• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

coman_norbert

  • Membru din 25.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 171 in total
  • Asta contrar celor declarate de oficialii RedBull, cum că aripile sunt identice.
    Red Bull a trecut cu succes noul test de flexibilitate
  • Comentatorii de la RTL Klub susțineau astăzi că aripile de la Spa ale monoposturilor RedBull nu sunt indentice cu cele de la Hungaroring. Fapt normal deoarece cele două circuite diferă, dar tot comentatorii maghiari spuneau că precis vechile aripi nu treceau de noul sistem de testare.
    Red Bull a trecut cu succes noul test de flexibilitate
  • Schumi pentru a arăta de ce este capabil are nevoie de o mașină cu un echilibru bun, iar mercedesul nu este încă mașina respectivă. Atât Schumacher cât și Alonso sau Hamilton au arătat de multe ori că sunt piloți care chiar se descurcă în condițiile vitrege ale unei curse pe ploaie. Ptr fanii Schumi: să sperăm că la anul, sau în cel mai rău caz peste doi ani, să-l vedem pe german acolo unde îi este locul, adică în lupta ptr titlu. Dar să respectăm și pe tinerii care chiar au dreptul șă-l înfrunte pe titan. Practic eu nici nu am nevoie de victoriile lui Schumi (cei drept le doresc), mă bucur că este din nou aici, parcă anii nici nu au trecut. În 1998 tot la Spa am văzut un Schumacher dezlănțuit pe ploaie, păcat de incidentul cu Coulthard.
    Belgia, antrenamente 1: Alonso, cel mai rapid pe ploaie
  • Mușchii aparțin trecutului, nu mai practic "trasul de metale grele" de aproximativ 4 ani. Totuși am o oarecare construcție fizică. Merci ptr susținere, dar nu sunt și nu am fost o persoană agresivă, care să împună respect prin mahala. Nu frecventez cluburi, ascult jazz (și cântam). Am avut onoarea de a face parte din formația Harry Tavitian Trio, iar în 2005 am participat alături de formația Cultură sub Cenzură la Festivalul concurs de la Mamaia. Și cred că la 36 de ani nu sunt o persoană "octogenară", vă rog doar Norbert sau Coman, fără domnule. Actualmente studiez istoria și filosofia (masterate) urmând ca de anul viitor să forțez un doctorat pe o teză de filosofia istoriei. Studiile superioare le-am început la o vârstă mai înaintată, deoarece nu am avut posibilitatea materială de a fi întreținut de către mama mea în acest demers. Dar trecând de "prima tinerețe" chiar am fost interesat de studiu și nu de destrăbălări prin cluburile clujene. @maryo37 F1 din pasiunea pentru mașini a unor oameni precum Enzo Ferrari s-a transformat într-o afacere de multe miliarde, iar afacerile nu au multe în comun cu sportul, mai ales în ceea ce privește aspectul moral al acestuia. Cei care suferă sunt tinerii piloți care încă mai visează la caracterul pur sportiv al întregii afaceri. Dar perioada eroică a F1 a cam apus (Spengler și Toynbee explicau faptul că o cultură-civilizație trece printr-o fază eroică înainte de a se "civiliza", o epocă să spunem cavalerească)... Dar în acest moment avem un sport deja civilizat :)
    Schumacher i-a cerut scuze lui Barrichello prin SMS
  • Schumi a fost sancționat... 10 poziții pe grila de start la Spa. Și nu cred că o sancțiune FIA este măsura "adevărului"... Sau mai bine spus FIA (oameni din conducerea forului) a fost implicată prea mult în jocurile de culise din F1. Nu cred că au ei dreptul moral să judece pe alții. Dragul de președinte FIA a fost cel care a dat ordine de echipă în 2002, iar Schumi este cel care a cules și care încă mai "culege" roadele... de data asta negative ale afacerii. Dar adevăratul vinovat stă bine merci la cârma FIA.
    Schumacher i-a cerut scuze lui Barrichello prin SMS
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău