• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiutamas

  • Membru din 05.06.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • @PMC, critică UE cât vrei, dar nu pot să țin cont - relativ la Euro7 și electrice - de părerile unui fan Diesel.
    Euro 7 lovește puternic în producătorii auto: costurile de adaptare, și de 10 ori mai mari decât estimările
  • „Revoluție” de 20% :))))))))
    Viitorul Mercedes-Benz EQG promite o baterie revoluționară: autonomie mai mare cu 20%
  • @Seriff, zici că nu e cerere de electrice? Oare erai în deplasare când s-au vândut ca pâine caldă în câteva luni 7000 de Spring-uri? Electricele nu se vând ÎNCĂ pentru că: - preț inițial mare (că per total, la 7-10 ani de utilizare, ieși mult mai ieftin); - autonomie relativ mică; lumea se uită ciudat la 350km care rămân 250km iarna și mai scad cu timpul până la 80% din valorile astea; - unii mai spun că-i încurcă 30 min de stat la încărcat, dar asta e false în 90% din cazuri Ei, toate astea sunt în curs de rezolvare. Tehnologia există, trebuie doar construite fabricile care s-o producă. Nu se va întâmpla cu Ford Puma, ce-i drept, dar prin 2026-2028 vor începe să se alinieze prețurile și autonomiile cu ce au fosilele astăzi (preț 25.000€, autonomie 450km inclusiv iarna prin pompă de căldură)
    Noi detalii despre viitorul Ford Puma electric: motor preluat de la e-Transit Courier
  • @ @dumber electric, spui așa: „Pe când tu spuneai ce frumoasă-i Tesla eu îți spuneam că ești prost dacă dai pe ea cât nu face.” Hai să-ți spun ce se întâmplă de fapt și tragi tu apoi concluzia care-i prostul: Cei care urăsc Tesla preferând BMW la a 4-a mână în fapt iubesc gălăgia și scandalul preferând turația motorului și gazul de eșapament în locul unei vieți liniștite și curate. Nici măcar nu-și dau seama că-și bat joc de propria sănătate. Din pricina acestor „inteligenți” există alții de-și permit ușor o Tesla și chiar dacă prețul ei e supra-evaluat, oamenii plătesc fericiți acest preț tocmai pentru a întări Tesla în lupta cu producătorii de fosile și a curăța cât mai rapid (10-15 ani) orașele de factorii poluanți.
    Noi detalii despre viitorul Ford Puma electric: motor preluat de la e-Transit Courier
  • @Mihai, spui așa: „electricele nu se caută” Poate printre cei care vor mașini sub 10.000€, în general sh-uri. Dar în lumea mașinilor noi, să auzi muzică în mașină și nu motor, să nu-ți trepidezi continuu mașina, să nu ai viteze de schimbat, e o senzație care după ce o cunoști cu greu te desparți de ea. Dar nu senzațiile sunt primul motiv pentru care oamenii și-ar lua electrice. Primul este costul de utilizare. Dacă prețul ar scădea - și se va întâmpla în 2-3 ani - la același nivel cu fosilele, tot ce e după, e mai ieftin și mai bun: - prețul pe km e pe la 1/3 din cel pe benzină; - puterea motorului este de diesel; - întreținerea tinde spre zero. Apoi, prețurile EV-urilor sunt în scădere pentru că prețul bateriilor este în scădere accelerată. Astfel, după 10 ani, îți vei putea lua o baterie nouă cu sub 5000€. Doar că în 5-8 ani vor apărea baterii care nu se vor mai uza - sunt mai multe astfel de baterii în stadiu de laborator. Și nu în ultimul rând, studiile - unele prezentate și aici, pe automarket - arată că peste 60% dintre români și-ar dori o mașină electrică. Totul e ca prețul ei să mai scadă puțin (spre 25.000€, nu 35.000€) și se va întâmpla pentru că Tesla nu mai are răbdare cu restul producătorilor: deja vinde Tesla Model 3 la 41.900$. Nu poți da o Puma cu 35.000€!
    Noi detalii despre viitorul Ford Puma electric: motor preluat de la e-Transit Courier
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra G
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent
  • MASINA LA CARE VISEZ Megane E-Tech
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău