• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • @mierla - Mi se pare mie sau ai scris acelasi lucru pe care am vrut si eu sa il spun,si anume ca Schumacher il cam batea pe Senna in ultima vreme?Probabil pe tine te deranjeaza ca am spus ca Schumacher nu a fost cel mai bun pilot,dar raman la parerea ca doar pentru ca a fost mai bun ca Senna la inceputul sezonului din '94 nu inseamna neaparat ca a fost cel mai bun.Se poate sa fiu mai subiectiv atunci cand spun ca Schumi n-a fost cel mai bun pilot la vremea lui pentru ca mie imi placea mai mult Hakkinen,iar apoi in perioada Ferrari pur si simplu a avut cel mai bun monopost intre 2000 si 2004.
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
  • Schumi are o cursa la Monaco cand a pornit de la pit-uri si a ajuns pe podium.Ca sa nu mai spun ca in '94,a castigat primele doua curse iar Senna nu a obtinut niciun punct.Din pacate,in cea de a treia cursa a sezonului a avut loc acea tragedie in urma careia a murit Senna.Dar sunt de acord cu X_Zone:nu a fost Schumacher cel mai bun pilot dar a avut cel mai bun material de lucru. P.S. Ma intreb cum am ajuns de la Kimi Raikkonen la SChumacher.
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
  • Foarte tare!Tot respectul pentru IceMan!
    Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"
  • Nu stiu daca McLaren nu l-a vrut in 2010 si 2013 sau pur si simplu au fost niste complicatii acolo.Pana la urma negocierile nu sunt chiar asa simple ca in piata,asa ca tind sa dau vina mai degraba pe impresari decat pe McLaren sau Kimi. Despre contradictie indraznesc sa spun ca nu prea exista.Adica daca pastreaza inca legatura cu fostii colegi de la Ferrari nu are cum sa-i fie dor de ei,pentru ca nimanui nu ii este dor de o persoana cu care se vede sau cu care vorbeste cel putin ocazional.Si cand spune ca e multumit de cei 3 ani de la Ferrari dar ca a simtit,totusi,o usurare atunci cand a plecat de acolo il inteleg oarecum:si eu sunt destul de multumit de cei 4 ani de liceu,dar m-am simtit usurat atunci cand l-am absolvit si "m-am scapat de el".Si nu sunt singurul!Asa ca pur si simplu nu vad nicio contradictie.Poate ma lamureste careva in caz ca ma insel?!
    Raikkonen: "Plecarea de la Ferrari a fost o uşurare pentru mine"
  • In Coreea de Sud Lewis a punctat nu Button.
    TOP 10: Echipele de Formula 1 cu cele mai multe clasări consecutive în puncte
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău