• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • @BobbyNeamu ai perfecta dreptate,lui Felipe cind i se cere atunci se supune dar Alonso sigur ca nu va face acest lucru niciodata,dar cel mai probabil nici nu i se va cere...Massa mereu si-a ajutat colegii,dar cind el a avut el nevoie ajutorul nu prea avut de unde primi,kimi a afirmat pina in ultemele curse ca el are lupta sa si nu va ajut iar echipa a fost atit de proasta ca nu sa putut hotari pina in ultimile curse care e pilotul nr 1 cu toate ca era deja clar ca kimi are doar sanse matematice la titlu
    Alonso: "Adevărul despre unitatea Red Bull a ieşit la iveală"
  • @ferr poate iti aduci aminte de 2010, in Germania,Massa era primul iar Alonso al doilea,intr-o convorbire dintre echipa si Felipe i s-a spus ceva de genul ca este "mai lent" decit Alonso dinduise de inteles sa cedeze pozitia de lider...Dupa aceasta a urmat marele scandal in care ordinele de echipa au devenit legale iar un oficial de la ferrari a afirmat ca tot timpul au existat ordine de echipa.Oare aceasta nu este o dovada a "Vorbesc de lucrurile asa cum stau ele" cum zici tu..............oare cu cine a luptat Felipe in 2008 pentru titlu daca zici ca nu e de nivelul lui Hamilton?gindestete putin cind zici ceva....si inca ceva:eu nu insist pentruca nu ma pricep la F1,eu insist pentruca am fost si voi fi mereu alaturi de Felipe indiferent pe ce pozitie a grilei se va afla
    Ferrari: "Nu ştim cât de rapizi vom fi în regim de cursă"
  • @ferr tare as vrea sa te vad pe tine in locul lui Felipe si atunci mai vedem ce ai sa afirmi...am mai repetat acest lucru poate de zeci de ori in alte comentarii postate mai inaite dar iti mai zic si tie:daca Felipe nu se supunea ordinelor de echipa la sigur ca avea mult mai multe puncte dar Alonso mai mult ca sigur ca in ultimele curse nici nu putea sa mai viseze la titlu....deci mai bine ai face tu gura mica.
    Ferrari: "Nu ştim cât de rapizi vom fi în regim de cursă"
  • @mavrick eu mai bine ma retrag din aceasta "discutie" ca altfel nu se mai termina degraba....ca bine a zis cineva "niciodata nu te opune unui fan Ferrari ca e potopul " iar eu aici as mai preciza "fan Alonso",ca defapt pe acest site cam toti sunt fani Alonso
    Perez: "Ferrari mi-a spus să am grijă de Alonso când eram la Sauber"
  • @mavrik nu este orgoliu pur si simplu eu consider ca nu este corect ca cineva sa fie din prima cursa pilot nr 1,poti sa alegi pilotul nr 1atunci cind stii ca celalalt nu mai are sanse.Massa nu poate sa demonstreze nimic deaoarece nici nu i se permite...pacat pentru asa pilot dar la momentul de fata el este pilot de teste pentru alonso,doar plecarea de la Ferrari iar schimba situatia.
    Perez: "Ferrari mi-a spus să am grijă de Alonso când eram la Sauber"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău