• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Nu sunt fan Vettel dar trebuie sa fim corecti. Omul nu a venit in f1 direct la BRB. Daca imi aduc aminte a trecut si pe la Torro Roso unde nu a avut cel mai performant monopost. Inca o data. Nu sunt fan Vettel dar omul cand are cu ce, este imbatabil, ca multi altii de pe grila de start actuala.
    Vettel: "Este prea devreme să-l comparăm pe Ricciardo cu Webber"
  • Continutul video va cuprinde bataliile de la varf in care sunt implicati cei de la Mercedes & CO ?!? Asta da noua abordare la criza actuala.... (fan ferrari)
    Ferrari propune conţinut video mai bogat pe internet din cursele de Formula 1
  • Regula este penibila si discriminatoare. De ce s-ar puncta pe jumatate efortul lui rosberg din Australia fata de cel care va castiga ultima cursa?!? Mi se pare aberant ca sa impui ca motivatie pentru continuarea dezvoltarii unui momopost o astfel de regula... doar daca unii vin in formula 1 doar de figuratie
    FIA: "Dublarea punctelor ar putea fi aplicată pentru mai multe curse"
  • Din 11 echipe numai ei si colegii lor au probleme. Ciudat, mai ales ca motorul lor este cel mai slab. Ce este si ma revoltator este faptul ca doar lor li s-a permis sa concureze fara acea limita de curgere. Cum este posibil asa ceva?!? Doar daca nu exista o conspiratie impotriva lor (lucru aberant de altfel) nu se poate ca exact lor in situatia actuala sa li se intample toate. Pacat RBR. Prestigiul creat in acesti 4 ani in care au avut o echipa fenomenala (de la ingineri, la piloti) se duce pe apa sambetei. Daca au pretentia ca sunt o echipa serioasa, trebuie sa admita ca uneori, altii pot fi mai buni ca ei.
    Red Bull: "Senzorul pentru combustibil nu a funcţionat nici la Sepang"
  • Nu uitati ca marirea turatiilor se va face (daca se va face) si in cazul celorlalte motoare. Deci nici ceilalti nu vor sta pe loc. Poate ca crescand limita de turatii diferenta dintre unitatile de propulsie este posibil sa creasca si mai mult. Atunci sa vezi lamentari si amenintari de parasire a competitiei. Totusi daca inginerii au proiectat motoarele sa functioneze la anumite sarcini, ma indoiesc ca acesta crestere de turatie nu ar afecta fiabilitatea motoarelor. Deci in cosecinta urmatorul pas ar fi cresterea numarului de unitati pe an si asa mai departe...s-ar crea un precedent si nu stiu pana unde ar merge lucrurile. IAr can este vorba de schimbat regulamente FIA este incredibil de imprevizibila.
    Renault: "Soluţia pentru sunetul motoarelor este creşterea turaţiei maxime şi eliminarea debitului maxim"
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău