• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • am uitat sa precizez ca ross brawn a fost inginer si la benneton cand schumy a castigat primele titluri din cariera.la fel si jeremy burgess a fost inginer la honda inca de cand acolo pilota mick doohan.nu neg talentul lui schumy si al lui rossi dar eu cred cu tarie ca fara acesti oameni nu ar fi castigat atatea titluri.
    Brawn: "Ferrari si McLaren platesc pretul succesului"
  • are dreptate in tot ce spune ross brawn.si asta ptr ca dupa parerea mea este indiscutabil cel mai bun inginer al ultimulor 10-15 ani.epoca de glorie de la ferrari i se datoreaza in cea mai mare masura lui.procentual vorbind are merite mai mari decat schumy si todt la un loc.sunt constient ca imi voi atrage criticile si antipatia tuturor fanilor lui schumy .dar asta este parerea mea.si am argumente ptr asta.in primul rand vorbesc de brawn gp.a muncit un an si jumatate la masina si a realizat cel mai bun monopost care domina clar inceputul de sezon.si cu niste piloti mai putin cotati ca favoritii nostri.asta demonstreaza ca daca are o masina buna chiar si un pilot mai putin cotat poate deveni campion mondial.despre deflector inca nu vorbesc.sa asteptam sentinta.in al doilea rand de cand a plecat de la ferrari s-a ales praful de aceasta echipa.este adevarat ca italienii au castigat un titlu la piloti si 2 la constructori.dar la masina din 2007 tot el a lucrat in 2006.si in prezent ferrari cu cea mai buna echipa de piloti este pe ultimul loc ambele clasamente.asta spune foarte multe.in primul rand ca schumy nu este atat de mare pe cat incearca unii sa-l faca.si aici fac o mica paralela cu moto gp.la fel si rossi nu este chiar atat de mare ca si schumy.si acolo este un fel de ross brawn.dar el se numeste jeremy burgess.cel mai bun inginer de la mick doohan incoace,iar cu rossi a fost si la honda si este si la yamaha.revenind la f1 old papa frank,cel care in anii 90,cand williams castiga o gramada de titluri isi dadea afara pilotii campioni mondiali.de ce?pentru ca el considera in vremea aia ca f1 este 90% inginerie.si mare dreptate avea.iar noi fanii diversilor piloti ne certam ca prostii ca ala e mai bun sau celalalt este cel mai bun.concluzia este una singura .si ma refer la tot motorsportul.fara un material bun nu poti ajunge campion.va salut.
    Brawn: "Ferrari si McLaren platesc pretul succesului"
  • nu inteleg de ce heidfeld a terminat pe 2.cand a intrat safety car-ul glock era in spatele lui button la nici o secunda si intr-un tur l-ar fi depasit.oricum a fost o cursa frumoasa.dar pe jumatate.
    Marele Premiu al Malaeziei: Button castiga jumatate de cursa!
  • acest lucru dovedeste caracterul absolut infect al acestui pilot.este exact opusul lui kimi in privinta sportivitatii si profesionalismului.mi-e sila de el.
    Hamilton a fost descalificat din cursa de la Melbourne
  • si eu sunt de aceeasi parere cu roadempire
    Cele doua interpretari ale deflectorului
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău