• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Nu ma asteptam la ceva mai bun de la el.Totusi ma asteptam ca domnii si domnisorii indragostiti de Massa si de Ferrari sa iasa si sa-i ia apararea.Unde sunteti mai copii?A-ti dat bir cu fugitii?Neo,Cobra flacara aia stinsa,Scuderia etc.A-ti vrut circ,o sa aveti circ la Ferrari.Si ce circ.Lui mirco ii transmit sa nu-i mai poarte el de grija lui Kimi.Stie el mai bine ce are de facut.Iar pe diesel08 il intreb ca daca Alonso al lui e atat de bun pe cat crede el de ce nu a castigat vreo 5 titluti pana acum?Intr-adevar este mai complet ca altii.Dar completeaza mai mult cu defecte[stii tu care ca doar esti fan al lui] decat cu calitati.Tot o masina reusita te face campion mondial,iar exemplul cel mai elocvent il avem anul asta cu masina Brawn.Frank Williams spunea prin anii 90 cand masina Williams spulbera tot pe pista ca F1 inseamna 90% inginerie.Mai bine asteptam campionatul viitor si ne vom lamuri cum stau lucrurile.
    Massa: "Alonso stia despre accidentul din Singapore"
  • Ptr toti care nu stapanesc prea bine istoria VW [masina poporului] ar fi bine de stiut ca pe langa brandurile pe care le poseda in prezent ,la data nasterii ei fabrica VW a fost comandata in mod expres de Adolf Hitler,candva prin anii 30.Tot in acei ani a aparut celebrul supranume ,,Sagetile Argintii'' dat masinilor Mercedes de catre un reporter in timpul unei curse care rula in acei ani cand F1 nu luase inca nastere.Si din nou vin si va spun ca meritul principal este tot al lui Adolf Hitler care dorind sa impuna suprematia masinilor germane impotriva celor engleze,franceze,italiene si bineinteles americane a pompat asemeni lui Obama in zilele noastre cate 500000de marci germane in Mercedes si Auto Union [actuala Audi].Si chiar i-a reusit planul ,masinile germane dominand in scurt timp toate cursele din acele vremuri.Pe vremea aia 500000 valorau asemeni altor bani din trecut mult mai mult decat in prezent.Am pomenit aceste lucruri gandindu-ma la Max si la Bernie din vremurile noastre care sunt mari admiratori ai lui Adolf.Cel putin in acest domeniu Hitler a avut o contributie pozitiva.Restul las la aprecierea tuturor.
    Volkswagen, tentata sa intre in Formula 1
  • Amice esti in mare eroare.Cerceteaza mai bine si vei afla ca GM-ul tau este falimentar si s-a dus rau de tot la vale.Daca Obama nu ar fi pompat zeci de miliarde de dolari in fundul lor acum erau doar o amintire.Pe cand grupul VW nu a avut mare nevoie de asa ceva cu toate ca au si ei problemele lor.
    Volkswagen, tentata sa intre in Formula 1
  • Cei din grupul VW stiu ei mai bine decat noi ce au de facut pe viitor.Nu degeaba au ajuns al 2 lea mare producator al lumii dupa Toyota care incorporeaza atatea branduri de traditie.Daca isi vor dori cu adevarat sa intre in F1cu unul din brandurile lor o vor face cu siguranta fara sa astepte ca bugetele echipelor sa scada la 10 milioane de euro sau de dolari cum spunea cineva mai sus.Eu prefer intotdeauna un constructor care doreste sa intre in F1 in detrimentul unor echipe de pluton care nu vor face dacat figuratie pe pista si in plus ii vor incurca si pe cei care lupta cu adevarat ptr titlurile mondiale.Daca vor intra totusi in f1 vom vedea la vremea respectiva ce performante vor avea
    Volkswagen, tentata sa intre in Formula 1
  • Un vechi proverb romanesc suna cam asa:Corb la corb nu-si scoate ochii Whithmarsh si Lewis.
    McLaren nu se grabeste sa decida coechipierul lui Hamilton
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău