• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Se știa de mult timp că mașinile de anul ăsta vor fi mai rapide decât cele de anul trecut... Rămâne de văzut cât de rapizi sunt cei de la Mercedes. Asta probabil vom afla în testele de la sfârșitul lunii sau cel mai sigur în Australia. Dacă Ferrari merge la maxim în teste și Mercedes e undeva pe la 70%... nu se dau trofee în teste. Cu siguranță la Jerez echipele nu se concentrează pe timpul pe un singur tur, ci au alte obiective.
    Teste Jerez, ziua 1: Vettel debutează pentru Ferrari cu cel mai bun timp
  • Și anul trecut Raikkonen era primul în prima zi de teste de la Jerez. Și în curse... Oare se repetă povestea cu Vettel, de data asta? @Mircea 850 de km și o viteză de maxim 100 km/h? I-a fost frică de radar lui Alonso... E cam nasol că Honda vine cu ultima versiune abia la ultimul test, vor avea iarăși puțini km. Vei fi fericit dacă McLaren va reuși să termine cursa din Australia... Sunt curios ce culori va alege McLaren - portocaliu sau roșu cu alb. Mercedes testează de mai au puțin și rup motorul ăla în două. Ceilalți încearcă. Rosberg are tururi aproape cât Vettel+Ericsson+Ricciardo.
    Teste Jerez, ziua 1: Vettel debutează pentru Ferrari cu cel mai bun timp
  • 1 Nico Rosberg Mercedes 1m23.106s 2 Daniel Ricciardo Red Bull 1m24.641s +1.535 3 Marcus Ericsson Sauber 1m24.804s +1.698 4 Sebastian Vettel Ferrari 1m25.764s +2.658 5 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.081s +2.975 Rosberg (Mercedes) 26 Ricciardo (Red Bull) 16 Ericsson (Sauber) 15 Sainz (Toro Rosso) 14 Vettel (Ferrari) 9 Alonso (McLaren) 1 Să ne vorbească Mircea puțin de imperii :)) Sau Ferrari despre revenire. Nimic nou sub soarele de la Jerez, până acum. Surprinzătoare poziționarea lui Ericsson.
    Red Bull prezintă noul monopost pentru 2015 în culori temporare pentru teste
  • @WickedSick Kimi din 2007 era un pilot foarte bun, decis și rapid. Acum parcă e amorțit. Dacă-l bate pe Vettel, îmi retrag cuvintele :)) Chiar dacă va putea s-o facă, n-o să-l lase Arrivabene...
    Ferrari şi-a stabilit obiectivul pentru 2015: cel puţin două victorii
  • aș prefera mai degrabă „senza Kimi” decât „senza Vettel”. Măcar Vettel muncește, dă tot ce poate, chiar dacă nu e în cea mai bună formă. Omul încearcă. Însă Kimi e de o indolență mare cât Casa Poporului. A mâncat degeaba banii Scuderiei, și în 2009, și acum. Măcar la asta e bun...
    Ferrari şi-a stabilit obiectivul pentru 2015: cel puţin două victorii
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău