• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dmd

  • Membru din 15.07.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 527 in total
  • Odata cu interzicerea calibrarii motoarelor o sa vezi ca RBR va fi pe o panta descendenta. Adevarat este si faptul ca anul asta e destul de greu sa le scape titlul avansul fiind foarte mare. Dar dominatia lor nu va fi atat de categorica. Cu Renault se va asemana prin prisma faptului ca o sa aiba 2 titluri (acum 100% nu au cum sa semene evolutiile a 2 team-uri) - iar daca iti amintesti Renault in 2004 a fost destul de competitiva. Si sunt absolut cinvins ca Ferrari si Mclaren nu vor sta cu mainile in san - e foame mare de titluri si la ei din 2007 si 08 nu au mai pupat nimic. Si atunci cu noroc pt ambele echipe fara exceptie. Rai a profitat de batalia interna de Mclaren in 2007 iar Ham de nebunia din Brazilia 08.
    Hamilton a negociat un contract cu Red Bull la Montreal
  • Povesti pe paine...Vettel e suparat ca a gresit ca un incepator si a pierdut victoria cu cateva viraje inainte de finish. S-a bazat pe faptul ca dupa iesirea ultimul SC de pe pista ii ajung 3.5 sec avans fata de locul 2 pe care rula Schumi. Ei bine nu i-au fost suficiente. El nu stie sa piloteze dacat cand are 20 de sec avans. Ia sa-l vedem daca pleaca de pe 5 sau 6 ce mai face? Probabil intra in ceilalti concurenti. Webber si Button cunosc.
    Vettel critică regulamentul DRS din Canada: "S-a depăşit prea uşor"
  • Sunt tare curios cine va fi mai bun. Oricum ar fi nici unul dintre ei nu stie sa piarda deci vor iesi scantei. Apoi RBR este asemanatoare cu echipa Renault din 05,06 ia 2 titluri si gata focul s-a stins...iar Mclaren ramane Mclaren deci alegerea lui s-ar putea sa nu fie cea mai inspirata, obiectiv privint lucrurile.
    Hamilton a negociat un contract cu Red Bull la Montreal
  • E bine ca victoria i-a ramas lui Button, altfel Vettel se desprindea prea tare de restul pilotilor. Dar adevarul e adevar si-l stim cu totii. Button a fost de vina pt coliziunea cu Ham si cu Alonso. Cu Ham a fost clar ca a strans foarte puternic (se putea termina mult mai rau pt Ham) zidul fiind foarte aproape iar masina putea ricosa pe pista in fata altor masini. Iar cu Alonso a fost clar depasit dar nu s-a lasat pana nu i-a agatat spatele.
    Button îşi pastreză victoria: nicio penalizare din partea comisarilor
  • Mai trec 2 curse si zice ca vreasa-l invinga si pa Vettel...te dai naiba cu Nick!
    Heidfeld vrea să-l învingă pe Alonso în clasament
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 530 xd, BMW 330 xd.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi A3, A4, A6, Q7, BMW 525 d, 525 i, 320 d, 318 i, 730d, Porsche Cayenne, MB CLK 320, Porsche 911 Carrera 2, Alfa Romeo 159 jtd, Toyota Rav 4, Dacia Logan, Solenza, 1310, 1410
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Ferrari FXX
    2. Ferrari Enzo
    3. Mclaren F1
    4. Mercedes-Benz SLR - Mclaren
    5. Mercedes-Benz SLS
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău