• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Normal ca si Mercedes isi doreste sa dezvolte motorul. Ceilalti ii vor ajunge. Poate nu anul asta, dar la anul sau peste 2 ani, sigur. Prin urmare, Mercedes trebuie sa-si construiasca iarasi un avantaj sau il vor pierde pe acesta. E si interesul lor sa li se permita dezvoltarea motorului, mizand pe faptul ca asa cum au castigat pana acum, pot castiga si de acum incolo. Insa e cam riscant, dar mai bine risti decat sa te prinda adversarii si sa ai "mainile legate".
    Ferrari solicită schimbarea regulamentului pentru modificarea motoarelor în timpul sezonului
  • @Soxy Bine ca l-ai citat pe Raikkonen, pilotul care a castigat titlul la o diferenta de un singur punct, dupa ce Massa i-a cedat pozitia :)) Pai ce putea sa spuna? Nu a dramatizat nimeni. Ti-am spus ca a-ti scoate adversarul din cursa, cum a facut Schumacher in 94, si a castiga astfel campionatul e la fel ca atunci cand un hot iti da in cap, te pune la pamant si iti fura masina. Tot joc murdar este. Sigur ca accidentele astea sunt inevitabile, insa e o pata neagra asupra Formulei 1 cand evenimentele de genul asta nu sunt sanctionate(Nu ma refer la duelul Rosberg-Hamilton, ci la Schumacher-Hill). Cu toate ca am fost fan Schumacher, consider ca acesta are 6 titluri.
    Rosberg: "Punctul meu de vedere despre incident este complet diferit de cel menţionat de Hamilton"
  • Daca un Grosjean intra in Alonso si Vettel castiga titlul, sa nu-mi spui ca Vettel merita sa fie campion. Pai atunci de ce ne mai suparam pe aia care au facut averi din afaceri ilicite? Astia nu au muncit? Ce conteaza modul in care le-au obtinut? De ce comentati voi cum a facut Dan Voiculescu avere(daca ati comentat) cand voi nici macar n-ati condus vreo companie la viata voastra? Si exemple se mai gasesc. Soxy vezi tu, sa castigi nu e totul, mai conteaza si caracterul, respectul, ceea ce lasi in urma ta. Nu se pune nimeni in cap ca a castigat Schumacher titlul in 94 dupa ce si-a scos adversarul din cursa. Poate tu... Daca te uiti la F1 nu inseamna ca trebuie sa fii si de acord cu ce se intampla acolo sau sa pupi pe cineva in dos doar pt faptul ca ala e in F1 si tu nu. Fii barbat, ce naiba!
    Rosberg: "Punctul meu de vedere despre incident este complet diferit de cel menţionat de Hamilton"
  • Un fel de Abu Dhabi. Numai asfalt peste tot. Nu am vazut nici macar o portiune de pamant. Ce frumoase erau candva circuitele cu gazon pe margine, unde fiecare depasire a limitelor circuitului ii costa pe piloti secunde pierdute. Acum toate circuitele devin un spatiu urias de asfalt.
    Video: Vettel a efectuat un tur pe noul circuit de la Soci
  • Nu intotdeuna castiga campionatul cel care merita s-o faca. Altfel Vettel nu mai avea 4 titluri, Schumacher nu mai avea 7 si se mai gasesc exemple.
    Rosberg: "Punctul meu de vedere despre incident este complet diferit de cel menţionat de Hamilton"
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău