• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • Nu cred ca timpii obtinuti in antrenamente pot fi folositi pentru a compara echipele.Dupa cum au facut-o(au si confirmat) si cei de la Ferrari in sesiunea trecuta de antrenamente,nu sau straduit sa obtina in primele doua zile rezultate remarcabile la capitolul timpi,ei au testat comportamentul unor piese sau setari si sunt convins ca majoritatea echipelor au facut acest lucru.Dupa parerea mea abia dupa citeva curse se va putea trage o concluzie.
    Rosberg încheie testele de la Barcelona pe primul loc
  • Ar fi foarte interesant din punct de vedere al strategiilor,vor fi multe strategii diferite in dependenta de pneuri si de producator dar ce va urma dupa cursa va fi dezastru,cei care vor perde si vor avea pneuri diferite decit cele ale cistigatorului vor arunca toata vina pe pneuri si din acest motiv in mare parte sunt deacord cu cei de la Pirelli
    Pirelli: "Nu avem niciun apetit pentru un război al pneurilor"
  • :D @"pablo andrei si mavrick" daca te uiti la comentariile postate de mine in ultimul timp ai vedea ca in unul din articole am avut o mica neintelegere cu mavrick si atunci cam nu prea vad sensul sa-mi contrazic opiniile personale
    Schumacher: "Nu ştiu dacă aş fi câştigat curse cu Red Bull sau McLaren"
  • Da pablo sunt deacord cu tine,la inceput au avut un monopost mai bun,au reusit sa cistige o cursa dar si sa ia si un pole dar ce a urman mai apoi nu a fost deloc bine.Credca daca Michael si Rosberg aveau un monopost Sauber sau Force India in a doua jumate a sezonului erau sa faca mult mai multe decit au facut in prima parte a sezonului
    Schumacher: "Nu ştiu dacă aş fi câştigat curse cu Red Bull sau McLaren"
  • La Multi Ani Michael!!!Pacat ca s-a retras de pe circuit un mare pilot iar cel mai trist este ca nu a reusit sa cistige nici o cursa in acesti trei ani.Poate multi ma vor contrazice dar eu sunt de parerea ca daca Shumacher era macar la volanul Force India sau Sauber ar fi obtinut rezultate mult mai bune,poate si victorie(i).Prea multe probleme tehnice(dar si unele erori de pilotaj) au fost la Mercedes AMG pe cind echipele mentionate mai sus au fost mai constante,poate lipsa de experienta a fost cauza ca ei nu au obtinut mai multe puncte.
    Schumacher: "Nu ştiu dacă aş fi câştigat curse cu Red Bull sau McLaren"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău