Secretele victoriei Mercedes la Monaco: frânele şi suspensiile spate

de Daniel Popescu
Luni, 03.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a remediat parţial problemele cu degradarea pneurilor prin introducerea unor noi frâne şi suspensii pe puntea spate, care au contribuit la victoria de la Monaco.

Acum putem să controlăm mai bine căldura emisă de pneurile spate prin intermediul frânelor.

Ross Brawn
Sef Mercedes
Mercedes a obţinut pe circuitul de la Monaco prima victorie din acest sezon la cel de-al patrulea Mare Premiu consecutiv în care a plecat din pole position.

Parţial, victoria s-a datorat circuitului de la Monaco, unde depăşirile sunt dificile, lucru ce i-a permis lui Nico Rosberg să piloteze mai încet decât rivalii săi fără să piardă poziţii.

Totuşi, publicaţia germană Auto Motor und Sport a dezvăluit alte două motive pentru succesul germanilor. Primul se referă la introducerea unor noi frâne pe puntea spate, care au asigurat o temperatură a pneurilor spate cu 10 grade mai mică decât în cursele precedente.

"Acum putem să controlăm mai bine căldura emisă de pneurile spate prin intermediul frânelor", a declarat şeful Ross Brawn.

Nu spunem nimic despre suspensia spate.

Ross brawn
Sef Mercedes
În plus, echipa a introdus şi o inovaţie la suspensia spate, însă de data aceasta Brawn a refuzat să facă orice comentariu pe marginea acestui subiect.
"Nu spunem nimic despre acest subiect", a adăugat el.

Mercedes speră să înregistreze noi progrese începând cu Marele Premiu al Marii Britanii, atunci când este programată introducerea noilor specificaţii pentru pneurile spate.

Via Auto Motor und Sport

Comentarii (8)

  • Ce sa zic... Au facut teste cu Pirelli si hop au gasit franele.
    E ca si cum ai gasi pe strada numerele de la Lotto, iar a doua zi te-ai lauda ca tu le-ai ghicit si ce tare esti ca ai reusit asta...
    11 9
  • eu_ferrari
    foarte bine!
    asa macar MB va fura mai multe puncte de la RBR
    mai bine sa lupte Ham sau Rosberg pt titlu decat oricare pilot RBR
    14 8
  • eu sunt mai greu de cap, de-aia alonso statea bine pe viraje si il depasea toata lumea, din cauza testelor
    4 3
  • perez si sutil au facut cele mai multe teste ascunse, de-aia l-au umilit pe alonso pe viraje
    12 5
  • Eu cred ca Mercedes se imbata cu apa rece; o sa demonstreze ce au reusit sa puna la punct de fapt in urmatoarele curse,daca chiar e asa...ca daca e sa ne luam dupa ritmul lor de cursa...
    4 1
  • Secretele victoriei Mercedes la Monaco:
    1. Configuratia circuitului
    2. Pozitia de start
    3. Strategia echipei
    4. altele....
    Daca vom discuat despre secretele victoriei din Canada, atunci putem sa discutam despre "altele".
    1 0
  • ccmax as mai adauga (inainte de 4.):
    3+. Datorita pozitiei foarte bune de start in cursa Mercedes au avut posibilitatea sa impuna un ritm de cursa de GP3 si prin acest mod sa-si menajeze pneurile.
    Acest lucru nu se va mai intimla in urmatoarele curse.
    La sfarsitul saptamanii vedem unde se situeaza Mercedes.
    1 0
  • @pablo256r - pai 3+ este deja inclusa in 3 :). Multumesc de completare. Referitor la Canada, probabil ca au mai rezolvat din problemele avute pana acum dar pana nu vedem cursa nu putem stii cat au evoluat.
    Pacat de toate aceste scandaluri cu pneurile. Daca vor inregistra progrese toti vor spune ca este din cauza testelor si poate ca nu va fi 100% cazul.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru