@deputy, probabil, fiind în mijlocul orașului, nu puteau mai mult - ca energie disponibilă pentru a alimenta hub-ul. De fapt și aici se folosesc de momentele când magazinul nu consumă prea mult.
Dar dacă s-ar umple orașele mari de astfel de stații, ar fi genial!
50.000€ - așa e când dita mai Europa nu reușește să-și producă singură bateriile. Să nu mai spun că US are baterii de capacitate dublă de ceva timp (le-au ținut la secret pentru armată, dobitocii de americani) - v. Amprius Battery.
Între timp China își bate joc de ambele continente cu prețuri la electrice chilipir. Pentru moment abia acoperă cerințele de producție din China, dar cresc extrem de repede. Bat la poarta Europei cu limuzine la 25.000€ (cu Rabla Plus inclus) - v. Seres 3.
@Seriff, zici că nu e cerere de electrice?
Oare erai în deplasare când s-au vândut ca pâine caldă în câteva luni 7000 de Spring-uri?
Electricele nu se vând ÎNCĂ pentru că:
- preț inițial mare (că per total, la 7-10 ani de utilizare, ieși mult mai ieftin);
- autonomie relativ mică; lumea se uită ciudat la 350km care rămân 250km iarna și mai scad cu timpul până la 80% din valorile astea;
- unii mai spun că-i încurcă 30 min de stat la încărcat, dar asta e false în 90% din cazuri
Ei, toate astea sunt în curs de rezolvare. Tehnologia există, trebuie doar construite fabricile care s-o producă. Nu se va întâmpla cu Ford Puma, ce-i drept, dar prin 2026-2028 vor începe să se alinieze prețurile și autonomiile cu ce au fosilele astăzi (preț 25.000€, autonomie 450km inclusiv iarna prin pompă de căldură)
Ultimele comentarii
25 in total