• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Nu numai Mercedes.Daca observi in poza de la avatar e un AutoUnion Type C(ultimul conceput de Ferdinand Porsche) special pregatit pt a dobori recordul de viteza pe autostrada stabilit de Mercedes(din pacate nu s-a intamplat, dar pilotul emblema al echipei, Bernd Rosemeyer a murit la volan la numai 28 de ani).
    Bugatti Veyron ar putea avea o versiune de 1200 de cai putere
  • X5M a fost surclasat in testul facut de AutoBild de vechea generatie Porsche Cayenne Turbo(Timp mai buni pe circuit-peste 2sec fata de x5, frane mai eficiente, tinuta de drum superioara), singurul capitol unde BMW s-a impus(la limita) fiind sprintul 0-100km/h.CU siguranta noua generatie Cayenne e superioara vechii generatii, asa ca BMW ramane si mai in spate acum...
    SUVeran
  • Masina ramane o realizare de varf, dar domeniul ei sunt in special autostrazile, pe circuit sau drumuri virajate e depasita de multe supercaruri mai putin puternice, gen Ferrari 458 Italia, Scuderia, Pagani Zonda F sau Porsche 911 GT2.Despre cat poate atinge in linie dreapta cu inca 200CP e alta poveste(Mclaren F1 are 627 de cai si ajunge la 387km/h, iar in 1938, Mercedesul W125 al lui Rudi Caracciola cu 646CP si 750Kg a atins 432km/h pe autostrada Frankfurt-Darmstadt)...
    Bugatti Veyron ar putea avea o versiune de 1200 de cai putere
  • Avand o masina cu motor rotativ, aceste mituri nu sunt valabile si pt mine, motorul Wankel luand aprox 1l la fiecare pornire, iar vitezele nu e indicat sa le schimbi sub 3500rpm.In plus, trebuie tinut la relanti, dupa pornire cam 2min.Consumul mediu e cam de 13-14 dar satisfactiile oferite merita efortul...
    Şapte mituri false despre cum să reduci consumul maşinii tale
  • Webber - in a class of its own, a devenit unul din favoritii la titlu, mai ales daca dovedeste constanta. La Monaco s-a descurcat mereu excelent: podium 2005, iar in 2006 s-a luptat pt victorie cu Kimi Raikkonen si Massa. Vettel - destul de sters, oricum sub asteptari, dar un podium e un podium. Kubica - devine "the dark horse" al acestui sezon. Massa - a demonstrat ca nu si-a pierdut din viteza; maxim posibil. Hamilton - o cursa onesta, fara stralucire, si-a menajat spre final franele si cauciucurile. Schumacher - a mers excelent pe gumele hard, iar depasirea asupra lui Alonso aduce aminte de vechiul Schumi - cel putin din punct de vedere al oportunismului si al manevrelor la limita regulamentului. Alonso - o strategie foarte buna, amintind intr-un fel de victoria lui Schumacher aici in 1995, dar greseala din ultimul tur arata ca e sub o mare presiune. P.S. RBR incepe din ce in ce mai mult sa semene cu echipa Williams-Renault din prima jumatate a anilor '90, ceea ce e o veste deloc placuta pt adversari
    Webber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău