• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Vettel - 2010 si 2012 titluri primite cadou. Atat, daca tot vorbim de norocul unor piloti. Si alea chiar au fost primite cadou. Aici e doar vorba de doua masini care sunt aproape egale (avantaj clar Ferrari) si doi piloti foarte buni. Vettel putea fi mai rapid decat Bottas cu 1,5 sec, dupa cum a zis chiar el, si n-a fost in stare sa-l depaseasca atatea tururi. Raikkonen trebuie sa-si recastige pofta de victorii. Altfel l-ar surclasa pe Vettel in campionat. Dar asa e cu pensionarii, mai mult incurca decat ajuta. Oricum mai e mult pana la final de campionat. Titlul la constructori e cel care conteaza, de acolo vin banii. Altfel Vettel arata ca un pilot bun intr-o masina foarte buna, nimic special. Si piloti buni sunt o gramada.
    Hamilton a câștigat fără emoții la Hungaroring! Vettel, locul 2 după un acroșaj cu Bottas în finalul cursei
  • @Popa Cred ca nici macar nu ai permis sau, in cel mai fericit caz, esti pe vreun Pelican, in Centru Vechi, in fiecare dimineata la 5 cand se intorc fetele acasa. Iar dupa-amiaza te apuci sa te dai mare sofer. :)))) Ontopic: Kimi in fata lui Vettel. Sper sa-i explice cineva in seara asta ca maine sa-i cedeze locul. Oricum Kimi are 39 de ani, nici nu se strofoaca sa dea totul si tot ii face probleme lui Vettel. Asta asa, ca fapt divers.
    Hamilton, pole position pe ploaie în Ungaria în fața lui Bottas! Raikkonen și Vettel ocupă a doua linie a grilei
  • Lectie de pilotaj de la Hamilton! Victoria e mai mult decat spera azi, dar Vettel i-a făcut-o cadou. Fara abandonul lui Vettel tot ajungea macar pe 3. A doua cursa fantastica facuta de Hamilton la rand. Daca nu era asa cocalar si arogant, cu aere de vedeta, poate ca ar fi fost un pilot mai mare decat este acum. Nu stiu ce se intampla, dar sunt curse din ce in ce mai bune. Cursele de pe circuitele clasice din Europa sunt fantastice. O sa vina partea aia asiatica unde o sa adormim la curse. Dar abia astept Spa si Monza.
    Hamilton produce surpriza: britanicul a câștigat în Germania după ce Vettel a abandonat pe ploaie
  • Orice pilot care scoate un alt pilot din cursa sau intra pur si simplu in el (indiferent de motiv, greseala etc) - trebuie descalificat imediat. Daca scoate un alt pilot si abandoneaza - atunci descalificat cursa urmatoare. Daca repeta greseala asta in vreo 3-5 curse, descalificat din competitie. Formula 1 a devenit atat de sigura, incat pilotii efectiv nu se tem pentru viata lor. In trecut intrau mult mai curat pentru ca stiau ca isi pot rani adversarii sau se pot rani pe ei insisi. Acum ce diferenta e intre simulator si masina de cursa... pentru Verstappen e mai mult un joc. Orice pilot care depaseste limitele circuitului, penalizare de 5 secunde daca o face de 3 ori in aceeasi cursa. In Anglia toti pilotii au depasit cel putin de 2 ori limitele circuitului. E aberant sa-i vezi ca nu pot ramane pe circuit si trec linia alba cu ambele roti in anumite viraje. Eu nu zic ca unii fac intentionat greseli, dar trebuie sa plateasca mai scump. In anii 80 un acrosaj se termina prost pentru ambii piloti. Alte circuite, alte masini. Acum FIA trebuie sa intervina si sa o faca dur. Cine il critica pe Hamilton pentru atitudine nu stie ce vorbeste. Dupa podium, Hamilton s-a dus langa fani si i-a salutat, a vorbit inclusiv despre cursa in fata lor. Sunt mai multe filmulete pe instagram-ul lui. Asa ca mai bine va calmati. Nu e obligat sa dea mana cu Vettel sau sa raspunda la intrebari.
    Spectacol la Silverstone: Vettel a câștigat cursa, Hamilton pe locul doi după un acroșaj cu Raikkonen în primul tur
  • Ba Pull, scuze @Chull, pe vremea cand Vettel castiga cu RBR toti fanii Ferrari il huiduiau si spuneau ca ia titluri doar pentru ca masina. Si asa era. Masina cea mai buna. Se vede si acum. S-a vazut ce a facut cand Ferrari nu avea cea mai buna masina. Dar macar eu nu imi schimb preferintele sau parerile de la an la an si raman consecvent. Adevarul e ca Vettel castiga DOAR DACA are cea mai buna masina. Pe masini egale isi ia bataie. Si daca Mercedes o sa aiba o masina egala, il bate Hamilton lejer, fara sa se complice. Socotelile se fac in ultima cursa. Asa ca mai viseaza si tu, si toti aia care in 2010-2013 il huiduiau pe Vettel si acum il sustin. Vettel o sa mai castige titlul DOAR CAND o sa mai aiba cea mai buna masina de pe circuit - doar el. Si cu un avantaj destul de confortabil.
    Spectacol la Silverstone: Vettel a câștigat cursa, Hamilton pe locul doi după un acroșaj cu Raikkonen în primul tur
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău