• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bolovan

  • Membru din 23.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 83 in total
  • In teorie...la 10Km/h...daca te opresti brusc (aka dai cu capul intr-un zid)...ai 90 sanse sa mori. Asa ca 110-120km/h....un impact...daca supravietuiesti este ca si cum ai castiga la loto. Doar ca pentru romani fizica nu se aplica...romanii se cred mai presus de fizica...
    Test extrem de coliziune: Ce rămâne dintr-un BMW Seria 5 E39 după ce intră cu 150 km/h într-un zid de beton?
  • @Cmn sa inteleg ca ti-a fost lene sa mergi 200m? Ca atat ai de la parcarea primariei (unde-i parca 5lei/ora...daca-mi aduc aminte bine) No tapa...Poate asa se invata astia care merg pana la buticul din colt cu masina... Masina in oras este un moft...punct.
    STUDIU: Cât costă o oră de parcare în capitalele Europei, comparativ cu București
  • @istetic noi ca societate moderna avem datoria de accepta si si ocrotii membrii mai slabi ai societatii (si nu doar cu diverse handicapuri fizice...dar si pe astia mai putin inteligenti). Dar si voi aveti o datorie: ascultati de aia mai destepti...nu incercati sa emiteti judecati de valoare. Chestia asta are un revers al medalei: societatea incepe sa va respinga...si sa refuze sa va mai acorde ajutorul (vezi cum protesteaza lumea/aia mai scoliti cand un antivaccinist ajunge in spital...si se intreaba lumea de ce nu se duce la biserica sa se vindece). Pana una alta, nissal leaf Prima generatie de masini bateria avea 110W/kg. Actuala are undeva pe la 140W/Kg...cam cat au vazut imbunatatiri masinile pe benzina in 30 ani
    Electricul BMW i4 a intrat în producție
  • Am avut auciucuri de iarna, vara all-seanons...si firme consacrate (continental etc). Pe asfalt uscat..alea de vara se descurca cel mai bine, dar nici alea all-seasons nu se descurca rau. Iar daca faci parte dintr-o categorie restransa de romani (aia care nu se cred mari chiloti pe sosele...printelesele soseleor etc)...nu o sa simta diferenta Pe asfalt ud, dar vara...n-am simtit diferenta (doar vara trecuta, cand n-am mai schimbat cauciucurile de iarna...deh...pandemie...cand se simtea ca aveam cauciuri de iarna Iarna, pe zapada cauciucurile de iarna s-au descurcat cel mai bine, daca nu era zapada multa...si alea all-season se descurcau ok. Concluzia mea a fost relativ simpla: mergi la munte? Prin zapada? Iarna pune cauciucuri de iarna, si vara de vara Stai la campie, cu ierni usoare (gen iernile din vest)...nu merita investitia in cauciucuri de iarna/vara. Alea all season isi fac treaba excelent. doar cu amendamentul, alea all-seasons nu tineau asa de mult, adica la 2 ani trebuia sa le schimb (50-60.000 km). Chiar daca profilul nu se uza (aka vorba romaneasca, mai avea carne pe ele)...incepeau sa fie usor alunecoase (ultimele au fost ceva continental...nu mai stiu modelul)
    Precizări R.A.R: Anvelopele all-season pot fi utilizate și iarna, cât timp au marcajele specifice acestui sezon
  • @^^^ pe semne ca nu prea intelegi cuvintele. Viteza medie...cauta mataluta pe net sa vezi ce inseamna. SI eu lucrez la o companie...si face transport zilnic. Dar nah...ca muncitor necalificat (manipulator etc)...nu am pretentii...prin urmare...nici pretentii sa gandesti putin inainte sa vorbesti. Si vezi ca nici cu doi soferi nu-i legal sa conduci non-stop...mai citeste putin legislatia. Deci...in 24 ore, doi soferi pot conduce maxim 18 ore. Ca sa conduci 24ore iti trebuie 3 soferi. In rare exceptii un sofer poate sa conduca 10 ore/zi (dar nu mai mult de 2 zile/saptamana). In rest maxim 9 ore/zi. Iar pauza minima zilnica este de 11 ore. Asta o spune legea.
    Record mondial: un camion electric a parcurs 1.099 de kilometri cu un “plin” de baterie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău