• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • Are 27 de ani si cel putin inca un an mai sta pe "tusa",daca nu chiar doi.Dupa ce isi revine(daca isi revine suficient cat sa poata pilota un monopost de F1)probabil se va confrunta cu problema gasirii unei echipe pentru care sa piloteze,pentru ca va avea aproape 30 de ani si n-a mai pilotat in F1 de ani de zile.Eu unul nu-mi mai fac sperante.Pacat de el!
    Kubica admite că nu poate încă să piloteze monoposturi de Formula 1
  • Din partea mea ar putea foarte bine sa si desfiinteze DRS-ul.
    Sistemul DRS va fi restricţionat în antrenamente şi calificări în sezonul 2013
  • @mirco - Dar zonele virajelor 2,3,4,5,6 si 16,17,18 sunt superbe.Primul viraj ar putea provoca multe depasiri in cursa iar celelalte portiuni ale circuitului,in afara de portiunea de care spui tu,sunt destul de interesante.Circuitul din India e destul de frumos si el,dar asta parca mi se pare un pic mai interesant.
    Piloţii vor avea o singură zonă DRS în cursa din Statele Unite
  • @schumibv - Ai perfecta dreptate!Duelurile de care spui tu erau intr-adevar dueluri adevarate,n-am zis ca nu ar fi,dar eu m-am legat strict de faptul ca tu ai sugerat ca pilotii din ziua de azi nu sunt la fel de piloti ca cei din anii '50,'60 care nu beneficiau de aceleasi sisteme de siguranta(sau cel putin mie asta mi s-a parut ca ai fi zis). Ai mai zis si ca preferi cursele la a caror final castigatorul sa fie pilotul nu masina,dar pe vremea luptelor dintre Hakkinen,Schumi si Villeneuve masinile contau si ele(chiar daca nu intr-o asa mare masura ca in prezent),nu numai pilotul. Sincer sa fiu prefer F1 din urma cu 10-15 ani decat cea de acum,dar daca tot e sa fie utilizate sistemele DRS si KERS(pentru ca adevarul e ca nu se va renunta la ele prea curand)macar sa nu impuna reglementari stupide.Daca ar fi dupa mine ar trebui sa i se permita si pilotului din fata sa foloseasca DRS-ul nu numai celui care se afla la mai putin de o secunda in spatele sau,si sistemul sa fie folosit pe tot circuitul nu numai pe o anumita portiune.Sau macar sa i se permita pilotului sa-si apere pozitia.Dar din pacate cred ca regulamentele astea sunt influentate de politica,iar politica are tendinta de a distruge totul.
    Villeneuve: "Un cuplu Schumacher - Hamilton ar fi fost mai bun pentru Mercedes"
  • @schumibv - Tu uiti de partea in care pilotii cu casca din piele si fara centura de siguranta mai dadeau coltul din cand in cand,chiar in timpul curselor.Eu unul vreau sa vad piloti increzatori in capacitatile monopostului si care sa apuce si sfarsitul curselor nu niste piloti kamikaze care sa moara in urma a tot felul de accidente stupide.Despre KERS si DRS nu sunt sigur ce sa spun - ar fi argumente pro si contra.Poate ca ar fi mai bine fara ele,dar cred ca mai degraba regulile care impun limite asupra utilizarii lor strica spectacolul nu ele in sine.
    Villeneuve: "Un cuplu Schumacher - Hamilton ar fi fost mai bun pentru Mercedes"
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău