• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Nu va asteptati la spectacol... asteptati-va la nu stiu ce evenimente pline de vedete, fete frumoase, concerte s.a.m.d. Nimic legat de sport.
    Ecclestone: "Regulamentul ar putea fi modificat pentru a îmbunătăţi popularitatea F1"
  • Mai degraba sa renunte la Kevin MAGNUMssen
    McLaren, interesată de Bottas pentru sezonul 2015
  • Daca Toto Wolff o vrea pe Susie in F1, ce va mai mira ca i-a cerut lui Hamilton sa cedeze pozitia in fata lui Rosberg? Apropo, cum sa cedezi pozitia in fata unui adversar pe care l-ai batut de 4 ori la rand? :)) Si cat tupeu sa ai ca sa-i ceri asta lui Hamilton? Britanicul n-o sa faca multi purici la Mercedes. Ori se pune serios pe treaba si il zvanta pe Rosberg cu bataia, ca sa inteleaga toata lumea cine e primul pilot la Mercedes, ori prin 2016 va avea un combinezon de o alta culoare.
    Mercedes va regândi ordinele de echipă pentru a evita potenţialele conflicte
  • Sa nu ne imbatam cu apa rece. Daca Red Bull vor avea monopost de top, Vettel va fi preferat in detrimentul lui Ricciardo. De ce? Pentru ca e de 4 ori campion mondial si atrage toata atentia si toti sponsorii. Una e sa ai un pilot care se lupta sa-l egaleze pe Fangio si alta e sa ai un pilot care se chinuie sa ia primul titlu la 26 de ani. Ricciardo face o treaba senzationala anul asta, dar Red Bull are si ea interesele sale, care nu cred ca sunt legate de australian cat sunt legate de german. Daca pleaca Vettel e deja o alta poveste si reprezinta sansa lui Ricciardo de a se bate pentru titlu. Acum Red Bull e normal sa-l sustina, caci incearca sa obtina cat mai multe puncte cu ambii piloti. Va fi interesant sa vedem ce decizie va lua echipa cand vor avea cel mai bun monopost...
    Alonso: "Ricciardo a devenit liderul Red Bull Racing"
  • Ungaria, ca si Monaco, e un circuit lent si tehnic, unde diferenta se face pe potentialul de a pilota. Daca Raikkonen nu gresea in calificari, probabil ieri Ferrari ajungea pe locurile 2 si 3. Oricum din 2010 Ferrari inseamna Fernando Alonso. Bravo Alonso! Sa speram ca la Monza va fi un nou podium...
    Alonso a fost tentat să intre încă o dată la boxe în finalul cursei
Pagina
12345...120121122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău