• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • A fost o simpla eroare de tastare. Dupa cum a reiesit si din text exemplarul testat era echipat cu cutie manuala. Multumim ca ne urmariti!
    Lipit de sosea
  • @paul Pentru ca nu avem categoria spatiu separat, incercam sa punctam 50/50 la capitolul interior. De aceea a primat atat de mult capacitatea portbagajului aici. Intr-adevar este nevoie de o mai buna compartimentare a habitaclului pentru a oferi spatiu interior suficient si pentru pasagerii din spate. Despre fiabilitate nu as vrea sa spun decat ca la 15.000 de kilometri motorul avea un zgomot ciudat iar usa portbagajului scartaia. Multumesc pentru opiniile pertinente. @vasile Incercam sa informam oamenii si nu sa-i derutam. Nu putem da o nota la general Insigniei pentru ca ar insemna sa testam toate versiunile. Incercam sa inducem o opinie pertinenta asupra unei singure motorizari. Asa cum ai spus si tu motorul pe benzina ar fi punctat mai bine dar din pacate doar motorizarea diesel ne-a fost oferita. Multumesc si eu pentru comentariile pertinente.
    Metamorfoza lui Vectra
  • Mersi ca ma urmaresti cu atata atentie!
    OFICIAL: Iata noul Skoda Fabia Scout!
  • @ paul Nota mare de la interior se reflecta si in spatiul oferit: vorbim de un portbagaj mai mare decat al Accord-ului si un spatiu suficient pentru picioare. Aici Insignia a punctat mai bine, desi calitatea plasticului este asa cum spui si tu destul de slaba: "plasticul folosit la interior nu este de o calitate superioara". Pe de alta parte, vizibilitatea este un alt aspect la care Insignia a primit bile negre. Ceea ce a dus la nota 8 a fost insa pachetul de lumini AFL, care imbunatateste substantial vizibilitatea pe timp de noapte. @ marius Nota 8/10 este una destul de mare. Nu vorbim de suspensii pneumatice si nici de tractiune integrala inteligenta. Daca Insignia ar primi 9 sau 10 atunci Mitsubishi Lancer Evo X sau Subaru Impreza WRX STI cat ar trebui sa primeasca?
    Metamorfoza lui Vectra
  • Notele pe care le acordam se oglindesc in versiunile testate. Daca am fi avut probabil un motor pe benzina de 220 de cai si nota la categoria "motorizare-transmisie" ar fi fost mai mare. Am punctat asa la siguranta pentru ca versiunea testata de noi nu avea functia Opel Eye. Iar noi acordam punctele in functie de versiunea testata. Nu putem acorda note pentru ceva ce nu am testat. In plus, daca e sa vorbim despre nota primita, adica 8, cred ca este una pe deplin meritata si destul de mare, avand in vedere ca Volvo XC70 a primit 9 si dispune de mai multe sisteme de siguranta. De asemenea sunt modele care au punctat si mai prost decat Insignia la acest capitol. Despre scaune am vorbit pe parcursul testului amintind de sustinerea buna si de confortul oferit. Ideea e simpla: notam versiunea testata, nu modelul per ansamblu. Va multumim ca ne urmariti!
    Metamorfoza lui Vectra
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău