@@cupitza Mai uita-te si tu la curse...
1. In ziua de azi cu pneurile uzate e foarte greu sa te aperi. Cum vine un pilot cu pneuri proaspete trece ca trenu prin gara. Apoi regulamentul face imposibila apararea. In mod normal, Alonso trebuia sa se dea la o parte, asa spune regulamentul. Ce a facut Alonso, a fost o lectie de istorie a F1.
2. Ce a facut Alonso azi nu s-a mai vazut in F1 de la Schumacher, din 2011, cand la limita regulamentului l-a tinut in spate pe Hamilton. Probabil daca era pe Monza, Vettel nu mai trecea, caci monopostul Ferrari sta mai bine la viteza pe linia dreapta decat Red Bull.
3. Tu compari Silverstone cu Abu Dhabi? Rusine sa-ti fie! Silverstone iti ofera o multime de viraje unde poti depasi. Pe Abu Dhabi abia poti s-o faci pe cele doua linii drepte, uneori fiind imposibil daca dai de un monopost cu viteza de top.
4. Vettel n-a fost insisten. A fost mai rapid. Avea pneuri proaspete. A putut sa depaseasca pentru ca iesea mai bine din viraje, avand o viteza mai mare si o aderenta mai buna.
5. Cei doi merita felicitari pentru ca au stiut sa se protejeze. Daca nu se vaitau, mai ales Vettel, depasirea era si mai apreciata. Asa vor ramane in istorie si plansetele celor doi piloti catre echipa. Dar asta se datoreaza si faptului ca Vettel e obisnuit ca pilotul din fata sa-i lase spatiu.
6. Asta e F1. Restul e o porcarie. Avea dreptate Lauda, comisarii nu mai trebuie sa investigheze duelurile dintre piloti. Fara comisari, pilotii nu mai plangeau catre echipa. Fara comisari, F1 ar arata ca aceasta confruntare, poate chiar mai frumos. Bine, nu se astepta nimeni sa vedem asa ceva din partea lui Massa sau Maldonado :))
Soferica Vettel, ce a mai plans el... Pe urma a inceput si soferica Alonso sa planga. Ca niste copii mici care plang unul la celalalt. E de apreciat ca Alonso a reusit sa reziste atatea tururi in fata lui Vettel cu un set uzat de pneuri, era de asteptat ca Vettel sa treaca la un moment dat. Daca amandoi erau pe aceeasi strategie, Alonso probabil se batea pentru locul 3... Apropo, de unde a plecat Vettel si de unde a plecat Alonso? Daca tot il laudati pe Vettel. Mda...
Fenomenal Raikkonen! Ar fi cazul ca Ferrari sa-l plateasca din nou ca sa ne lase.
Distanta intre Mercedes si ceilalti este in continuare una uriasa. Fara probleme tehnice la masinile Mercedes, alti piloti n-au sansa la victorie.
@Dany Si Massa e rapid, dar in rest e zero. Cam asa e si Rosberg. Poate putin mai lent decat Massa. Rosberg a avut cateva sanse sa-l bata pe Hamilton in lupta directa pe circuit. N-a reusit. Hamilton a incercat s-o faca cu Rosberg, iar o data a avut problema aia cu ochiul(nu stiu cat a fost de adevarata sau Hamilton a cautat o scuza a faptului ca nu putea trece de german) si problema din Canada. In rest Rosberg n-a demonstrat ca-l poate bate pe Hamilton. In Australia Hamilton pole. 4 pole-uri Hamilton. In Monaco a fost "strategia" lui Rosberg, iar in Canada Rosberg a fost intr-adevar mai rapid in calificari. Daca mai punem si intrarile la boxe, unde Hamilton petrece mereu mai mult timp. Poate nu neaparat din cauza echipei, poate greseste undeva Hamilton intrarea/iesirea.
Rosberg e mai rapid, are un Mercedes, dar mai rapid decat Hamilton nu este. Ai dreptate, cu atatea limitari impuse de regulament, britanicului ii va fi greu maine. Si conditiile meteo vor influenta rezultatul final. Insa pe Silverstone e deja o chestie de "abilitatea de a pilota" unde Hamilton e superior, cel putin lui Rosberg. E o cursa destul de importanta. La fel va fi si cea din Germania.
Eu totusi astept si ghinioanele lui Rosberg, poate in situatia asta se aseamana cu Vettel.
Ferrari, Williams si Hamilton - cei mai prosti din curtea scolii.
Hamilton pierde titlul pe mana lui, cum spunea cineva mai demult pe aici. Dar maine cred ca Hamilton isi ia revansa si trece de Rosberg, apoi va pune cateva secunde, cat sa stea linistit pana la sfarsitul cursei. Numai sa-l tina masina, sa nu cedeze iarasi ceva...
Cat de oportunist acest Rosberg. Daca nu venea Mercedes in F1, probabil astazi nu mai era in competitie. Omul potrivit la locul potrivit. Nu cel mai bun, nu stralucitor, nu genial, doar potrivit. Ca sa castigi un titlu mondial e suficient. Ca sa intri in istorie ai nevoie de mai mult. Insa ar fi o ipocrizie prea mare ca Rosberg sa viseze la un loc langa legenda Senna, Schumacher, Prost etc.
@Soxy
Nu ma refer la modul in care e masina, ci la greselile pe care le face. E inconstant. Ferrari voia un om care sa vina aproape de Alonso sau chiar sa-l bata(ceea ce era dificil). Insa Raikkonen e la mama naibii. E indolent.
Cand vine vorba de implicare, Alonso si Raikkonen sunt doua linii paralele. Spaniolul da totul indiferent de conditii, celalalt renunta imediat cum nu-i convine ceva. Raikkonen a venit la Ferrari, a vazut masina slaba si a renuntat sa mai traga tare. Se chinuie sa treaca linia de sosie. Parca ii e scarba. Asta ma deranjeaza. Daca venea aproape de Alonso, daca il batea, nu avea nimeni ce sa-i reproseze. Insa greseste pe perioada de franare, are acrosaje, se pierde in pluton, nu are un ritm constant... Probabil operatia l-a afectat mai mult decat credea sau pur si simplu nu-i mai face placere. Raikkonen nu e omul care sa traiasca pentru Formula 1, cum e, spre exemplu, Schumacher.
Ultimele comentarii
1092 in total