• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Zorba

  • Membru din 19.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • @Andy: chiar nu doresc sa contrazic numai ca sa umplu partea de comentarii, dar aici nu pot altfel : cred ca din afara pare ca in Rüsselsheim doar se adapta cea ce venea din Detroit….In mare: Centrul de dezvoltare din Rüsselsheim insa chiar este, printre altele, responsabil de dezvoltarea platformelor Delta (Astra) si Epsilon (Insignia) si, in plus, si de majoritatea motorizarilor pe aceste platforme. Motoarele familiei 0 (1,0, 1,2, 1,4 incl 1,4Turbo), a familiei 1 (1,6, 1,8) incl a treia generatie a familiei 1 (MGE – midsize gasoline engine) cu injectie directa 1,6turbo si un 1,8 aspirat natural (folosit numai pt USA ca hibrid) au fost si sant dezvoltate in Rüsselsheim. Motoarele Diesel, dupa preluarea celor de 1,9l de la Fiat, auf fost dezvoltate mai departe (acum 2.0l) la Torino unde se afla centrul de dezvoltare GM/Opel pt motoare Diesel. Platformele si motoarele sunt atat vandute in Europa ca si an Asia, America de sud si USA (dupa un re-brand). Ar fi pacat ca Opel sa fie vazut doar ca un “adaptor” si nu ca un “generator” de technologie. Drept dovada, si dupa vanzarea catre PSA, Opel va continua sa dezvolte motoare pt GM an cadrul unei conventii PSA/GM. Ma bucur mai departe pe un schimb de idei…
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
  • @Andy: cam gresit: cam tot ce depinde de confort a fost inventat/patentat de Americani: Aer climatizat, geamuri electrice, servo la volan, cutie viteza automata, etc In Europa, an afara de Motor, s-au "nascut" acele inventi care tin de siguranta: airbag, ABS, ESP, centura siguranta, geamuri securit, lumina Xenon samad....Systemele/piesele automotive cele mai performante, cutii de viteza, etc sunt tot an mana europenilor de la Magneti Marelli, Bosch, Hella, Siemens, Continental, ZF si multe multe altele. Cat despre patrunderea pietii americane o antrebare retorica: oare cine a patruns care piata mai mult: Europenii pe cea Americana sau vice versa?
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
  • @Edikkk: Cand cumperi o companie, pretul estimat nu este alcatuit decat intr-un procentaj f. mic din "pretul robotilor, a terenului" si a WCurilor anstalate! Valoarea este in primul rand brandul, IP-ul care-l cumperi si cifra de afaceri anuala. In plus, statul German doar acum ancepe sa-si revizuiasca atitudinea fata de Chinezi/straini care doresc sa preia industrii strategice Germane. Nicidecum nu sa anterzis cumpararea KUKA. KUKA a fost cumparata/preluata spre sfarsitul 2016!! Informarea e f. importanta anainte sa distrubuim asemenea informatii eronate!
    Lista de cumpărături se îngroașă: după succesul cu Volvo, chinezii au pus ochii pe grupul Fiat-Chrysler
  • @Cyrus: asa cum un kil de pene e cat un kil de mere, 150CP sunt 150CP, oriunde!! Problema/explicatia la Opel sunt de obicei rapoartele la cutia de viteza cu un focus pe consum mai mic. O fi ca motoarele la Opel consuma ceva mai mult decat la un VW (daca e asa??!!?) si ca aceasta masura ancearca sa compenseze, dar motoarele an sine nu sunt mai slabe...
    Opel Corsa S: versiune mai puternică de 150 CP pentru subcompacta germană
  • @Dan: draga Dane, la acceleratie nu caii putere sunt amportanti ci cuplu motor si de desfasurarea lui peste rpm - si poti pleca de la premiza ca un Motor de 1,6 va fi aici in principiu mai deficitar decat un Motor de 1,8! La viteza max. in schimb este peste Skoda cu vreo 5-8km/h (aici conteaza caii putere)
    Pentru familii împlinite
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău