Pret model testat 33.482 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Volkswagen nu vrea să renunțe încă la credinciosul motor TDI. Deși i-a adus neplăceri peste ocean, marca din Wolfsburg crede că acest motor are încă potențial. Și probabil că nu greșește, mai ales pe o piață ca cea de la noi, unde motorul diesel este încă la mare căutare.

T-Roc primește astfel clasicul motor TDI de 2.0 litri și 150 CP asociat, în cazul mașinii noaste de test, cu excelenta transmisie automată DSG7 cu șapte trepte. Este o combinație foarte potrivită pentru noul T-Roc, mai ales în varianta cu transmisie integrală. Însă este foarte posibil ca și motoarele de 1.0 TSI și 1.5 TSI benzină să fie foarte populare pe acest SUV urban. 

Motorul 2.0 TDI este singura opțiune pentru cei care vor motorină. T-Roc nu primește, cel puțin deocamdată, altă versiune diesel. Motorul este același "tanc" german, livrând cuplu încă de la turații joase și consumând ridicol de puțin. Este însă mai zgomotos decât pe alte modele VW dotate cu același propulsor. Mai ales atunci când este urcat în ture, zgomotul specific este mai pregnant în habitacul față de un Tiguan sau un Golf echipate cu același motor. 

Consum

Exemplarul din imagini este un ultim reprezentant al automobilelor cu motoare diesel de 2.0 litri. Celebrul propulsor TDI, care a adus satisfacții, dar și uriașe dureri de cap germanilor de la Volkswagen, este - așa cum am spus mai sus - singura variantă diesel ce poate fi aleasă pentru modelul T-Roc pe piața din România.

Asociat cu cutia de viteze automată DSG7, motorul se dovedește a fi prietenos cu portofelul atunci când ajungem la pompa de motorină, iar resursele pe care le oferă sunt mai mult decât suficiente. 

Oficial, consumul mediu pentru Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG7 4x4 este de 5.1 litri/100 km. Este una dintre cele mai bune cifre din segmentul SUV-urilor similare cu motorizări diesel de 2.0 litri și puteri de aproximativ 150 CP. Este întrecut doar de Mini Countryman 2.0 diesel 150 CP care are un consum mediu oficial de 5 litri/100 km. Cifre mai mici apar atunci când cilindrea scade sub 2.0 litri, însă și puterile oferite sunt mult mai mici.

Pe parcursul nostru de test, ce a inclus atât trasee urbane, cât și drumuri naționale, consumul a scăzut la 5.3 litri/100 km, urcând la 7.1 litri/100 km în oraș.

Performanţe

Cei 150 CP și 340 Nm fac din noul T-Roc un automobil care nu te va plictisi atunci când vine vorba de a depăși cu simț de răspundere sau când drumul impune un ritm susținut.

Accelerația de la 0 la 100 km/oră se face în 8.4 secunde, grație schimbărilor fulgerătoare de treaptă efectuate de cutia de viteze automată DSG7. Este în mod clar cel mai bun timp din segmentul său pe motorizări diesel, cel mai apropiat concurent fiind diin nou Mini Countryman 2.0 diesel 150 CP cu tracțiune integrală și cutie de viteze automată cu opt trepte.

Interior

Volkswagen a știut mereu să pună în valoare calitatea interioarelor de pe mașinile sale. Mai ales pe variantele bine echipate, te simți bine când te așezi la volanului unul Volkswagen. T-Roc, în varianta de echipare Sport, nu face excepție. Spațiul pentru cel de la volan și pasager este suficient, comenzile sunt bine plasate, fără înflorituri inutile, fără ecrane care ies din consolă și alte gadgeturi la modă.

O parte dintre elemente sunt comune cu restul modelelor din gama VW, interiorul fiind familiar dacă ai condus un Golf de ultimă generație, de exemplu. Sau un Tiguan. Până la urmă, T-Roc e fratele mai mic al lui Tiguan, deci lucrurile se leagă natural.

Deși calitatea percepută este una ridicată, când pui reflectoarele pe materialele de la bord e posibil să ai surpriza ca acestea să ți se pară cam dure pentru gustul tău și prețul pus la bătaie de Volkswagen. Cu toate acestea, ele sunt texturate corect și asamblate la fel de corect, deci impresia de mașină ieftină iese din discuție. 

În spate este suficient loc pentru doi și chiar trei pasageri, iar portbagajul are o deschidere amplă și un volum de 392 litri, însă îi lipsește adâncimea și asta îl face să pară mai mic față de cât este în realitate.

Rivalul său direct, Mini Countryman 2.0 Cooper D, îl depășește la acest capitol, oferind un portbagaj de 450 litri. Volume mai mari pentru portbagaj mai găsim și la rivalii Honda HR-V, Mitsubishi ASX sau Renault Captur, dar aceștia nu oferă motorizări similare.

Preţ de achiziţie

Cu un preț de pornire de aproape 17.000 euro (TVA inclus) fără opționale pentru versiunea de bază 4x2 echipată cu motorul pe benzină 1.0 TSI de 115 CP, noul Volkswagen T-Roc nu este o mașină ieftină.

Exemplarul testat de noi costă în varianta fără opționale 29.800 euro, iar dacă mai adăugăm câteva echipamente precum aerul condiționat automat Climatronic, jante aliaj de 18 inch, pachetul iarnă cu scaune încălzite, roată de rezervă normală, sistem de navigație Discover Media și volanul multifuncțional, prețul total este de 33.500 de euro (TVA inclus). 

Este o cifră ce duce modelul T-Roc aproape de zona premium, unde doar rivalii de la Mini și Jeep au prețuri mai mari pentru echipările de top. Sau în zona fratelui mai mare Tiguan, pe care mulți clienți îl vor prefera în ciuda faptului că-l vor cumpăra ceva mai puțin dotat la acest nivel de preț.

Siguranţă

Volkswagen a trimis modelul T-Roc spre testare anul trecut, iar modelul german a reușit să treacă de crash-testele EuroNCAP cu brio. Cu un scor general de cinci stele și un grad de protecție al pasagerilor adulți de 96%, T-Roc este una dintre cele mai sigure mașini din segmentul ei. Gradul de protecție pentru pasagerii infanți este de 87%, iar protecția pietonilor s-a situat la 79%.

Sistemele de protecție sunt prezente în regiment complet, inclusiv avertizarea în caz de impact iminent care pe drumurile noastre a fost păcălită de mai multe ori de mașinile parcate pe marginea drumului.

 

Ţinută de drum

Volkswagen T-Roc folosește aceeași celebră și arhiprezentă platformă modulară MQB, deci latura dinamică nu are cum să fie greșită. Platforma este folosită pentru majoritatea modelelor mici și compacte din oferta VW: Polo, Golf, Tiguan și chiar Passat sunt construite pe platforma MQB. 

T-Roc nu se va face de râs pe viraje, ba chiar poate menține un ritm susținut fără a afecta ținuta de drum. Comportamentul rutier este neutru, cu o minimă înclinare a caroseriei pe virajle mai accentuate. Cei 150 CP, cutia automată cu șapte trepte și tracțiunea automată îl ajută și în situațiile în care suprafața drumului devine dificilă. Am avut ocazia să prindem o ninsoare abundentă și proaspătă care a acoperit drumul cu zăpadă. Cu modul de rulare Snow selectat, T-Roc nu a avut nicio problemă în a negocia o serie de serpentine pline de zăpadă. 

Per total, T-Roc a părut la nivelul ținutei de drum un Golf ușor înălțat. Ceea ce probabil că a fost și dorința inginerilor germani de la Volkswagen.

Deși este oficial un SUV, garda la sol a modelului T-Roc nu este foarte generoasă (160 mm), dar crossoverul german se poate aventura pe drumuri neasfaltate fără probleme. 

Vizibilitate

Poziția la volan este ceva mai înaltă față de cea dintr-un Golf 7, de exemplu, și asta ajută la o vizibilitate mai bună. De asemenea, montanții față nu sunt atât de groși pentru a jena vizibil privirea atunci când urmărim un viraj de stânga mai strâns.

În plus, T-Roc vine cu un set complet de senzori de parcare și cameră video pentru mersul cu spatele, astfel că manevrele pe parcare nu vor niciodată o problemă.

Tehnologie

Tehnologia a ajuns să fie atotprezentă în cele mai noi mașini, iar noul Volkswagen T-Roc nu face excepție. Primul lucru pe care îl remarci când te instalezi la volan este display-ul complet digital din fața șoferului. Numit Active Info Display, la fel ca pe frații mai mari din gama VW, acesta este echipare de serie pe nivelul de top și opțional pe celelalte versiuni care încă folosesc ceasurile analogice. 

Ecranul este customizabil, cel de la volan putând alege dintr-o multitudine de surse ce informații dorește să îi fie afișate pe ecranul din fața sa. Un al doilea display tactil central este inima sistemului infotaiment. Cu o diagonală de 20.3 centimetri și cu o grafică excelentă, acest display poate controla sistemul de navigație, sistemul audio, computerul de bord și multe altele. Există și suport pentru conectarea unui telefon mobil prin tehnologia Apple Car Play și Android Auto.

Pe lista de echipamente standard se află și sistemele de avertizare în cazul părăsirii benzii de rulare sau în caz de impact iminent, mașina fiind capabilă să frâneze automat.

Design

Designul abordat de modelul T-Roc poate nu este pe gustul tuturor. Mașina are linii drepte și un profil robust, dar se înscrie perfect în linia de design pe care Volkswagen o folosește în prezent. Transmite impresia de soliditate și de automobil fără înflorituri, o strategie ce a funcționat bine pentru Volkswagen.

T-Roc poate fi recunoscut ușor după luminile de zi LED amplasate în bara față, lumini ce își dublează rolul și ca semnalizatoare. Acestea au o formă trapezoidală, unică în segment. Mai important este că T-Roc poate fi configurat după bunul plac al viitorul proprietar. Acesta poate alege din 11 nuanțe pentru culoarea caroseriei ce pot fi combinate cu patru culori pentru plafonul mașinii.

Nu ne-a placut

  • Preț ridicat
  • Portbagaj modest în segmentul său
  • Sincope ale sistemelor bazate pe radar și camere
  • Materiale dure la interior
  • Sunet motor în habitaclu
Date tehnice - Volkswagen T-Roc 2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Aut7 Sport
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1968
Lungime mm
4230
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500)
Latime mm
1819
Cuplu maxim Nm (rpm)
340 (1750)
Inaltime mm
1573
Viteza maxima km/h
200
Greutate kg
1530
Acceleratie 0-100 km/h s
8.4
Ampatament mm
2590
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
55
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
392
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen T-Roc

Ultimele teste

Comentarii (33)

  • mi-am luat vila cu piscina si
    ce tigaie ordinara

    la 33 de mii imi iau un opel mokka x full cu optiuni care nu se regasesc pe t-roc si mai imi raman si bani de niste concedii prin tari exotice.
    63 20
  • si t-roc pe motorina
    sau o japoneza
    48 12
  • Nelu Pantofaru'
    Si eu care credeam ca Honda HR-V este scumpa. 34000 pentru un Polo inaltat. Interesant.
    45 11
  • daniel b
    Am testat masina. E extraordinar de ieftina comparativ cu pretul cerut.
    E mult sub Golf ca si calitate perceputa.
    Nu prea regasesc nimic din ce ati scris aici.

    Slaba la antifonare, materiale ieftine la interior, amortizare cam seaca... parca e o coaja.

    Pacat, plecasem cu sperante mari, chiar imi placea designul.

    Iar voi, sincer, nu stiu ce ati testat.
    48 7
  • Am am ocazia sa ma urc in modelul expus de Mall Promenada, in fata materialele sunt in regula.
    Pe spate, sunt mai slabe calitativ, se poate observa la panourile portierelor, un plastic de proasta calitate si vizual si la atingere.
    Din pacate @automarket, observatia legata de calitate materialelor de pe T-ROC vs Golf 7 e mentionata pe multe site-uri de profil.
    28 5
  • Anonim
    Am facut drive test cu un exemplar similar . Am o Skoda Octavia 3 cu acelas motor diesel de 2 l si 150 cp ca o comparatie directa este mai slaba la toate capitolele . Materiale ieftine , antifonare slaba se aude puternic motorul inauntru , pretul era la doatari similare cu 6000 de euro mai scumpa adevarat ca T-Roc are 4X4 . Sincer este sub un polo ca materiale cel mai jalnic WV in care am urcat .
    30 5
  • T-ro(a)c(a)
    Nu, dragi clienti, Diesel nu ne-a afectat!
    16 8
  • In 2007 un Santa Fe,care abia aparuse noul model, cu de toate pe el+ cutie automata+7 locuri +trapa+carlig a costat 32 000 euro. T roc intra in prtbagajul lui Santa Fe
    30 8
  • Cornel
    Joe m-am uitat acum pe siteul Hyundai. Un Santa fe din 2018 e 45.000 de euro. Nu ca nu e scump VW, dar despre ce vorbim aici?
    15 5
  • Eu cred ca astia de la VW s-au tampit. Masina asta o iei daca iti place sa arunci banii pe fereastra, sau pe marci...

    De banii astia imi iau un Kia Sportage de segment superior, motor 2.0 diesel de 180 de cai, automata, materiale bune la interior, 7 ani garantie si imi mai raman vreo 5000 de euro.
    31 5
  • Am testat mașină. Din păcate, deși în mers este un VW tipic, riguroasă și cu un design interesant chiar îndrăzneț ( aspecte pozitive ) per general este un model slab calitativ - aici enumăr portbagaj nepractic, calitatea materialelor, nivel antifonare , amortizate foarte precară și mai ales direcție fără feeatbeack/ comunicare ( aspecte negative ).
    Pentru fanii mărcii este greu de digerat că acest model ( dorit a fi SUV-ul modelului Golf ) este mai slab ca un Polo iar raportat la rigurozitatea si calitatea Golfului nici nu poate exista. Păcat. Poate cu ocazia faceliftului să fie remediate aceste neajunsuri și sper ca varianta cabrio să fie cu adevărat un VW. Deși va avea adepți suficienti totuși are abateri importante de la standardele cu care VW și-a obișnuit fanii și clienții și sper ca următoarele modele să nu urmeze această rețetă.
    25 2
  • Detin un Golf 7 si am cochetat cu ideea lui T-roc. Mi-a fost deajuns sa stau 5 minute in show-room...interiorul e mai bun la Logan, fara gluma. Personal nu am vazut o plansa de bord asa prosta pe un WV...
    Portbagajul e prost conceput, mic si incomod.
    Dar e SUV ce PLM (Plastice La Misto :)
    Succesuri !!!!
    30 5
  • @ Cornel Eu am zis de anul 2007,atat a costat .Pe parcurs Hyundai si-au luat-o in cap,,si au urcat preturile in nesimtire,deseori depasind concurenta.Iar motoarele diesel au ramas cam in urma la raport putere/consum.Am criticat de multe ori stacheta de 45 000 euro la ultimul Santa fe.De asta nici nu au avut vanzari cine stie ce in Europa,
    5 2
  • Nenea Iancu
    Scump Coane Fanica! Parol! 4 stele la interior cu plasticaraia aia tare si ieftina de Accent/Aveo de 2006?
    15 2
  • Scump, dar se vinde la greu in Europa!
    7 13
  • 4.4 stele pentru un TDI plin de plastice.
    16 2
  • Greu de inteles subiectivismul notarii la unele modele. Trecand peste faptul ca nu-si are rostul oricum acest motor pe o astfel de masina nu cred ca trebuia dat 5 stele la performanta (pai daca o sa scoata o varianta GT atunci cat mai dai, sau lui Juke NISMO RS cat ii dai de exemplu ?). La interior oricate elemente pozitive ati incercat sa scoateti in evidenta e clar ca nu merita mai mult de un 3 stele . Iar pretul pt. modelul testat de voi este total exagerat , pt. ce i-ati dat 3 stele ? Oriunde in lumea asta, in sistemul de notare cu maxim de 5 stele, 3 stele inseamna ok/acceptabil . Nu spun ca trebuie aruncat cu pietre in masinuta asta , ca nu e asa de rea daca o raportezi la concurenta directa (Juke, Kona, Stonic, Aruna, etc), din contra la unele capitole, dar in nici-un caz nu merita 4,5 stele. Cu scuzele de rigoare, v-as sugera D-lor de la AM sa fiti ceva mai obiectivi si cand notati branduri importante. Pana la urma este un VW si nici chiar ei nu cred ca au tintit vreodata sa se pozitioneze la mai mult de 4 stele cu oricare din modelele lor . Cu atat mai putin acesta. Poate doar cu Golf, fortati artificial mai mult de cererea si legenda creata din piata, dar aici e alta discutie .
    15 2
  • @pipo: cu un pic de cunostinte in limba germana se observa aceasi problema si pe forumurile Germane: se critica extrem de des subiectivismul unor reviste de specialitate ca de exemplu Auto Bild, Auto Motor und Sport. Ambele apartin de editura Springer careia is se presupune o anumita simpatie/apropriere pt/de VW, desigur si prin anumite plati de la VW catre Springer pt reclame, articole, etc! Nu stim cui ai apartine Automarket…
    Cand nu mai sunt argumente, ancep sa se lege, ca si Automarket (vezi articolul despre Insignia GSI), de aspecte extrem de amportante ca si “plasticul este tare”. Este ridicola afirmatia deoarece printre randuri ar trebui anteles ca “plasticul la un Audi este moale”. Ca suprafata executata an plastic “tare” la un Opel an anterior este mai mare decat cea de la un AUDI/BMW, etc und se foloseste un PVC moale si mai aratos – DA, dar la ce pret?! De multe ori se forteaza resultatul an asa masura ancat “plasticul mai moale” devine mai amportant si bate drumul de franare. Acesta analiza este intr-adevar dezamagitoare.
    9 3
  • No way
    Alex Mokka sau Suzuki Vitara oricand . Desi e noua , arata ca si cum ar avea minim 3 ani de cand pe piata. Sper din tot sufletul sa nu aiba succes pentru ca nu merita vw sa mai pacaleasca lumea cu asa cazemate la pret de vile .
    12 3
  • @Zorba
    Am ras cu lacrimi la comentariul tau...Springer este unul dintre cei mai mari publisheri din lume specializat pe domeniul academic. Total de acord ca lumea critica AMS sau AB, dar ei tin de Bertelsmann, care este o cu totul si cu totul alt tip de companie mass- media. Este ca si cum ai compara New York Times cu Libertatea...
    1 5
  • @@Zorba: da da, si eu imi stergeam lacrimile...Nici AMS nici AB nu apartine de Bertelsmann. La AMS am gresit eu, actual apartine de "Verlag Motor Presse Stuttgart" - critica aproprierii ansa de VW este mai departe valabila. AB apartine, cum am sustinut mai sus, de Axel Springer Verlag" adica Springer. Springer nu apartine de Bertelsmann, Bertelmann se numeste in zilele noastre "Random House". Idea mea nu este NYTimes sau Libertatea ci obiectivitatea unui articol, indiferent in ce presa apare.
    5 1
  • desi spuneti ca e mica, plasticul la interior lasa de dorit, pretul e mare, motorul se aude ca la tractor...TOT nu va lasati si dati nota 4.4...masina asta e o cutie fratilor, indiferent de ce preferinte avem la masini, nu putem sa negam evidenta. cand ma uit la ea parca vad un Sandero un pic mai dotat...ATAT! am vazut in Mall Promenada, repet..CUTIE! cu 33.000 de euro iti poti lua o gramada de alte masini mult mai bune, Skoda Superb, Skoda Kodjaq, Hyunday Tucson, Kia Sportage etc....
    14 1
  • Andrei
    Masina asta e teapa secolului...si ce e misto, e ca va avea clienti o gramada. Toti aia care cred ca doar VW face masini bune se vor ingramadi sa plateasca incepand cu 30k euro pentru o masina cu AC manual si finisaje perfect comparabile cu cele de la Duster. Marketingul VW lucreaza bine, dovada si astfel de teste. 4.4 stele pentru ce e in esenta un Polo supraponderal si foarte, dar foarte slab finisat? E probabil cel mai slab articol Automarket de la cel in care va chinuiati sa spalati imaginea VW dupa Dieselgate si spuneati ca ala era momentul sa cumpere oamenii masini de la compania asta...

    Comparatia cu Mini nu are nicio justificare. Mini e brand premium, pentru care concurenta grupului vine de la Audi. Adica echivalent cu Countryman ar fi un Audi Q2, in niciun caz masina asta. VW nu e premium, oricat s-ar stradui publicatiile de casa ale lor sa inoculeze ideea asta...VW se bate cu Ford, Opel, Toyota etc.

    Masina asta are cel mai dezamagitor interior cu putinta. Trecem peste design, care e subiectiv...dar plasticele sunt de o calitate absolut execrabila. Spatiul interior nu e deloc o referinta in segment, iar dotarile nu sunt deloc ceva special. Ok, are display digital in loc de cadrane de bord, dar asta e ceva cu o utilitate discutabila. In rest, o alta masina pe platforma MQB, adevarat...deci nimic gresit, nimic sclipitor. Totusi, peste 30k euro pentru un SUV de clasa mica e enorm. Si are 4.4 punctajul...
    11 2
  • Nici eu nu inteleg de ce costa asa de mult. Cand aparuse noul Tiguan era expus in mall o varianta Highline, cu piele, trapa imensa, ceasurile de bord full digital, cutie automata si era in jur de 35.000 Euro.
    3 1
  • octav71
    LA 30.000 euro sa nu aiba AC automat, mi se pare de intrare in sala. Sau o verificare de cat de scump pot vinde ceva mult mai ieftin.
    Merge un Golf in loc de T-Roc si mai raman bani de un concediu decent.
    3 1
  • Sandel
    Punctajele astea nu au nici o relevanta atata timp cand astfel de masini obtin 4.4 si noul Honda Civic obtine sub 4. Stiu ca nu e o comparatie pertinenta insa nu e prima data cand se dau note fara nici un fel de logica.
    7 2
  • micul pârț
    2 6
  • mircea
    Si eu spuneam -ce poata sa faca un VW incat sa coste atat? Asta, pana cand am condus un Jetta,apoi inca un Jetta si acum un Passat.Pana la VW condusesem ,vreo 700000 km, modele coreene,franceze,japoneze si Ford.Nu in show room ,ci pe strazi.
    Da,VW face totul mult mai bine,se conduce usor,de incredere si foarte placut.Nu spun ca este cea mai fiabila,spun ca,exceptand marcile premium,este foarte placut sa conduci un VW.
    T-roc are o calitate mai scazuta,asa este, a materialelor plastice,cea ma scazuta dintre toate modelele VW. Dar se conduce grozav! Spun asta dupa ce am condus modelul . Apoi,chiar atata lume este nebuna incat sa cumpere masinile astea,ziceti voi?Toata presa auto este nepriceputa sau mituita?
    Foarte bine,cumparati-va altceva. Dar nu Skoda si Seat pentru ca acestea sunt tot VW.
    7 8
  • Cu certitudine vom conduce altceva...Tb sa fi nebun sa dai pe-o asa porcarie 30k...N-are rost sa repet ce s-a spus mai sus.Mai vad in unele comentarii cum ca unora le place designul!!!!vw si designul????Asta e cea mai tare.O masina anosta,fara gust cum e tot ce construieste vw.Iar daca spun unii ca se conduce f bine,pot afirma ca mai sint destule care se conduc la fel de bine ori mai bine.Si nu costa 30k eur.C3 Aircross cu motor de 120 cp si 300 Nm este 16k cu rabla.
    3 3
  • @mircea
    oricand, la orice ora, un model Ford se conduce mai bine decat modelul din aceeasi clasa de la VW. oricand asta. a, ca nu are interiorul la fel de bun, da, posibil, dar, ORICAND la capitolul condus si dinamica ORICARE model Ford e peste VW.
    6 4
  • Pretul lui T-roc 1.0,115cp,echipare medie Design,este 18800 euro,iar varianta de baza este 16800 euro.Variantele de peste 30k euro sunt motorizari de 2 l,cu tractiune integrala si nivele de echipare superioara ca suspensie adaptiva,garda la sol majorata,faruri full led ,etc . Aici cred ca pretul este exagerat.Dar pretul pentru 1.0 tsi este cu 1000 euro peste Golf echipat similar.
    Citroen C3 Aircross 1.2 ,110cp,,construit pe platforma lui C3,cu o echipare medie -Feel- costa 16900 euro dar are cateva dotari mai putine decat Design. Cam la fel este pretul si la Hyundai Kona 1.0 gdi -nivel highway,care are promotii la promotii si poate costa tot 16800 euro(promotii de 4000 euro!).Daca comparam specificatii si dotari similare,T-roc este mai scump cu mai putin de 2000 euro decat Citroen Aircross si Hyundai Kona la dubla promotie.Sa zicem ca T-roc este mai scump cu 10%.Unele dotari ca discuri de frana pe spate le gasesti doar la VW ca si unele echipamente de siguranta.
    Un video road test pe What Car compara C3 AirCross 1.2 cu Seat Arona 1.0 (mai ieftin cu 1500 euro decat T-Roc la motorizari si echipari comparabile) si T-Roc 1.0. Teste interesante video si pe Carwow si Autocar. Citroen iese cel mai slab.
    3 1
  • VW/WC.
    https://youtu.be/IhmeuiEyuYU
    0 0
  • mircea
    T-roc are cea mai mare crestere in luna martie si pe ansamblul trim 1 in piata Europei -13600 buc in luna martie. Grupul VW si-a crescut cota de piata de la 22.7 la 23.7%,deci apoape fiecare a patra masina vanduta in Europa este un model VW,Skoda,Seat,Audi. Atat sunt de proaste !?
    Cat despre preturi,pe Autovit,un dealer vinde un C3 Aircross 1.2 cu 19keuro.Toate preturile au luat-o razna. Fiesta 20k la promotie!
    Zici ca Duster este de pomana?! un 1.2 Comfort este 15k si este destul de chel. Daca incepi sa adaugi dotarile pe care le gasesti pe T-roc,Qashqai ,Karoq,Arona,Kadjar (dar la pretri mai mici),ajungi sa vezi ca la o echipare echivalenta si Duster ar costa vreo 18000!,adica vreo 2000 euro mai putin decat un Renault Kadjar. Pai?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru