• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cgc

  • Membru din 13.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5 in total
  • se stie ca in antrenamente si ralf s era cat pe ce sa loveasca un castor. probabil ca banuit sau chiar asa e. Oricum nu cred ca iesea in public cu o asemenea declaratie daca nu era asa. ar fi fost peneibil
    Davidson: "M-am lovit de un castor si mi-a distrus cursa!"
  • Hai sa fim seriosi. Asta e un facelift de toata frumusetea.
    VW Golf 6, noi ipoteze
  • in toate stirile pe care le-am citit despre acest subiect button spune ca honda a evoluat, nu credeti ca ar merita si echipa puncte A doua chestie ar fi legata de kovalainen si piquet jr. A aparut o stire in care kova spune ca totul a fost o gluma si ca este prieten cu piq jr. Nu a-ti punctat-o. Cred ca n p jr trebuia sa ia niste pct.
    Button vrea sa termine in puncte
  • uite cum am pierut 5 pct si m-am indepartat de locul 1 in clasamentul provizoriu pe etapa, pe baza unui puncatj neserios. as vrea sa imi explice si mie un "oficial" al concursului cum se face exact punctajul asta. eu am citit si pe forum, am obs si stirile si pot sa spun ca pct de dau fara nici un fel de relevanta in majoritatea cazurilor. in stire este vb despre un interview dat de kova la o emisiune in care a fost intrebat despre preferintele sale intre piq senior si mansell. omul a spus ca prefera mansell pt ca nu ii place de piq junior. eu din stirea asta inteleg un -3 pt piq junior si in nici un caz -3 pt renault si -5 pt kova. este aberant si dea dreptul strigator la cer. VREAU O EXPLIXATIE CLARA DOMNII MEI pt ca astfel va descalificati complet, daca nu a-ti facut-o deja, in ceea ce priveste acest concurs, deja foarte controversat in ceea ce priveste pctajele. Imi este sila!
    Tensiuni la Renault
  • Oare s-a gandit cineva ca Montoya facea aluzie la Mclaren. Nu are nici o relevanta depunctarea lui Alonso. Punctarea a ajuns la punctul culminant al prostiei. Alo, baietii care faceti puctajele, trezirea!!!
    Montoya: "Sper ca Alonso sa se adapteze la McLaren"
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău