• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiutamas

  • Membru din 05.06.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • @Lagărul european, să ne educăm nițel: Din DEX: Lagăr = 2. Loc în care sunt ținuți închiși și sub supraveghere prizonierii de război sau, în regimurile totalitare, persoanele considerate ostile regimului. Să înțeleg că tu ești ținut sub supraveghere de ceva Securitate ca în epoca ceaușistă sau ca în China de astăzi unde lumea e supravegheată electronic mai ales în marile orașe? Poți exemplifica cum ești tu ținut sub supraveghere? Sau te crezi într-un regim autoritar? Ești cumva postac rus? Dacă ești rus, ok, te înțeleg, dar plânge-te acolo, în Rusia, nu aici în România de astăzi. Sper doar să nu ai probleme mai grave... personale zic.
    Șeful Stellantis, îngrijorat de producătorii auto chinezi prezenți în Europa: "Dacă nu se schimbă ceva, va urma o luptă teribilă"
  • @Lol, nu s-a ajuns ca mașina să fie 50k. E o tehnologie nouă care nu se adresează maselor. Nu astăzi. Ca orice produs nou dorit de mulți oameni, mai întâi este vândut la preț mare. Uneori doar pentru că pot, pentru că e cerere. Dar aici prețul este dat de faptul că tehnologia nu este încă matură, încă se investesc miliarde în cercetarea pentru baterii și chiar cu tehnologia de acum nu există în Europa fabrici de baterii pentru EV-uri (ce există e nesemnificativ). Situația se va schimba „dramatic” undeva în 2026-2027 din două motive: - apariția bateriilor solide (Solid State Battery), mult mai ieftine de fabricat, ce se încălzesc mai greu, deci se pot încărca mai repede și totodată au capacitate mai mare; - vor apărea zeci de fabrici pentru aceste baterii. Astfel, în a doua parte a acestei decade, mașinile electrice vor ajunge sub prețul actual al consumatorilor de pipi de dinozaur. Până atunci vor fi cumpărate de unii ca mine care sunt dispuși dă dea cu 50% mai mult pe o astfel de mașină - personal am început să strâng bani pentru un Megane E-tech. Dar până să pun banii jos poate o să-mi convină mai mult un ID. Vedem în 2024. PS Dacă aș avea banii aș cumpăra azi orice ID.x sau echivalent.
    „Autostrada electrică” a Moldovei: Un retur Suceava-București, de 450 de kilometri, cu o singură încărcare
  • @Dutz, cine a spus că ID.x este mașină de off-road? Iar dacă ție îți trebuie mașină pentru a face sport cu ea, cert nu a spus nimeni că ID-urile se pretează la așa ceva. Nu te obligă nimeni să cheltui banii pe un ID, nu te încadrezi între clienți. Nu pricep rostul comentariilor tale la acest articol. Găsești pe AM și articole despre mașini sportive 4x4. Ce faci tu cu comentariile tale se numește „băgare-n seamă”. Sau te plictisesc mașinile tale și nu poți s-o recunoști? Hă-hă-hă! Că-i scumpă, da. Dar în rest e o mașină Ok.
    „Autostrada electrică” a Moldovei: Un retur Suceava-București, de 450 de kilometri, cu o singură încărcare
  • Consumul mare pe autostradă în cazul ID-urilor se datorează și performanței aerodinamice. Mai exact formei de cărămidă, în loc de picătură. Dar am auzit că schimbă deja platforma MEB și trec la MEB+ sau ceva de genu'. Probabil s-or fi prins și ei că forma contează în lupta cu aerul (zgomot, consum mare etc.)
    „Autostrada electrică” a Moldovei: în căutarea stațiilor Moon de la Buzău, Brăila și Focșani, cu Volkswagen ID.5
  • „strălucea stația de încărcare Moon” - sorry, da-i așa neagră stația aia și fără un led pe ea că n-o vezi. ;-))
    „Autostrada electrică” a Moldovei: ziua a doua ne-a adus primele emoții între Focșani, Bacău, Iași și Suceava
Pagina
123456
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra G
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent
  • MASINA LA CARE VISEZ Megane E-Tech
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău