• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Ptr astfel de situatii exista pilotii de teste.Cei de la Ferrari au interese ascunse prin readucerea lui Schumy in F1.Ei sunt constienti ca Schumy nu va face mare lucru in cele cateva curse in care va concura.Insa vor avea numai de castigat prin revenirea lui.Pe langa lovitura de imagine pe care au dat-o vor avea parte de multa publicitate aproape gratuita,vor avea cresteri ale diverselor vanzari,etc.Dar cel mai important lucru este ca impreuna cu Schumy vor incepe lucrul la monopostul din 2010.Si cum este mai bine sa incepi dezvoltarea unui monopost decat testandu-l in conditii de cursa reala.Iata cum Ferrari isi asigura un mare avantaj in realizarea unui monopost cu care spera sa castige ambele titluri la anul.Si cine stie:Poate chiar cu Schumy la volan.
    Red Bull este impotriva testului lui Schumacher cu F60
  • Atata timp cat regulamentele ptr sezonul 2010 nu au fost intocmite si validate nici o echipa nu poate incepe sa lucreze la dezvoltarea monoposturilor de anul viitor.Probabil ca cei din FOTA au doar o idee de ansamblu despre cum sa inceapa proiectarea si realizarea monoposturilor de anul viitor,dar nu trebuie uitat ca nu s-a hotarat nimic.In scurt timp dihonia isi va face aparitia si in sanul FOTA.Vor incepe discutiile si certurile intre echipe ptr fiecare chichita din regulament,ptr ca fiecare echipa doreste sa isi asigure un avantaj prin interpretarea in folos propriu a regulamentelor.Se poate repeta situatia de anul acesta.Chiar daca regulamentul de anul viitor va fi asemanator cu cel de anul asta,nu trebuie uitat faptul ca in F1 de azi micile detalii fac diferenta.Oricum se va termina tot circul asta cu FOTA, Max si Bernie in rolurile principale F1 va avea de suferit anul viitor mai mult ca in alti ani din cauza pierderii foarte mari de timp care in opinia mea nu mai poate fi recuperata.
    Ferrari renunta la dezvoltarea monopostului F60
  • Pe altul nu gaseai mai nene sa comenteze despre Kimi.Tocmai pe ratatul asta l-ai gasit.Atat de bine stia el sa seteze monoposturile ca toti coechipierii lui i-au dat rusinica in fiecare an.Inclusiv Kimi.Eu cred ca tu nu ai inteles prea bine mesajul meu catre Neo si te-ai bagat in seama total aiurea.
    Raikkonen: "Un loc pe podium in Germania ar fi grozav"
  • Ce ai vrea sa-ti raspund omule?Ca fluturii aia zboara prin capul tau si iti tulbura mintea foarte tare.Ai venit cu niste argumente la comm-urile mele demne de fluturasii care salasuiesc in mintea ta.Esti total pe langa subiectele pe care le-am comentat eu astazi.
    Schumacher: "Titlul cucerit in 2000, cel mai important din cariera"
  • O data cu moartea lui Senna s-a terminat o era in F1.Una dintre cele mai frumoase daca nu chiar cea mai frumoasa era din istoria F1.O era a marilor si adevaratilor campioni:Senna,Prost,Mansell,Piquet,Lauda care au contribuit cu adevarat la supranumele de Marele Circ dat F1.Erau alte vremuri cand acesti mari campioni erau vedetele principale asa cum este normal sa fie si cand spectacolul si frumusetea acestui sport erau garantate.Din pacate se pare ca nu vom mai apuca sa traim si sa ne bucuram de asemenea momente la care tanjim cu totii.
    Schumacher: "Titlul cucerit in 2000, cel mai important din cariera"
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău