Rosberg, cel mai rapid în a treia zi de teste de la Barcelona
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
În urma ploilor din noaptea de sâmbătă spre duminică, piloţii au avut oportunitatea să testeze dimineaţă pneurile de ploaie şi intermediare, înainte de a trece pe pneuri slick în cursul după-amiezii.
Cel care a profitat cel mai mult de îmbunătăţirea condiţiilor a fost Nico Rosberg, care a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:23.168.
Pilotul echipei Mercedes GP a fost urmat de Vitaly Petrov de la Renault, în timp ce Lewis Hamilton a terminat pe locul trei pentru McLaren în ciuda unor noi probleme de fiabilitate. Clasamentul a fost completat de Pastor Maldonado (Williams) şi Mark Webber (Red Bull), cei doi provocând şi două întreruperi ale sesiunii, fiind urmaţi de Jarno Trulli (Lotus), Sergio Perez (Sauber) şi Adrian Sutil (Force India).
Toro Rosso a avut doi piloţi pe circuit, iar Sebastien Buemi a terminat pe locul nouă, nu înainte ca Daniel Ricciardo, pilotul de rezervă, să impresioneze în cursul dimineţii pe circuitul umed.
Australianul a încheiat însă doar pe locul 13, întrucât nu a concurat după-amiază, iar între ei s-au intercalat Felipe Massa, autor a două derapaje, şi Timo Glock (Virgin).Hispania Racing l-a evaluat pe elveţianul Giorgio Mondini, fostul pilot de teste al echipei Midland terminând pe locul 12, în timp ce Narain Karthikeyan a încheiat plutonul pe locul 14.
Iată clasamentul complet al zilei:
 1.  Nico Rosberg        Mercedes              1m23.168s            92
 2.  Vitaly Petrov       Renault               1m23.463s  + 0.295s  93
 3.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m23.858s  + 0.690s  93
 4.  Pastor Maldonado    Williams-Cosworth     1m24.815s  + 1.647s  60
 5.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m24.995s  + 1.827s  139
 6.  Jarno Trulli        Lotus-Renault         1m25.454s  + 2.286s  48
 7.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m25.557s  + 2.389s  115
 8.  Adrian Sutil        Force India-Mercedes  1m25.720s  + 2.552s  102
 9.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m26.155s  + 2.987s  31
10.  Felipe Massa        Ferrari               1m26.508s  + 3.340s  123
11.  Timo Glock          Virgin-Cosworth       1m26.598s  + 3.430s  97
12.  Giorgio Mondini     Hispania-Cosworth     1m28.178s  + 5.010s  39
13.  Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1m28.329s  + 5.161s  42
14.  Narain Karthikeyan  Hispania-Cosworth     1m30.722s  + 7.554s  32
Testele de la Barcelona se vor încheia luni.
 
												








 
        
Dar eu sunt sceptic... am urmărit ultima lui cursă de kartig... a pornit din pole... dar încet a cedat...
În urmă cu ceva ani spulbera adversarii în curse asemănătoare.
Așa cum spulbera tot și în F1.
Cred că perioada lui de vârf a fost între 1994-1999, în 1998-99 cu un Ferrari slăbuț a ținut piept onorabil celor de la McLaren, iar între 1994-95 nici Benetton nu a fost cea mai puternică mașină.
Ceea ce a urmat în 2000-2004 a fost inerție... astfel Schumi a scris istorie.
Așa că lasă vorbe precum obiectivitate, adevăr, etc, la o parte.
Ești subiectiv Mavric, așa cum sunt și eu, așa cum sunt toți oamenii.
Iar în legătură cu Ferrari între 1998-1999, era mult sub McLaren, cel puțin la începutul sezonului, cei drept era peste restul mașinilor... doar McLaren și Ferrari dominau la acea vreme.
Poate tu Mavric nu ai varsta necesară, dar eu am privit acele curse. Fugeau McLaren-urile, doar geniul lui Schumi reușea cât de cât să facă față. Atunci germanul a fost spectaculos, pentru acele momente este preferatul meu, nu pentru ceea ce a urmat... cele 5 titluri cu Ferrari.
A existat un gol după dispariția lui Senna, iar Schumi a fost cel care a umplut acel spațiu.
Tu ai văzut F1 între 1993-1999?
Vrei să spui că mașina Ferrari domina în 1998/99?
Nu! McLaren a fost mașina care domina în acei ani.
Sau vrei să spui că Benetton a fost supercarul momentului?
Dar în primele 2 curse din 1994 pe cine a bătut cu acea mașină?
Pe Senna.