• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Secretele victoriei Mercedes la Monaco: 1. Configuratia circuitului 2. Pozitia de start 3. Strategia echipei 4. altele.... Daca vom discuat despre secretele victoriei din Canada, atunci putem sa discutam despre "altele".
    Secretele victoriei Mercedes la Monaco: frânele şi suspensiile spate
  • Deja este prea mult... Nimeni nu vrea sa testeze dar cativa o fac, regulamentul este din ce in ce mai complex, proportia dintre elementele de performata ale masinii este anapoda (motor vs aerodinamica vs anvelope)... iar daca adaugam acestori factori introducerea circuitelor fara spectacol ajungem la prea multa politica si prea putin sport....
    Testul Ferrari cu Pirelli ar putea încălca de asemenea regulamentul sportiv
  • Sa fim realisti. Un monopost de f1 nu este o bicicleta. Este adevarat ca pana acum acesta este al doilea monopost pe care il conduce (ca echipa vorbesc) si este normal sa ii vina pe dos unele chestii. In schimb este un pilot rapid care incepe sa se maturizeze si va creste si el. Acum invata si asta il va ajuta sa devina mai flexibil. Daca Mercedes pune la punct monopostul si el reuseste sa se acomodeze va fi cu siguranta un adversar de temut.
    Hamilton susţine că setările monopostului şi volanul sunt cauzele sezonului modest
  • @eu_ferrari. Am fost fan MSC si inca sunt fan Ferrari, dar trebuie sa recunosc ca depasirea a fost incredibila. Intr-adevar, pilotul intarziat l-a ajutat un pic pe Hakkinen dar este de remarcat ce decizia a luat.
    POVEŞTILE FORMULEI 1: Mika Hakkinen - din pasiune pentru sporturile cu motor
  • Una peste alta a fost un pilot important in F1. Pe ce pozitie il pun unii sau altii nu conteaza. Din cate imi aduc aminte a facut una dintre cele mai frumoase depasiri din f1, la spa in 2000 in fata lui MSC... iar 2 titluri nu vin din nimic. Asa ca, respect Mika Hakkinen.
    POVEŞTILE FORMULEI 1: Mika Hakkinen - din pasiune pentru sporturile cu motor
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău