• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Zorba

  • Membru din 19.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • @pipo: cu un pic de cunostinte in limba germana se observa aceasi problema si pe forumurile Germane: se critica extrem de des subiectivismul unor reviste de specialitate ca de exemplu Auto Bild, Auto Motor und Sport. Ambele apartin de editura Springer careia is se presupune o anumita simpatie/apropriere pt/de VW, desigur si prin anumite plati de la VW catre Springer pt reclame, articole, etc! Nu stim cui ai apartine Automarket… Cand nu mai sunt argumente, ancep sa se lege, ca si Automarket (vezi articolul despre Insignia GSI), de aspecte extrem de amportante ca si “plasticul este tare”. Este ridicola afirmatia deoarece printre randuri ar trebui anteles ca “plasticul la un Audi este moale”. Ca suprafata executata an plastic “tare” la un Opel an anterior este mai mare decat cea de la un AUDI/BMW, etc und se foloseste un PVC moale si mai aratos – DA, dar la ce pret?! De multe ori se forteaza resultatul an asa masura ancat “plasticul mai moale” devine mai amportant si bate drumul de franare. Acesta analiza este intr-adevar dezamagitoare.
    Micul Prinț
  • @Posesor 2.0 Awd 4x4 Explicatia nu este technic corecta: Cuplul motor nu se regleaza in functie de motor. Nu exista un reglaj a cuplului la un diesel si se preia la benzina! Asta ar obstructiona orice ancercare de a face o calibrare la limita – performante maxime & incadrarea in normele actuale EURO, PZEV, SULEv, etc. Cuplul este limitat pt o anumita cutie de viteza. Aceasi limitare este valabila pt ambele variante de motorizari =>480Nm pt diesel si 480Nm pt benzina. Daca cuplul unui motor trece de limita cutiei se limiteaza cuplul motorului prin calibrarea motorului nu a cutiei. Cutia este doar calibrata an sensul an care punctele de comutare viteza x la viteza y, sunt aplicate in funtie de caracteristicele motorului cu care este combinat intr-un “powertrain”. O limitare a “dezlantuirii” cailor putere si a cuplului poate si datorata incadrarii motorului intr-o anumita norma de emisie. Sa nu uitam ca acest motor de 2.0l turbo benzina este un motor f vechi in GM/Opel cu niste update-uri necesare pt un EU6 si nicidecum un motor nou dezvoltat.
    Reinterpretare
  • @Kirotractor: pe autostrada. Din cand an cand merge.... Atentie: un "grip control" are si Opel: la configurare se numeste "IntellGrip" si face acelasi lucru ca si "Grip Control" la PSA. La Opel te costa cam ca la PSA: ~300€. Gratis nu al primesti nici la PSA....
    Amestec
  • @nume&soferul: a-mi retrag textul: n-am fost atent, e vorba de Crossland aici. Recenzia mea a fost despre Grandland....sorry Dar referitor la Crossland, cred ca ancepe pe undeva la 11-12000€ - clar sub Mokka, si argumentul cu garda de sol cred c-ar mai fi valabil....
    Amestec
  • @nume: nu, nu este 4x4 deocamdata. Un 4x4 ar veni cu un Hybrid dar nu este clar comunicat cand. Motoarele sunt 2: 1,2 benzina (110CP? si 130CP)Turbo si un 1,6 diesel (120CP). Motorul de 1,2/130CP l-am condus vreo 500km. Consumul surprinzator de mic mergand in forja am avut 7,6l/100 (nu din bord computer ci considerand km rulati si facand plinul din nou) Viteza de 205km/h o atingi destul de leger considerand motorul de 1,2l...Sprintul nu e rau pana la vreo 130km/h dar mai ancolo devine anevoios...dar destul de OK. @Soferul: Simplu, e mai ieftina, este ceva mai mare portbagajul si are garda de sol cel putin cat are Mokka. Garda de sol ridicata te ajuta mult, nu ai nevoie de fiecare data de 4x4... Daca aceste atuuri sunt pe placul tau ai motivul dece unii ar prefera Grandland!
    Amestec
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău