• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cozappz

  • Membru din 13.12.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 448 in total
  • Pentru fanii Alfa si VW: asa sunt vazuti VW si italienii in lume.
    Zvon: Alfa Romeo trece la Volkswagen?
  • M-am speriat ! Pe urma am vazut ca era vorba de un furnizor de componente si pentru VW. Si mai lasati-ma cu concurentul Skoda pt Logan!!
    Urmaşul lui Dacia Logan vine în 2012
  • Poanta cu VW si Alfa: "So the "check engine" light would rust?"
    Alfa Romeo MiTo cu cinci uşi se lansează în 2013
  • "The four new model architectures are for compact rear-engined city cars (MHB), small to midsized transverse-engined family cars (MQB), mid-engined sports cars, and larger longitudinal-engined cars (MLB)." here http://autoten.com/2010/03/28/volkswagen-group-reveal-4-new-platform/ Pana acum am 'crezut' ca o sa fie o platforma unica, foarte adaptabila dar si Porsche va fi construit pe una din cele 4 platforme.
    Volkswagen lucrează deja la viitoarea generaţie a lui Polo
  • la extrem la VW. Au inceput cu standardizarea fetei si spatelui pe baza arhitecturii Golf acum vreo 2 ani cu Touaregul, au trecut la Passat, Jetta si Caddy acum. Vor folosi aceeasi politica si la Seat, Skoda, etc. Pentru ca au invatat lectia cu Lamborghini si Audi R8 nu vor imparti intre marci _decat_ elemente nevizibile sau depasite gen motoare si Seat Exeo. VW a vandut motoare Pumpe Düse cu toate ca avea disponibila si tehnologia CommonRail inca de la motorul de 2.5, astfel a economisit astfel 20 de MILIARDE de coco. Vezi pe net. Acum dezvolta o platforma comuna tuturor modelelor de strada, iar, vezi pe net. Skoda, Seat, Lambo, etc nu sunt decat masini cu piese VW si etichete specifice. (La Seat o sa scoata biciul ca spaniolii ca si romanii si italienii sunt mai lenesi si carpaci) Au cele mai multe marci sub o conducere unica, marci care se intind de la masini populare pana la superlux. Au casa de design proprie.. Au miliarde de Euro disponibili pentru R&D si nu arunca banii pe geam ca altii. Au mizat corect pe tehnologia diesel aia ieftina, acum au pus ochii pe cea electrica. BIG BROTHER in varianta auto?!? Ce ne spune tendinta asta -> VolksWagen o sa devina WeltWagen si sunt perseverenti nemtalaii.
    OFICIAL: VW Caddy primeşte şi el faţa lui Golf
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW
  • CE MASINI AM MAI CONDUS de tuns, de tuns iarba
  • MASINA LA CARE VISEZ zburatoare
  • TOP MASINI 1. Lamborghini
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău