• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Vettel l-a depasit chiar pe maretul Hamilton in primul stint cand anvelopele acestuia erau terminate, asa cum hamilton l-a depasit pe Vettel pe finalul cursei in aceleasi conditii, asa ca nu mai fa apologia unei victorii datorate unei strategii mai bune si nu neaparat meritelor unui pilot redutabil de altfel.Dupa ce RedBull vor mai castiga 4-5 curse pe circuitele europene ce-i avantajeaza clar(in afara de Monza) o sa-ti dai seama de aberatiile pe care le spui de obicei cand Mclaren castiga cate o cursa(ca un titlu la constructori n-au mai castigat din1998 iar la piloti au luat titlul in 2008 in conditiile "crasgate-ului de la Singapore, greselilor incredibile ale echipei Ferrari si ametelii lui Glock). P.S. Nu ma intelege gresit, Hamilton e un pilot deosebit, il asez in primii 3 la ora actuala in F1 si in top 20 all-time
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Chinei!
  • Principalul artizan al specatcoului de pe circuit se numeste Pirelli
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Chinei!
  • RBR a riscat mult cand au stabilit strategia cu 2 opriri pt Vettel.24 de tururi e prea mult pentru un rand de cauciucuri...Anyway, Hamilton a meritat pana la urma victoria, dar aceasta cu siguranta nu a fost obtinuta in maniera in care ar vrea sa cread cel mai fanatic fan al sau, Mircea_Mcla,ren(sunt curios draga Mircea ce o sa faci cand Hamilton va pleca la alta echipa, sau pentru tine cine e pilot la Mclaren e cel mai bun din F1?).In halul in care avea Vettel anvelopele si un Sauber il depasea lejer(a se vedea cum a fost depasit de un Force India intarziat fara probleme pe linia dreapta). Vettel-starul slab si srategia cu 2 opriri l-au penalizat(plus problematicul KERS) Webber in schimb a facut cea mai buna cursa din cariera(la egalitate poate cu Hungaroring 2010), si draga Mircea, el a plecat dupa 18 si a depasit si Mclaren(Button) si Ferrari(Alonso, Massa) si Mercedes(Schumacher, Rosberg). Button-un pic prea conservator Rosberg-o cursa buna datorata execelentei strategii gandite de Ross Brawn Massa-din nou inaintea lui Alonso si asta nu datorita vreunui concurs de imprejurari Alonso-o cursa mediocra pana la urma Schumacher-o performanta buna, s-a duelat roata la roata cu multi piloti, a aratat ceva sclipiri din fostul mare campion, dar nu mai e cel din 1994-2006. Asteptam sezonul european unde vad o lupta stransa in Turcia intre RBR si Mclaren, apoi vor urma cursele care pun in valoare superioritatea aerodinamicii RBR-Silverstone, Nurburgring, Hungaroring. RBR raman favoriti, dar conteaza foarte mult cum celelalte echipe vor dezvolta monopostul
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Chinei!
  • Probabil ca tu nu tea-i uitat la F1 in perioada 1992-2006 ci la Muppets Show. Pt cultura ta generala incearca sa vizionezi sau sa citesti despre urmatoarele curse:Spa 1992, Estoril 1993, Interlagos1994, Barcelona1994, Spa1995, Nurburgring1995, Barcelona1996, Monaco1997, Spa1997, Hungaroring1999, Sepang1999, Sepang2001,Montreal 2003, Magny-Cours2004, Shanghai2006, Interlagos2006.Fanaticii fani Senna pt care alt pilot nu mai exista sunt asemanatori cu fanii Steaua, Dinamo, Rapid din camiopnatul nostru de 2 bani.Nu mai reiau aici faptul ca Senna a iesit campion doar cand a vut la dispozitie cea mai buna masina, sau faptul ca Schumacher s-a dovedit mai bun ca el in 1994 pana la Imola(vezi cursa din Brazilia), iar in 1992, in primul sezon complet in F1, Schumacher a terminat pe 3 la general iar Senna pe 4.Ambii au fost piloti exceptionali, iar Schumacher este acum cam in situatia in care s-au aflat imediat dupa al doilea razboi mondial, fostii asi ai volanului din perioada interbelica Caracciola, Varzi si Fagioli-"old racing horses from another era" ca sa citez un istoric al curselor auto.Pur si simplu locul sau nu mai e printre cei actuali, cu toate ca nu trebuia sa se retraga in 2006, cand era inca cel mai bun din lume
    Vettel rămâne precaut: "Totul începe de la zero în cursă"
  • Era previzibil rezultatul lui Vettel.Foarte interesanta si echilibrata lupta dintre coechipierii Mclaren insa.Ca o parere personala, vad un podium Vettel-Button-Hamilton, cu Alonso pe locul 4 si Massa pe 5
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Chinei
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău