• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiutamas

  • Membru din 05.06.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • @Trilulilu, păi pe viitor, că azi nu prea au ce recicla. Sunt câteva fabrici de reciclare, s-au pus la punct metode, și... n-au ce recicla că nu mor bateriile de la mașini. Mai e câte una cu defect, dar prea rar. Efectiv, astăzi, ceva câteva mici fabrici de reciclare intră în faliment. Abia peste 8 ani le scade capacitatea încât, poate, unii să nu mai vrea mașinile alea. Păi cine ține o mașină mai mult de 8 ani - o vinzi când ajunge la 70% capacitate. La jumătate de preț, utilizezi 70% din autonomie. E foarte bună pe distanțe scurte. O mai folosești așa 4-5 ani. După 10-12 ani abia o poți recicla. Așa că nu va porni nimeni la un nivel nebun industria de reciclare. Nici n-o să auzi de ea...
  • Putred rău studiul ăsta. Dacă încarc acasă, de la fotovoltaice, cu 0$, cum să fie mai scump decât benzina? Și dacă încarc noapte, doar nu-s tâmpit să nu-mi fac abonament cu preț ieftin de noapte. De ce ar fi atât de scump? Ah, că au comparat doar încărcările rapide, merci, dar nu așa procedează cei care vor să călătorească ieftin. Mașina o folosesc și americanii pentru navetă - deci încarcă în general peste noapte acasă. Deci ieftin. În excursii, concedii, îți alegi destinații cu încărcare pe AC (curent alternativ) unde, la fel, încarci peste noapte. Ah, că sunt unii care vor să conducă 12h non-stop... Păi nu-s electricele pentru ei. Să rămână pe ce vor, dar sunt excepția.
    SUA: Încărcarea unei electrice, mai scumpă decât alimentarea unei termice
  • @Go gu, păi tocmai că stații ca astea fac ca eventualele probleme ale rețelei să nu existe (e specificat în articol să sunt BATERII). Hub-urile sunt gândite să se alimenteze când consumul în zonă este mic. Ba chiar ar putea fi făcute să ajute rețeaua dând instant curent în rețea dacă există urgențe. Astfel de hub-uri ar putea stabiliza curentul într-o anumită zonă, ba chiar într-un cartier întreg.
  • @deputy, probabil, fiind în mijlocul orașului, nu puteau mai mult - ca energie disponibilă pentru a alimenta hub-ul. De fapt și aici se folosesc de momentele când magazinul nu consumă prea mult. Dar dacă s-ar umple orașele mari de astfel de stații, ar fi genial!
  • 50.000€ - așa e când dita mai Europa nu reușește să-și producă singură bateriile. Să nu mai spun că US are baterii de capacitate dublă de ceva timp (le-au ținut la secret pentru armată, dobitocii de americani) - v. Amprius Battery. Între timp China își bate joc de ambele continente cu prețuri la electrice chilipir. Pentru moment abia acoperă cerințele de producție din China, dar cresc extrem de repede. Bat la poarta Europei cu limuzine la 25.000€ (cu Rabla Plus inclus) - v. Seres 3.
    Electro hot-hatch
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra G
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent
  • MASINA LA CARE VISEZ Megane E-Tech
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău