• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • @chandlerbing-Nu te bucura chiar asa de tare.Alonso a meritat victoria intr-adevar dar Vettel ar fi meritat-o mai mult,iar Hamilton a avut ghinion cu idiotul de Maldonado si cu idiotii de la boxele Mclaren.In plus,daca Vettel nu abandona,Alonso iesea al doilea.Oricum,Ferrari trebuie felicitata prin cursa magnifica facuta de Alonso dar Massa a dezamagit...din nou.
    Alonso a câştigat la Valencia! Schumacher, primul podium de la revenirea în F1!
  • Excelenta cursa si felicitari Alonso!Felicitari si lui Schumi dar cel mai mult ma bucur totusi pentru Webber care a urcat 15 pozitii pana pe 4.
    Alonso a câştigat la Valencia! Schumacher, primul podium de la revenirea în F1!
  • Eu cred ca ar putea fi Schumacher;daca obtine pole-ul ca la Monaco si cu un pic de sansa...ar putea castiga.Dar eu unul as prefera sa-l vad pe Kimi invingator la Valencia sau chiar pe Button ca deja m-am cam saturat sa vad un pilot valoros obtinand doar 2 puncte in 4 curse.
    Avancronică F1 Valencia - Schumacher sau Raikkonen?
  • @coco - Probabil o va descrie drept pura pornografie la fel ca pe celelalte Aston-uri.Din punctul meu de vedere ar avea dreptate.
    Aston Martin Vanquish - primele imagini şi informaţii
  • Dupa parerea mea ar trebui modificat regulamentul in ce priveste DRS-ul dar nu cred ca trebuie desfintat acest sistem.Imi amintesc ca in cursa,vreo cateva lap-uri,Raikkonen era urmat de Perez si de Webber:Perez si Webber beneficiau de DRS in timp ce Raikkonen nu,si cu toate acestea distanta dintre ei ramanea aceeasi.Niciunul nu a reusit sa-l depaseasca pe celalalt si asta spune ce pilot urias e Raikkonen pentru ca nu a putut fi depasit chiar daca era in "dezavantaj".Ceea ce mi se pare si mai remarcabil este faptul ca Sauber-ele au viteze de top destul de mari;inteleg ca Webber nu l-a depasit pe Perez care folosea la randul lui DRS-ul,dar Perez cum de nu a reusit sa-l depaseasca pe Kimi?Pana la urma,talentul si experienta mai fac inca diferenta,chiar daca nu asa mult cum o face DRS-ul.Referitor la patania lui Alonso,dupa parerea mea,atunci cand un pilot nu are dreptul de a utiliza acest sistem dar se afla in postura de a-i fi atacata pozitia de un alt pilot care utilizeaza DRS-ul ar trebui sa i se permita sa foloseasca acest sistem pentru a-si apara pozitia,dar numai atunci.In cazul in care,spre exemplu,liderul e la mai mult de o secunda in fata urmaritorilor,atunci mi se pare normal sa nu i se permita folosirea DRS-ului pentru a nu se indeparta prea mult si in consecinta sa duca la lipsa de spectacol.Sper sa nu-mi sariti la gat ca Mclaren_Mircea_1984 dar asta e parerea mea.In caz ca aveti idei mai bune,va rog explicati-mi si mie.
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Canadei!
Pagina
12345...343536
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău