• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • @mavrick nu sunt genul de om care sa-si sustina ideile de pe alte nikuri deoarece pentru mine asta inseamna in primul rind lipsa de respect,daca ar fi sa-mi sustin singur ideile pentru mine ar insemna ca nici eu nu cred in ceia ce spun....dar ce tine de Dex as zice ca daca ar fi sa ne conducem dupa el atunci ar trebui contestate mai bine de jumate din opiniile postate pe acest site
    Mercedes: "Suntem sub presiune să-i oferim un monopost competitiv lui Hamilton"
  • cind am zis "baietii acestea" m-am referit la Shumacher si Rosberg dar nu la echipa,iar daca tu nu prea intelegi asta este problema ta...Dar daca Shumi este uzat inseamna ca tu esti destul de nebun deoarece daca era obosit nu se mai intorcea pe circuit,iar atunci cind forma fizica este buna virsta nu prea conteaza....Dar ce tine de Hamilton mai are de parcus sute sau chiar mii de km pentru a avea experienta pe care o are Shumacher
    Mercedes: "Suntem sub presiune să-i oferim un monopost competitiv lui Hamilton"
  • Bine nenorocitilor(Mercedes AMG) ca cind l-ati adus pe Shumacher nu ati fost sub presiune sa-i puneti la dispozitie un monopost competitiv corespunzator nivelului sau,sau poate v-ati asteptat ca Michael sa faca de unul singur toata treaba pe care o avea de facut o echipa intreaga....Daca as fi in locul lui Shumi dupa aceste declaratii iasi trimite direct in....Ma mir cum de baietii acestea au reusit sa cistige o cursa si sa ia si un pole cu o asa masina
    Mercedes: "Suntem sub presiune să-i oferim un monopost competitiv lui Hamilton"
  • Daca acea depasire era facuta de Alonso atunci cei de la Ferrari aveau sa strige in gura mare ca a fost regulamentar...asta este realitatea,o echipa de talia celor de la Ferrari accepta foarte greu infringerile.Asa a fost si asa va fi mereu
    Ferrari solicită o clarificare oficială din partea FIA în controversa depăşirii lui Vettel
  • dar ce tine de teorema lui GrosJan prin care afirma ca Massa a distrus pneurile si a inceput sa piarda teren este o timpenie.Massa este unul dintre cei mai buni piloti la capitolul "pastrarea pneurilor"....Daca echipa ii permitea Alonso era sa fie depasit foarte repede si poate il prindea si pe Webber ca nu era departe
    Presă: Massa rămâne la Ferrari în 2013, dar va fi înlocuit de Vettel în 2014
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău