• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

coman_norbert

  • Membru din 25.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 171 in total
  • Merci... văd că datorită fenomenului Mavric nu se mai gustă glumele pe automarket...
    Hamilton, dezamăgit de absenţa simulărilor de cursă
  • Cei de la Red Bull au aripi... și prietena are la absorbante dar tot nu zboară... :) Jos pălăria Red Bull! Să bați la fundul gol echipele cu tradiție... sunt fan Ferrari... dar ce bătaie luăm... Sincer, vreau din nou un Schumi la Ferrari. Nu sunt împăcat cu Mercedes...
    Hamilton, dezamăgit de absenţa simulărilor de cursă
  • nu vorbesc de anii 2000-2004 Tu ai văzut F1 între 1993-1999? Vrei să spui că mașina Ferrari domina în 1998/99? Nu! McLaren a fost mașina care domina în acei ani. Sau vrei să spui că Benetton a fost supercarul momentului? Dar în primele 2 curse din 1994 pe cine a bătut cu acea mașină? Pe Senna.
    Rosberg, cel mai rapid în a treia zi de teste de la Barcelona
  • Cu adevărul tău personal ne dai peste față... ptr că, cu Adevărul nu prea ai cum. Nimeni nu posedă Adevărul. Așa că lasă vorbe precum obiectivitate, adevăr, etc, la o parte. Ești subiectiv Mavric, așa cum sunt și eu, așa cum sunt toți oamenii. Iar în legătură cu Ferrari între 1998-1999, era mult sub McLaren, cel puțin la începutul sezonului, cei drept era peste restul mașinilor... doar McLaren și Ferrari dominau la acea vreme. Poate tu Mavric nu ai varsta necesară, dar eu am privit acele curse. Fugeau McLaren-urile, doar geniul lui Schumi reușea cât de cât să facă față. Atunci germanul a fost spectaculos, pentru acele momente este preferatul meu, nu pentru ceea ce a urmat... cele 5 titluri cu Ferrari. A existat un gol după dispariția lui Senna, iar Schumi a fost cel care a umplut acel spațiu.
    Rosberg, cel mai rapid în a treia zi de teste de la Barcelona
  • Schumacher spunea că poate să câștige dacă are o mașină competitivă. Dar eu sunt sceptic... am urmărit ultima lui cursă de kartig... a pornit din pole... dar încet a cedat... În urmă cu ceva ani spulbera adversarii în curse asemănătoare. Așa cum spulbera tot și în F1. Cred că perioada lui de vârf a fost între 1994-1999, în 1998-99 cu un Ferrari slăbuț a ținut piept onorabil celor de la McLaren, iar între 1994-95 nici Benetton nu a fost cea mai puternică mașină. Ceea ce a urmat în 2000-2004 a fost inerție... astfel Schumi a scris istorie.
    Rosberg, cel mai rapid în a treia zi de teste de la Barcelona
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău