• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiutamas

  • Membru din 05.06.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • Foarte bun prețul estimat: mai pun 5000€ și-mi iau Tesla Model 3. :)))
    Noi detalii despre viitorul Ford Puma electric: motor preluat de la e-Transit Courier
  • „un motor electric de 45 de cai putere”? Păi cred că e greșit aici. Parcă schimbaseră motorul cu unul de 65 CP
    Noua Dacia Spring Cargo: versiunea utilitară, disponibilă în mai multe piețe din Europa
  • @ignis, cifrele înșirate de tine sunt reale, dar modul de așezare logic e pe dos. Îți scapă un parametru esențial din calcul: TIMPUL. Tu compari capacitatea electrică a României ASTĂZI cu mașinile electrice care se vor achiziționa în următorii 15 ani. Ei, în 15 ani capacitatea de producție și transport a electricității în România, dacă este nevoie, poate crește de câteva ori. Și e nevoie, dar nu din cauza electricilor, ci pentru că nu s-a investit în rețea de 30 de ani, timp în care capacitatea economică a crescut de câteva ori. Și da, rețeaua începe să dea chix. Există proiecte deja pregătite, trebuie doar să ne punem pe treabă. Apoi, electricele nu se vor încărca majoritar din rețea. Bateriile se vor ieftini spre jumătate de preț în 3-5 ani. Oamenii își vor lua nu doar mașini electrice, dar își vor dota casele cu panouri fotovoltaice și baterii pentru stocare. Investind astfel, costul deplasării va fi „zero” - rămâne doar să amortizezi investiția. Lucrul acesta este valabil și la bloc. Să-ți explic cum - culmea este că soluția este oferită ASTĂZI, aici, în România celor care vor să-și alimenteze apartamentele ecologic: vor exista ferme de panouri și stocare electrică care îți vor oferi electricitate la prețuri extrem de bune, local. Nu e nevoie de capacitate de producție sau transport în rețeaua națională pentru așa ceva. Calculul pe care-l faci tu este valabil aproape exclusiv pentru tranzit, pentru deplasări pe distanțe lungi. Nici măcar camioanele nu intră aici, pentru că și pentru ele vor exista parcări speciale cu panouri incluse, dar în general alimentare lor se va face la unul din capete unde depozitul va fi dotat pentru a oferi producție de electricitate.
    STUDIU: 60% din experții industriei auto spun că obiectivele pentru tranziția către mașini electrice sunt nerealiste
  • @PMC, Îți lipsesc câteva date ca să poți aprecia corect. „Politicile UE sunt menite sa distrugă bunăstarea europeana.” - orice schimbare implică deranj. Politicile UE vor să readucă viața așa cum o știam eu când era copil și cum nu va mai fi pentru multe decenii chiar dacă astăzi ar dispărea TOATE sursele poluante de pe Terra. Presupun că ai observat și tu ultimele ierni... lipsă, seceta, verile tot mai toride, recordurile de vreme extremă. „bunăstarea europeană” - asta nu e posibil fără energie ieftină. Chiar tu o spui. De unde? Europa nu are astăzi resurse de energie ieftină și de aici prețurile bombă la energie și inflația (bine, aici e și tiparnița de bani din pandemie). Anul trecut încă importam gaze ieftine de la ruși. Crezi că trecerea la alte surse (și nu mă refer la importuri scumpe de gaze aduse pe vapor) se face de la o zi la alta? Da, ne va fi greu pentru 3-4 ani până trecem puternic pe regenerabile (inclusiv stocare de energie - există tehnologia de a stoca sute de GWh, dar o ignorăm). Caută „Energy Dome CO2 Battery” de exemplu, caută „Liquid battery”. Sunt tehnologii noi, dar dacă s-ar fi investit în asta de acum 10-15 ani, azi erau implementate peste tot. Dar noi nu, că vrem afaceri cu rușii. „Este "energia verde" viabila pentru industrie?” Da Tot mai multe industrii instalează panouri fotovoltaice mai ales pe clădiri gen hală de producție. Caută să vezi explozia de instalări din 2022 - cât a fost energia ieftină din gaz rusesc n-au investit decât vizionarii. Acum firmele care produc panouri nu mai fac față. Cererea e de zeci de ori mai mare decât producția - și asta chineză, din păcate. „vrem sa fim "carbon neutrali" in timp scurt” - da, se poate. În extrem de scurt timp. Doar să fim conștienți că e musai să mergem în direcția asta. La început, da, investițiile sunt mari, dar apoi energia e ieftină. Extrem de ieftină. Și să fim corecți, prețul la pompă nu include cheltuielile cu distrugerile lăsate în urmă: în corpurile noastre sau în natura din jur care tot în corpurile noastre își varsă năduful. E o alegere: vrem să trăim bine astăzi și EXTREM de prost mâine sau rezistăm încă 2-3 ani și ne va fi bine pe termen lung? A rezista nu înseamnă a sta cu ochii în soare, ci a face munca de trecere la noile energii (Cercetare în primul rând - care în parte e făcută; mai trebuie doar industrializată. Schimbarea direcției de investiții din conducte cu Rusia în rețele interne de electricitate; producția poate fi privată - există și cerere, și resurse). „anihilarea clasei de mijloc” - începi și tu ca domu' cu „lagărul european”? Dacă tu crezi că, acolo unde există, o clasă de mijloc dispare cât ai bate din palme te înșeli. Puterea clasei de mijloc nu stă în resurse (vezi Japonia, Germania, Korea de Sud etc.), ci în educație și în puterea de adaptare. Iar Europa are o clasă de mijloc puternică. România nu. România nu are oameni educați - abia 16% dintre noi au educație terțiară, dar și aici pentru câți bagi mâna în foc că nu și-au luat titlurile pe bani. Clasă de mijloc fără educație pe bune nu există. N-are absolut nici o legătură cu resursele de energie. „ar fi acum intr-o cursa nebuna de industrializare” și este ACUM într-o astfel de cursă. Dar nu industria auto - asta încă doarme. Nu industria petrolieră și de extragere a cărbunelui - e moartă, dar nu știe încă. Cum spun mai sus: soluțiile de a produce și stoca energie ieftină EXISTĂ și sunt în expansiune exponențială. Trebuie doar să apelăm la ele. Asta cu castraveții, bășinile și gândaci nu e politica UE, ci părți insignifiante din politica mare UE. Vezi, aici îți dai relele intenții pe față. Pari om educat, dar îți folosești educația într-o direcție greșită. Să faci din țânțar armăsar nu e un bun exemplu niciodată. Și... ba te enervezi. Te-ai distra dacă ai înțelege ce se întâmplă. Eu chiar mă distrez. Schimbă-ți modul de a gândi dacă chiar vrei să fii relaxat. Asta nu înseamnă că următorii 2-3 ani nu vor fi chiar mai grei decât cei din pandemie. Dar ca om citit ar trebui să fii pregătit de asta.
    Șeful Stellantis, îngrijorat de producătorii auto chinezi prezenți în Europa: "Dacă nu se schimbă ceva, va urma o luptă teribilă"
  • @Banditos, din fericire mai avem o speranță: trecerea la noile tehnologii de baterii: Solid State Battery. Aici va fi o nouă resetare a industriei și a început pe final de 2022. Dacă ratăm (în Europa) și schimbarea asta (bateriile LiIon le-am ratat), ne cam ducem pe islazuri pentru vreo 10-15 ani.
    Șeful Stellantis, îngrijorat de producătorii auto chinezi prezenți în Europa: "Dacă nu se schimbă ceva, va urma o luptă teribilă"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra G
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent
  • MASINA LA CARE VISEZ Megane E-Tech
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău