• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

coman_norbert

  • Membru din 25.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 171 in total
  • "Da ce trebuia să-l pupe în dos..." Deci consideri că un om care este convins că nu a greșit cu nimic, merge să se milogească doar ptr că așa vrea "opinia publică"? Crezi că germanul este o nevertebrată? O moluscă, sau o amibă? Omul a spus clar că nu consideră că a greșit cu ceva, dar dacă Bari consideră contrariul își cere scuze. Simplu. De ce un SMS!!! vorba volant, scripta malent... Sau ptr că așa au vrut "mușchii" lui...
    Schumacher i-a cerut scuze lui Barrichello prin SMS
  • Da ce trebuia să-l pupe în dos... Mai ales că neamțul nu se consideră vinovat cu nimic. El a trăit și într-o epocă "să spunem" mai de aur a sporturilor cu motor, epocă în care manevrele la limită erau salutate de public nu huiduite. Erau manevrele bărbaților a căror scop era lupta și victoria. Cavalerii riscului (o carte de Dan Apostol, cred) chiar riscau, nu erau fetițe de bani gata ca plutonul fruntaș al burgheziei (Sechelariu Jr.) , adică cei care își permit să practice un asemenea sport astăzi. Sunt destule talente în canpionatele de kartig, dar mai ai nevoie și de boa**** (a se înțelege BANII) tăticului ptr a promova mai sus. De exemlu Petrov de era un simplu muritor de foame în fosta URSS mai pupa sprijinul "nomenclaturii" putiniste. Sau Hamilton a avut vreodată grija zilei de mâine, a venit tăticul său să-i spună că de Crăciun nu o să primească nimic ptr că nu sunt bani? Si o să sărbătorească la o supă de fasole chioară (fără afumături) "evenimentul".
    Schumacher i-a cerut scuze lui Barrichello prin SMS
  • 197 la piept. 310 la îndreptări. Nu eram capabil de performanțe de vârf. Poate recurgând la farmacie... Dar nu am vrut. Crede-mă ficatul era deja suprasolicitat de imensa cantitate de proteină și mâncare îngurgitate zilnic. Mi-au apărut și pe corp câteva pete. Plus durerile de articulații au fost un semnal că totul trebuie lăsat mai moale. A fost unul dintre multele hobby-uri, pe lângă muzică (chitară și bass) istorie și filosofie (ultimele două au ajuns meserie). Plus F1, dar culmea iubesc Marele Circ dar nu am permis de conducere :), nu am condus în viața mea o mașină și am 36 de ani. Cred că filosofia este de vină.
    Stirling Moss a dezvăluit că se droga înainte să concureze în raliuri
  • De mișcări negative ai auzit, făcute în semigeno... Nu puteam să fac geno cu 348 de kg. La 300 de kg presiunea pr care o simți în corp nu te lasă să respiri cum trebuie. Făceam repetări negative cu greutăți mult mai mari decât cele pe care le utilizam în mod normal. Pentru a forța limitele foloseam repetări negative. Accidentul a avut loc cu 348 de kg chiar ptr că am sfidat propria forță și ptr că m-am jucat cu greutăți care mă depășeau. 295 de kg a fost recordul personal la geno. Exercițiile de bază erau geno, îndreptări, împins la piept plus tracțiuni, flotări la paralele (ultimele două cu greutate atârnată). Mai făceam presă, ramat ptr spate, iar ptr brațe împins priză apropiată și la banca scott ptr biceps.
    Stirling Moss a dezvăluit că se droga înainte să concureze în raliuri
  • Unii pot alții nu pot fără dopaj. Conteză foarte mult antrnamentul, genetica de care dispui. Eu am folosit un antrenament specific, fără aparate, doar bara olimpică, și doar exerciții ptr creștera forței (repetări puține, de 3 ori geno pe săptămână, etc) Aminoplasmal folosit intravenos, plus 3 kg de proteină săptămânal, de 6 ori câte două cupe de pudră proteică pe zi, cu lapte. Plus 3, 4 mese pe zi. Dimineața și seara proteină 90%, în rest 35%, ptr carbohidrați. 30 de grame de creatină zilnic. 6 antrenamente săptămânal, am fost și instructor în sala lui Johann din Satu Mare. Dar asta nu are legătură cu F1!!! Sau vrei să detailez și antrenamentele ptr cvadriceps sau biceps femural... Aminoacizii au efec rapid administrați intravenos, și practic ei sunt sursa musculaturii. Carbohidrații sunt ptr energie. Proteina este sursă ptr aminoacizi, ea este transformată în aminoacizi ptr a fi transportată în sânge și ptr a hrănii astfel masa musculară.
    Stirling Moss a dezvăluit că se droga înainte să concureze în raliuri
Pagina
12345...333435
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău