• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • Button nu l-a "atacat" pe Alonso si categoric nu spera sa castige campionatul doar pentru ca a facut o cursa buna in Germania.Tot ce a spus el e ca Alonso poate pierde campionatul in defavoarea unui pilot RedBull sau McLaren,iar pentru moment ambii piloti RedBull mai au sanse considerabile la titlu,iar de la McLaren Hamilton mai are ceva sanse.Button nici nu a insinuat ca ar lua titlul,el a insinuat ca DOAR DACA Ferrari are ghinion ar putea sa se claseze intre primii 4 piloti alaturi de Hamilton,Vettel si Webber.Inainte sa sariti cu gura pe cineva incercati sa fiti mai obiectivi!Button cel mai probabil a facut declaratia asta pentru fanii McLaren,sa le arata ca ambii piloti sunt dispusi sa lupte in continuare.Cat despre partea cu viteza masinii chiar are dreptate:McLaren are o viteza de top mai mare decat cea a celor de la Ferrari.De ce nu s-a apropiat totusi de Alonso?Simplu:pentru ca nici Alonso nu e de azi de ieri in Formula1.Daca bine stiu eu,parca si-a folosit aproape tot KERS-ul in zona Parabolika iar pe restul circuitului pilotii nu beneficiau de DRS asa ca nu aveau nici un avantaj fata de el.
    Button îl avertizează pe Alonso că poate pierde rapid prima poziţie
  • @Simona - Pai hai sa dam vina pe ghinion!!Cand 7 piloti trec inaintea ta si nu au nimic iar tu al 8-lea faci pana poti da vina pe ghinion.Eu nu-l simpatizez in mod special pe Lewis,dar cand are dreptate are dreptate.Cat despre "pacalici" pot spune doar atat:sunt destui din pacate in F1 si tot din pacate,capul de afis e septuplul campion mondial.Lewis o fi el neserios cateodata,dar pana la urma sunt alti "pacalici" mai mari ca el.
    Hamilton regretă rezultatul de la Hockenheim la aniversarea de 100 de curse în F1
  • @fan-Mi se pare mie sau esti un pic cam ipocrit?Aparent nu te uiti la F1 pentru comentarii din moment ce te uiti pe RTL,dar atunci de ce te deranjeaza atat de mult comentatorii de pe DigiSport?E adevarat ca e enervant Florin Ion care face milioane de aluzii la relatia dintre Nicole si Lewis si e adevarat ca uneori amandoi comentatorii mai incurca intre ei pilotii,dar pana la urma asta se intampla si la case mai mari.Eu ma uit la F1 ca sa vad ce fac pilotii,iar televiziunea imi ofera informatiile astea(referitoare la timpi obtinuti in calificari,depasiri,strategii),iar pentru restul detaliilor exista internet.Eu sincer ii ascult pe baietii aia de la DigiSport pentru ca desi bat campii cateodata,mai au si momente in care spun niste chestii destul de interesante pe care nu le stiam.
    FEATURE: Lewis Hamilton - 100 de curse în Formula 1
  • atata vreme cat ne bazam pe oameni sa ne faca dreptate si justitie ne amagim singuri.Intr-adevar,bine au facut ca l-au pedepsit prin decapitare ca la cat de prost era sigur nu-si folosea capu',dar sa nu uitam ca aceiasi judecatori din Arabia Saudita pot pedepsi femeile care urca la volan,cu toate ca nu cred ca este vreun pasaj in Coran care sa faca referire la asa ceva.In plus,in felul asta se pot instala abuzuri.Problema e ca abuzuri sunt si sub asa-zisa "democratie":fiul lui tata,in urma pierderii controlului unui SUV de 80.000 de euro omoara un tata si pe fiul acestuia de 6 ani care se plimbau pe trotuar si nu pupa un an de puscarie,iar altul,de disperare ca nu mai are ce manca,se apuca de furat din supermarket si ia 5 ani de puscarie.Nu incurajez crimele minore deloc,dar pedeapsa trebuie acordata proportional cu fapta comisa,excluzand totusi condamnarea la moarte.
    Arabia Saudită: Un drifter amator va fi decapitat pentru uciderea din culpă a două persoane
  • @Mircea: -in privinta consumului si a taxelor ma gandesc ca e un pic cam absurd sa te astepti la economie din partea unei masini prin preajma careia,in momentul in care era conceputa,nici nu s-a discutat despre economie; -in privinta interiorului prost din punct de vedere calitativ am atat de spus:in general o masina o conduci,nu stai sa te freci cu posteriorul de dashboard(sunt convins ca faci referire si la plasticul ieftin de la dashboard).Cat despre Viper,cand conduci o astfel de masina nu te mai intereseaza si nu te mai gandesti la materialele din care e facut interiorul pentru ca daca faci asta,in primul rand vei pierde ocazia speciala de a te bucura de o astfel de masina si in al doilea rand,daca nu esti atent cand o conduci,exista sanse foarte mari sa mori,chiar daca nu e la fel de kamikaze ca Viper-ul anterior; @SaabCuantic: -in general cam ai dreptate dar e si o chestie de gusturi iar alea nu se discuta.Spuneai de CTS-V ca e mai prezentabil decat limuzinele germane - da,asa o fi,si sincer sa fiu as prefera un CTS-V in defavoarea oricarei masini nemtesti,dar sunt unii carora le plac mai mult anumite nemtesti din punct de vedere estetic sau calitativ(sau mai stiu eu ce motiv gasesc);si mie imi plac,dar CTS-ul imi place mai mult; -in privinta economiei se poate ca unii sa fie indreptatiti sa emita pretentii,pentru ca nu toata lumea mananca shaorma si bea litri de cola,dar aceste pretentii trebuie emise cu cap - repet,nu te legi,spre exempu,de Viper,Corvette sau Shelby GT500 ca sunt prea "insetate" cum fac multi idioti; -fiabilitatea masinilor americane poate fi datorata,chiar daca in mica masura,si patriotismului excesiv al americanilor(ma gandesc eu!).Ei sunt foarte mandri de ceea ce au realizat,iar eu nu-i judec pentru asta fiindca ei cam au de ce sa fie mandri.In America,daca unul si-a luat Camaro in '69 sau cand a aparut,in prezent si nepotii lui ar fi mandri sa o conduca.Daca se strica,fac tot posibilul sa o reconditioneze.La europeni parca "moda" asta e ceva mai schimbatoare si ma gandesc ca intr-o oarecare masura,mica sau mare,poate conteaza si asta.
    Dodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolari
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău